Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpt dennekjolen fra h&M sin fashion against aids kolleksjon.

Kul :) Jeg vurderte å kjøpe den, men er ikke så glad i frynser. Men det er kult på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kul :) Jeg vurderte å kjøpe den, men er ikke så glad i frynser. Men det er kult på andre.

Nei vanligvis ikke jeg heller, men syntest på akkurat denne at det var frynsene som gjorde hele plagget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dette skjørtet fra Cellbes , og det er faktisk finere i virkeligheten enn på bilde. Sitter fint. Fornøyd. :)

Endret av Aquarelles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte denne fra bikbok for noen dager tilbake. Digger den! Er ikke så sterk i fargen i virkeligheten og mønsteret er ikke så tydelig som på bilde. Og godt er det, er egentlig ikke sann kjempefan av leopardprint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Fant et Hermès skjerf på fretex i dag til 18 kroner. Hadde mine tvil, men etter nøye googling og sammenligning... vel, det er ekte :skratte:

Helt utrolig, de er jo svindyre. Viser bare at folk skal ha peiling på hva de gir til frelsesarmeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant et Hermès skjerf på fretex i dag til 18 kroner. Hadde mine tvil, men etter nøye googling og sammenligning... vel, det er ekte :skratte:

Helt utrolig, de er jo svindyre. Viser bare at folk skal ha peiling på hva de gir til frelsesarmeen.

whaaat er det mulig?? Gratulerer, litt av en kupp! Jeg er misunnelig, finner aldri noe fint på fretex selv...

jeg kjøpte en hermes-sjal i gaven til min mor i år, på taxfree, og da ga jeg 2,5 tusen for det, og da trodde jeg det var billig, det er jo billigere enn i butikk, hehe. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

whaaat er det mulig?? Gratulerer, litt av en kupp! Jeg er misunnelig, finner aldri noe fint på fretex selv...

jeg kjøpte en hermes-sjal i gaven til min mor i år, på taxfree, og da ga jeg 2,5 tusen for det, og da trodde jeg det var billig, det er jo billigere enn i butikk, hehe. :fnise:

Ja, jeg trodde først det var falskt :fnise: (selv om jeg allerede visste hva jeg skulle se etter, men var liksom for godt til å være sant). Er ganske pessimistisk, men har både veid det, målt det og sjekket etter underskrift og merkelappen, og alt stemmer, så kan trygt si at det var dagens kupp :gjeiper: Min teori er at noen arvet det av en bestemor (designet er fra 1980-tallet), men ikke skjønte hva det var for noe, og ga det til fretex fordi de ikke ville ha det. Vel... big mistake :lur:

2,5 er ikke verst for Hèrmes. Prisen kan jo gå opp til så mye som 4000? Egentlig litt dumt jeg fant dette skjerfet, nå vil jeg bare ha mer :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus
Fant et Hermès skjerf på fretex i dag til 18 kroner. Hadde mine tvil, men etter nøye googling og sammenligning... vel, det er ekte :skratte:

Helt utrolig, de er jo svindyre. Viser bare at folk skal ha peiling på hva de gir til frelsesarmeen.

Gratulerer en hel haug ! :biggrin::klappe:

Så heldig du var :)

Jeg er mer enn middels interessert.... deler du hvilken farvevariant og hva mønsteret heter ? :)

Tips: Bruk denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Ny jakke og nye sko! I går en ny genser, omslagsgenser og fire nye topper.

Grattis med funnet, BabyBlue! :-)

Edit: kjøpte en ny treningsbukse også!

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et Hermès skjerf på fretex i dag til 18 kroner. Hadde mine tvil, men etter nøye googling og sammenligning... vel, det er ekte :skratte:

Helt utrolig, de er jo svindyre. Viser bare at folk skal ha peiling på hva de gir til frelsesarmeen.

Oi, superflaks! Det er jo nesten det samme som å tjene noen tusen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Gratulerer en hel haug ! :biggrin::klappe:

Så heldig du var :)

Jeg er mer enn middels interessert.... deler du hvilken farvevariant og hva mønsteret heter ? :)

Tips: Bruk denne siden.

Det heter Pampa, men av en eller annen grunn finner jeg ikke den korrekte fargekombinasjonen på nett :klo: Mitt er i hvert fall rødt og blått :) Ikke det jeg hadde plukket ut til meg selv, men etter å ha prøvd det på ser jeg at det står fint til fargene mine allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et Hermès skjerf på fretex i dag til 18 kroner. Hadde mine tvil, men etter nøye googling og sammenligning... vel, det er ekte :skratte:

Helt utrolig, de er jo svindyre. Viser bare at folk skal ha peiling på hva de gir til frelsesarmeen.

