Gå til innhold

SV i Bergen utlyser midlertidig stilling som Gruppesekretær!


Sir Winston

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke du skjønner forskjellen på gjennomførbare lover og politiske prinsipper.

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Interessant, lær meg noe nytt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant, lær meg noe nytt da.

Ok, her er et tankeeksperiment: Hvordan tror du Norge hadde sett ut hvis SV fikk lov til å være diktatorer å gjøre hva akkurat de ville i 10 år versus som et mindre parti? Altså sette til side grunnloven og alle prosessene - et rent diktatur med absolutt makt.

Tror du det ville blitt annerledes eller ikke?

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dem søker etter noen til em midlertidig stilling. Hvorfor? Jo, fordi det er adgang til det allerede i dagens AML.

Hvorfor må denne adgangen på død og liv utvides? Det er mer enn nok midlertidige jobber allerede!

Anonymous poster hash: e9c96...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slemt av meg å kalle tråden din patetisk, sorry. Men hvor mange timer er du her daglig?

Anonymous poster hash: e99e2...157

24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er et tankeeksperiment: Hvordan tror du Norge hadde sett ut hvis SV fikk lov til å være diktatorer å gjøre hva akkurat de ville i 10 år versus som et mindre parti? Altså sette til side grunnloven og alle prosessene - et rent diktatur med absolutt makt.

Tror du det ville blitt annerledes eller ikke?

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Med det resonnementet der, ser man med en gang hvor du hører til politisk sett. Så argumentet ditt er det samme vrøvlet som man hører konstant på facebook og øvrig diskusjonsfora, "ææahaj men dæm har no styrt i 10 år så det tar lang tid å få rydda opp". Hvem har satt til side grunnloven? Hva er alle prosessene? Jesu fader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det resonnementet der, ser man med en gang hvor du hører til politisk sett. Så argumentet ditt er det samme vrøvlet som man hører konstant på facebook og øvrig diskusjonsfora, "ææahaj men dæm har no styrt i 10 år så det tar lang tid å få rydda opp". Hvem har satt til side grunnloven? Hva er alle prosessene? Jesu fader.

Skjønner ikke hva du prater om.

Formålet var å lære deg litt om forskjellen mellom den faktiske loven og politiske prinsipper. :)

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva du prater om.

Formålet var å lære deg litt om forskjellen mellom den faktiske loven og politiske prinsipper. :)

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Huff, føles som jeg står og slår hodet mot veggen. Så da prøver man igjen. Så eksemplet ditt på faktisk lov og politiske prinsipper, er å sette til side grunnloven og andre prosesser - som du så fint kaller det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føles som jeg står og slår hodet mot veggen. Så da prøver man igjen. Så eksemplet ditt på faktisk lov og politiske prinsipper, er å sette til side grunnloven og andre prosesser - som du så fint kaller det?

Vel hvis SV skal virkelig få gjennom sin partipolitikk og sine prinsipper 100% så må man sette til side grunnloven og alle prosessene hvis det skal bli fart på sakene. Det er et tankeeksperiment.

Anonymous poster hash: 31a14...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sjefshyklerne er i gang igjen. Ikke rart dette tøysepartiet ligger på 3.2% på målingene om dagen LMAO :fnise::laugh::danse:



Anonymous poster hash: 9601e...502
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føles som jeg står og slår hodet mot veggen. Så da prøver man igjen. Så eksemplet ditt på faktisk lov og politiske prinsipper, er å sette til side grunnloven og andre prosesser - som du så fint kaller det?

Jammen, det skulle du ta og prøve; finne en vegg, helst en av betong, og så ta rennfart!

Et gammel jungelord sier: Ikke vær redd for å løpe pannen mot en mur, hvem sier det er muren som holder!?

Prøv det, prøv det nå, løp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, nei men så søtt! Frepperen bryr seg plutselig om arbeidstakerens rettigheter! :D

Eller, vi vet alle at du bare later som. Egentlig gir du blaffen i arbeiderne.

Anonymous poster hash: 91253...856

Hva med å kommentere SAKEN? Hva synes du om at SV utlyser en midlertidig stilling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, det skulle du ta og prøve; finne en vegg, helst en av betong, og så ta rennfart!

Et gammel jungelord sier: Ikke vær redd for å løpe pannen mot en mur, hvem sier det er muren som holder!?

Prøv det, prøv det nå, løp!!!

Jeg skjønner ikke at dere gidder å bruke så mye tid på det samme vrøvlet deres dag ut og dag inn. Tromvik i denne tråden spurte om et eksempel og fikk et som er så far out og som gikk ut på å sette til side grunnloven. Nok et eksempel på at dere har lite å fare med og i grunnen bare fremstår som troll.

Anonymous poster hash: d196f...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kommentere SAKEN? Hva synes du om at SV utlyser en midlertidig stilling??

Hva faen har det med poenget å gjøre? Er det forbudt for venstrepartiene å benytte mulighetene som ligger i lovverket? Poenget er at mange ikke ønsker å åpne opp for mer bruk av midlertidige stillinger, det betyr ikke at det ikke eksisterer i dag under dagens lovgivning.

Anonymous poster hash: d196f...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen har det med poenget å gjøre? Er det forbudt for venstrepartiene å benytte mulighetene som ligger i lovverket? Poenget er at mange ikke ønsker å åpne opp for mer bruk av midlertidige stillinger, det betyr ikke at det ikke eksisterer i dag under dagens lovgivning.

Anonymous poster hash: d196f...7a0

Du som desperat prøvde å sabotere tråden, så ja, hva var poenget med det?

Det er jo passende at noen påpeker hykleriet til venstresiden som later som om midlertidige stillinger nesten er roten til alt vondt, men så bruker de slike selv. Logikk og moral er som vi alle vet ganske så fraværende på venstresiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som desperat prøvde å sabotere tråden, så ja, hva var poenget med det?

Det er jo passende at noen påpeker hykleriet til venstresiden som later som om midlertidige stillinger nesten er roten til alt vondt, men så bruker de slike selv. Logikk og moral er som vi alle vet ganske så fraværende på venstresiden. :)

Ja venstresiden er jo kroneksemplet på det gamle ordtak: "Hvis moral er bra da er dobbelmoral minst dobbelt så bra"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venstresiden som later som om midlertidige stillinger nesten er roten til alt vondt

Oh, den har jeg ikke fått med meg. Har du kilde på det? (Jeg skal bruke det i en annen debatt)

Anonymous poster hash: 91253...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk at sosialistene benytter seg av midlertidige stillinger når de ellers er imot dem. :skratte: Skamløse og prinsippløse sosialister altså.



Anonymous poster hash: edd01...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...