Gå til innhold

Menn og barbering nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at han barberer ballene og rundt kølla så jeg ikke får hår i munnen, og at han i tillegg må stusse det som eventuelt måtte være igjen der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv synes jeg det er ålreit å stusse litt der nede noen få ganger i året, men kjæresten min er tilhenger av at hårmengden på kroppen min skal være naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk ikke godtatt det dersom min hadde barbert seg nedentil, da jeg synes kjønnsbarberte mannfolk er noe av det mest avtennende som finnes. Jeg vil ha en mannemann!

to-ig!

Hår er NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv mann.

Nå har det seg slik at vi lever i 2010. Da er det mer enn bare akseptert at menn barberer seg nedentil. Jeg barberer meg nedentil og forventer faktisk at de av samme generasjon som meg eller yngre gjør det samme. Å gå rundt med en skog der nede er noe som hører hjemme i de gamle dager, dette gjelder begge kjønn. Det er ikke attraktivt i det hele tatt.

Dette spørsmålet bør da etterhvert være et ikke-tema.

Haha! Dummeste jeg har hørt. :rolleyes:

Best med hår. Min må gjerne få velge selv, men jeg synes han er deiligst når han har hår.

Han har forresten hår på brystet også, og jeg elsker det!

Jeg er 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårenplasstakk

Hår der nede, under armene og på bena er fint. Hår på bryst, rygg etc er ekkelt og det stinker ofte lett svette av folk med hår overalt på kroppen. turnoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

Jeg synes det motsatte,. Jeg synes det er avtennendes med de som har en skog der nede, Ikke noe særlig å få kjønnshår i ansikte mens man suger. Men smak og behag. Har flere kompiser som barberer seg der nede men de er ikke overfadiske av den grunn,

Nå mente jeg at det er tendensen hos de jeg omgås, er jo klar over at verden er ganske mye større enn min ganske beskjedne omgangskrets :) Er fornøyd med at kjæresten ikke barberer seg, men hadde nok klart å leve med det, siden han er en flott fyr, ellers kan folk gjøre akkurat hva de vil.

Mitt innlegg var mest en kommentar til ham som skrev han forventet at folk på hans alder og yngre barberte seg.

edit: rot med pronomen

Endret av Airi Chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Hår der nede, under armene og på bena er fint. Hår på bryst, rygg etc er ekkelt og det stinker ofte lett svette av folk med hår overalt på kroppen. turnoff

Hmmm, synes det lukter godt av hår jeg. Kjæresten min lukter best i verden, og det er ikke aftershave, det er naturlig. Og håret spiller en viktig rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår gjør at de naturlige og deilige luktene som kommer fra mannen blir enda bedre ;) Jeg går ikke på p-pillen og er tilsynelatende mer var på "mannelukt" enn mine venninner på pillen. Jeg kan kommentere at folk som går forbi lukter godt mens de ikke enser noe. Jeg nyter den lukten som kommer fra min kjære og den er heldigvis stereke der han har hår, som underliv og under armer. Nå går jeg ikke å sniffer han der akkurat, men jeg merker at det lukter mye bedre når jeg ligger i armene hans :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår gjør at de naturlige og deilige luktene som kommer fra mannen blir enda bedre ;) Jeg går ikke på p-pillen og er tilsynelatende mer var på "mannelukt" enn mine venninner på pillen. Jeg kan kommentere at folk som går forbi lukter godt mens de ikke enser noe. Jeg nyter den lukten som kommer fra min kjære og den er heldigvis stereke der han har hår, som underliv og under armer. Nå går jeg ikke å sniffer han der akkurat, men jeg merker at det lukter mye bedre når jeg ligger i armene hans :sjenert:

Word.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest24

Haha! Dummeste jeg har hørt. :rolleyes:

Best med hår. Min må gjerne få velge selv, men jeg synes han er deiligst når han har hår.

Han har forresten hår på brystet også, og jeg elsker det!

Jeg er 20

Ja, du må gjerne himle med øynene du, unge dame.

Leser fra både deg og andre at dere foretrekker hår. Jeg ville uansett ikke ligget med ei dame som ikke var barbert (i det minste stusset) der nedentil.

Ja, ja... Normale folk barberer seg nedentil. Kvinner, som menn. Her var også en mann på 47 år som selv sa at han barberte seg selv nedentil tidligst for ca. 20 år siden (kudos til deg, mann 47), noe som tyder på at dette ikke er et nytt fenomen. Selv om det kanskje var regnet som uvanlig for 20 år siden. Desto mer grunn til å gi credit til folk som faktisk gjorde det på den tida! Ære være dere!

Det er ikke noe som er mindre tiltalende enn ei mus dekket av skog, ei heller en penis som er tilsvarende. Pføy!!