:fnise: Der var du virkelig heldig ja! Jeg greier selv aldri å finne noe på markeder, fretex, uff o.l., for jeg mister liksom tålmodigheten hvis jeg ikke ser noe jeg liker i løpet av de første fem minuttene. Men ser ut som om jeg må begynne å dra på bruktbutikker, om jeg er riktig flink og heldig kan jeg jo tjene mer på det som på en dag i den kjedsomme deltidsjobben min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det heter Pampa, men av en eller annen grunn finner jeg ikke den korrekte fargekombinasjonen på nett :klo: Mitt er i hvert fall rødt og blått :) Ikke det jeg hadde plukket ut til meg selv, men etter å ha prøvd det på ser jeg at det står fint til fargene mine allikevel.

Jeg har mistanke om at ikke nødvendigvis alle farveutgaver av samtlige motiv gjennom tidene nødvendigvis har blitt avbildet og befinner seg i det nevnte arkiv ;)

Skjefet var fantastisk flott :)

Alle de klassisk-klassiske Hermes figurene er med ;)

Du kan jo ta skjerfet med til Hermes butikken i Oslo (Steen & Strøm i sentrum), og høre litt med dem ?

Den butikken er ikke så gammel, så det er ikke sikkert de som jobber der har fullstendig oversikt, men de kan kanskje hjelpe med å finne ut av ting. Spesielt siden det er så fryktelig mye kopier ute og går nå... :(

Men, jeg tror deg når du har gjort så mye forarbeid som du har gjort :)

Ikke alle som ville tenkt så langt som til å veie skjerfet også. Bra jobbet !

Kos deg med det :) Knyt det på din egen måte, bær det som det passer deg og la det bli ditt i alle betydninger av ordet :)

Og.... velkommen til 'de gales verden' hvor mye vil ha mer... bare ett til... og ett til... og :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har mistanke om at ikke nødvendigvis alle farveutgaver av samtlige motiv gjennom tidene nødvendigvis har blitt avbildet og befinner seg i det nevnte arkiv ;)

Skjefet var fantastisk flott :)

Alle de klassisk-klassiske Hermes figurene er med ;)

Du kan jo ta skjerfet med til Hermes butikken i Oslo (Steen & Strøm i sentrum), og høre litt med dem ?

Den butikken er ikke så gammel, så det er ikke sikkert de som jobber der har fullstendig oversikt, men de kan kanskje hjelpe med å finne ut av ting. Spesielt siden det er så fryktelig mye kopier ute og går nå... :(

Men, jeg tror deg når du har gjort så mye forarbeid som du har gjort :)

Ikke alle som ville tenkt så langt som til å veie skjerfet også. Bra jobbet !

Kos deg med det :) Knyt det på din egen måte, bær det som det passer deg og la det bli ditt i alle betydninger av ordet :)

Og.... velkommen til 'de gales verden' hvor mye vil ha mer... bare ett til... og ett til... og :fnise:

Nei, det er liksom det :gjeiper: Tror ikke hver enkelt person gidder å avbilde skjerfet sitt og legge det ut online, og det er jo en drøss av varianter der ute.

Jeg skal faktisk til Italia i sommer, og vet at det er en skikkelig flaggskipbutikk i Roma (?) eller rundt der, så hadde tenkt å ta det med da (og kanskje kjøpe enda et :sjenert:). Jeg er 99% sikker på at det er the real deal, for alle detaljer er liksom der. Om det er falskt har en viss person brukt ekstremt mye tid på det, noe som ikke akkurat lønner seg i den bransjen hvor alt selges så billig.

Så en Mad Men episode hvor en karakter fikk et lyseblått brides de gala i forretningsgave, må si jeg ble litt mer enn interessert i det ja :fnise: Det der galleriet har jeg bladd gjennom litt for mange ganger fra før av i tillegg, så tror nok litt forhåndsinteresse var det som gjorde at jeg klarte å spotte skjerfet til å begynne med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Stemmer det ja :)

Hermes har åpnet en Flaggship Store i Roma, med lærvarer som spesialitet mener jeg å ha lest.

Det er en butikk på flyplassen også :)

Et godt tips på veien er dette; finner du et skjerf du liker så ta det med der og da.

- det er nemlig ikke sikkert det vil være der dagen etter.

(Lille-pus er også svært svak for Cartier-skjeft med panter(e)... :sjenert: Og har smertelig erfart det ovenfor nevnte :fnise: )

For å kunne komme til noen fra et tidligere års kolleksjoner må du til en butikk som eksisterte da den kolleksjonen kom (og dermed kan tenkes å ligge inne med noe fra et tidligere års kolleksjoner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

For å kunne komme til noen fra et tidligere års kolleksjoner må du til en butikk som eksisterte da den kolleksjonen kom (og dermed kan tenkes å ligge inne med noe fra et tidligere års kolleksjoner).

Åh, så jeg bør altså dra til en eldre butikk? Håper den i Roma har vært der en stun da. Synd jeg er så svak for de eldre skjerfene, men det må da være noe å velge mellom, og vet at eldre design blir utgitt fra tid til annen i disse tider også.

Jeg som egentlig skulle kjøpe meg trench coat. Jaja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjorte og to kortbukser. Jeg må jo forberede sommeren. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...