Gå til innhold

Finnland et galskap av et land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde det skulle komme et innlegg om den finske fylla og hadde masse på hjertet. Men så var det altså bare dette.

Det er jo ikke spesielt skadelig for barn å sove i eska til babypakken de får utdelt. De får jo ikke plass der mer enn en kort periode og den blir nok innredet som seng.

Her er pakken http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Utstyr/Dette-far-finske-modre--gratis/

Endret av absinthia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner gærne? Oh ja! Det er bare til å høre på det syke språket deres. Man må være gal for å forstå hva det er de sier!



Anonymous poster hash: e652e...ac9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem lagde en tråd om dette på ign



Anonymous poster hash: c1325...4a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? Hva er problemet?

Baby, pappeske, du skjønner pointe?

Anonymous poster hash: c1325...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnland? :klo:

Anonymous poster hash: dfbb0...4dd

Ja hva?

Anonymous poster hash: c1325...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babier skal ikke sove i esker, dem fortjener bedre



Anonymous poster hash: c1325...4a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sjokkerte forresten en plagsom sommernabo på campingplassen med å forstå språket, samt svare ham på finsk, da det lille fulle finnen kom for å bråke med mannen som da hadde minstemann på armen.

Så til og med finner, synes at det er merkelig at noen forstår språket deres.

Dette var litt av en historie, der jeg så meg nødt til å ringe politiet, slik at barnevernet kunne bli innkoblet i forhold til deres stakkars datter: her snakker vi fulle foreldre, bråk, koneplaging, kjefting, fyllekjøring med barn i bil og til slutt viste det seg jammen at de campet gratis ulovlig.

Hver eneste gang jeg har vært i Sverige på ferie og det er en eller annen totalt dysfunksjonell familie der, så har de vært finner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke heller problemet - esken fungerer jo som seng, med madrass og sovepose i. Tror neppe dette er en langvarig løsning. Esken vil umulig kunne holde lenge, dessuten tipper jeg de fleste foreldre ønsker en ordentlig seng til barna sine.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babier skal ikke sove i esker, dem fortjener bedre Anonymous poster hash: c1325...4a7

Du fikk med deg at denne esken startet som en metode for å hjelpe fattige mødre, få ned spedbarnsdødelighet og gi alle barn en ok start i livet? Jeg synes konseptet er fantastisk. Jeg ser heller ikke problemet med at en baby sover en liten periode i en eske, med madrass. De får seng i tillegg. Jeg har som liten sovet i en skuff, uten å ha fått varige skader og traumer av den grunn.

Endret av Vampen
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen sjokkerte forresten en plagsom sommernabo på campingplassen med å forstå språket, samt svare ham på finsk, da det lille fulle finnen kom for å bråke med mannen som da hadde minstemann på armen.

Så til og med finner, synes at det er merkelig at noen forstår språket deres.

Dette var litt av en historie, der jeg så meg nødt til å ringe politiet, slik at barnevernet kunne bli innkoblet i forhold til deres stakkars datter: her snakker vi fulle foreldre, bråk, koneplaging, kjefting, fyllekjøring med barn i bil og til slutt viste det seg jammen at de campet gratis ulovlig.

Hver eneste gang jeg har vært i Sverige på ferie og det er en eller annen totalt dysfunksjonell familie der, så har de vært finner.

Ok..?

Jeg har hatt mange finske venner, og har til og med jobbet med en hel gjeng finner. Absolut alle har vært oppegående og høflige mennesker. Jeg tror jeg har sett flere dysfunksjonelle norske familier :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sov unger i skuffer. En pappeske er da bare fint.

Hvor og når?

Anonymous poster hash: c1325...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor og når?

Anonymous poster hash: c1325...4a7

Ærlig talt, ser du ikke mormor og de åtte ungene, eller?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...