Neste gang du og dere andre likesinnede poster er dere kanskje kommet tilbake fra steinalderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest24

Er vel neppe nødvendig å tilføye, men: Lille junior holder jeg glattbarbert til enhver tid. Det er mye mer behagelig, ikke minst hygienisk. Er faktisk ikke så veldig lenge siden jeg selv gikk med en skog der nedentil, men jeg visste alltid instinktivt at dette var lite pent og tilhørte old-tiden, eventuelt var akseptabelt for de forrige generasjoner. Skammet meg faktisk over at jeg ikke "gadd" å rake løvet der nede.

Om dette er turn-off for enkelte damer kunne ikke brydd meg mindre! Disse damene er uansett ikke noen jeg gidder å kaste vekk min tid på; akkurat som jeg selv ville vist dem døra skulle det vist seg om de selv ikke barberer musa si. Good riddance.

Folk som ikke barberer seg dere nede har jeg inntrykk av at rett og slett ikke gidder ta seg bryet og finner på unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel neppe nødvendig å tilføye, men: Lille junior holder jeg glattbarbert til enhver tid. Det er mye mer behagelig, ikke minst hygienisk. Er faktisk ikke så veldig lenge siden jeg selv gikk med en skog der nedentil, men jeg visste alltid instinktivt at dette var lite pent og tilhørte old-tiden, eventuelt var akseptabelt for de forrige generasjoner. Skammet meg faktisk over at jeg ikke "gadd" å rake løvet der nede.

Om dette er turn-off for enkelte damer kunne ikke brydd meg mindre! Disse damene er uansett ikke noen jeg gidder å kaste vekk min tid på; akkurat som jeg selv ville vist dem døra skulle det vist seg om de selv ikke barberer musa si. Good riddance.

Folk som ikke barberer seg dere nede har jeg inntrykk av at rett og slett ikke gidder ta seg bryet og finner på unnskyldninger.

If you say so... Intimbarbering

Og dette var første artikkelen jeg fant, det finnes tusenvis av andre. Det estetiske ved barbering/ikke barbering har vel med smak og behag å gjøre, men kom ikke å si at det er uhygienisk å ha skog, det er en rein myte/faktafeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår gjør at de naturlige og deilige luktene som kommer fra mannen blir enda bedre ;) Jeg går ikke på p-pillen og er tilsynelatende mer var på "mannelukt" enn mine venninner på pillen. Jeg kan kommentere at folk som går forbi lukter godt mens de ikke enser noe. Jeg nyter den lukten som kommer fra min kjære og den er heldigvis stereke der han har hår, som underliv og under armer. Nå går jeg ikke å sniffer han der akkurat, men jeg merker at det lukter mye bedre når jeg ligger i armene hans :sjenert:

Håret under armene og i skrittet er faktisk der for nettopp å holde på lukten! I tillegg til de luktene vi kjenner igjen som lukt finnes det noen vi ikke merker, som kalles feromoner - og som er der for å sende signaler til mulige partnere........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på om de som ikke har ryddig hårvekst fra naturens side stusser det. "Glatt"-barbering (æsj, nupper) og voksing og sånt er en total turn-off.

Nå har ikke jeg vært singel på mange år, men er det sånn nutildags at man spør om hårstatus før man drar hjem til den ene og tar av seg klærne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på om de som ikke har ryddig hårvekst fra naturens side stusser det. "Glatt"-barbering (æsj, nupper) og voksing og sånt er en total turn-off.

Nå har ikke jeg vært singel på mange år, men er det sånn nutildags at man spør om hårstatus før man drar hjem til den ene og tar av seg klærne...?

JA JA OG ATTER JA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter at jeg ble singen og begynnte med ONS igjen har jeg ivertfall fått intrykk av at det er mye mere normalt med hår en uten. ikke det at jeg har vert borti så mange mannfolk at jeg kan avgjør hva som er normalt altså.

Jeg fåretrekker selv en mellomting. Om mannen eller dama stusser så er jeg førnøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA JA OG ATTER JA

Ja til at man spør, eller ja til stuss? :gjeiper:

Jeg får noen sinnsvake mentale bilder av typen "Halla beibi, du var jammenmeg heit, har du barbert deg eller? For ellers tror jeg ikke jeg orker å pule med deg og det ville vært synd, ass".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser veldig rart ut om mannen barberer bort alt! Blir jo som å ha sex med en guttunge, og det er IKKE spesielt tennende for å si det mildt..! Likevel synes jeg det er mer delikat å suge når det er trimmet litt. Ikke for mye, men litt, sånn at hårene ikke stikker meg i øya :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest en mann skal ha litt hår på kroppen :)

Han kan godt stusse litt, men det skal se naturlig ut!! :P

(Han 83 modell, jeg 90)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...