Gå til innhold

Gutter i skjørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en fest for et par uker siden havnet jeg i et skjørt utpå natten der, ble utfordra, husker egentlig ikke hva som førte til det. Men, det slo meg at skjørt egentlig var overraskende behagelig å gå med og jeg.. om det er lov å si, følte meg egentlig ganske fin i det. Nå vet jeg at det skal litt til for at skjørt og longs blir herremote til våren, men er det så utrolig rart at jeg fant det komfortabelt?

Egentlig kan jeg se for meg at jeg kunne gått i t-skjorte og skjørt, like naturlig som t-skjorte og shorts. Hvorfor ikke?



Anonymous poster hash: 5f612...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en kompis fra Nederland for mange år siden og han gikk ofte i skjørt. Fikk inntrykk av at det ikke var så uvanlig i andre land i Sør Europa heller, og har sett flere (litt rocka) menn gå i skjørt.

Det er fint og veldig behagelig, og helt tilfeldig at skjørt har blitt et jenteplagg i stedet for kjønnsnøytralt. Så slå et slag for likestillingen og kjøp deg skjørt! :enig:



Anonymous poster hash: 8e072...3fd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, skjørt er veldig behagelig å gå i og det burde være fritt frem for den som liker det, uansett kjønn.

Rett som det er så kan en selv være et forbilde for andre som ikke våger fordi ingen andre gjør det... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hetro bør du holde deg unna hvis det er dame du er ute etter.

Anonymous poster hash: 76776...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dame" kommer i mange utgaver og noen liker det at mannen tør å være seg selv, faktisk. Det er et pluss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg hadde det vært et stort minus, vil ikke ha en mann i dameklær.

Anonymous poster hash: 76776...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det blir stuerent for gutter/menn og gå i skjørt. Selv har jeg erfaringer med at skjørt er overlegent komfortabelt å gå i, det er luftig og med litt arbeid kan du faktisk se bra ut i skjørt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at skjørt skulle vert vanlig på menn. Selv er jeg transe og bruker en del kjoler og skjørt i fritiden og på ferie. Har nettopp vert i Spania en uke som dame. Utrolig deilig med skjørt i varmen. Personleg foretrekker jeg kjole fremfor skjørt, deilig å ikke ha noe som strammer i livet. Kjoler er da så enkelt å ta på etter en dusj, greit å slippe bukse da. Og ikke minst nattkjolen nå som det blir kaldere i luften. Akkurat nå har jeg på en rød kosekjole, så blir det trimmtur,, dusj og på med en enkel kjole før jeg leter i skapet etter dagens første antrekk som trolig blir en kjole. Skifter kjole/skjørt/klær flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Menn i kilt synes jeg er flott, - men jeg vil ikke ha noen 'låneaktivtetet' i garderobens pene rekke av designerskjørt.

- ett sted går grensen.

Dameskjørt på menn er ikke helt 'min greie', men kilt er en annen sak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå kilt på gutter og menn med skotske(?) røtter. Men sånn ellers, menn i skjørt - nei takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...., men er det så utrolig rart at jeg fant det komfortabelt?

Anonymous poster hash: 5f612...34b

Må bare kommentere den der, for akkurat det finner jeg faktisk merkelig. Som kvinne og dermed med "lov" til å gå i skjørt eller kjoler, så må jeg innrømme jeg ikke synes det er behagelig i det hele tatt. Greit nok å med på en varm eller middels varm dag, men så snart jeg setter meg blir det tull. Skal jeg slange meg i sofaen krøller skjørtet seg rundt meg, og det å slenge beina opp i godstolen mens jeg leser blir bare dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to brødre som like så gjerne går i kilt som i dress ved formelle anledninger (skotsk slekt), synes det er dritkult at de tør, men jeg hadde syntes det var rimelig spesielt dersom vi dukket opp i samme skjørt i bursdagen til bestemor f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere den der, for akkurat det finner jeg faktisk merkelig. Som kvinne og dermed med "lov" til å gå i skjørt eller kjoler, så må jeg innrømme jeg ikke synes det er behagelig i det hele tatt. Greit nok å med på en varm eller middels varm dag, men så snart jeg setter meg blir det tull. Skal jeg slange meg i sofaen krøller skjørtet seg rundt meg, og det å slenge beina opp i godstolen mens jeg leser blir bare dumt.

For min del så er det veldig behagleg å bruke kjole. Når jeg er hjemme blir det ofte en kosekjole, en maxikjole gjerne i bommull som jeg lett krøller meg i på sofaen. Bare fordeler med kjole så lenge det ikke er for kaldt, men da strekker jeg sesongen med tykkere strømper. Søster min skifter alltid til kjole eller skjør nå hun kommer hjem om ikke hadde passet å bruke det ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som går bort til en skotte og påpeker at han ikke er mandig nok med kilt.

Synes det er gøy med folk som tør og bøye kjønnsnormene. Og noen menn med spesiell stil synes jeg er kule med skjørt. Men da har de en litt annen stil enn å ha plukket ut noe fra dameavdelingen på H&M. Men da er alt ellers veldig maskulint.

Hadde aldri gått med det selv, men folk må få gå med hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så noen menn med lange skjørt for noen år siden. Stilen var ellers veldig rock/metal/goth. Jeg syntes det var stilig! De så fortsatt barske ut.



Anonymous poster hash: 0dbb9...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

Synes det kan være kjempefint jeg!

Liker veldig godt artisten Yohio, han kler seg gjerne i kjoler og er stolt over det!




Har vært småforelsket i en gutt som pleide å gå i skjørt jeg.. :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere den der, for akkurat det finner jeg faktisk merkelig. Som kvinne og dermed med "lov" til å gå i skjørt eller kjoler, så må jeg innrømme jeg ikke synes det er behagelig i det hele tatt. Greit nok å med på en varm eller middels varm dag, men så snart jeg setter meg blir det tull. Skal jeg slange meg i sofaen krøller skjørtet seg rundt meg, og det å slenge beina opp i godstolen mens jeg leser blir bare dumt.

Jeg skjønner deg der. Egentlig er en lengre (bomulls)kjole mer behagelig å ha på enn et skjørt.

For menn er det nok litt spennende og grensesprengende også, å ta på seg et skjørt. For mange i alle fall. Det er snakk om å bryte noen tabuer og gjøre noe som er litt kinky. Vi har jo liksom ikke lov til å bruke skjørt (bortsett fra kilt om du er av skotsk slekt) og derfor kan det være litt spennende å ta på seg. Noen menn har ei lita dame i seg også... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...