Gå til innhold

Gå over fra Samsung G s3 til s5.


Capricorn

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg Samsung Galaxy s5. Hva med alt jeg har på den gamle? Hvordan får jeg over alle appene til den nye? Noe annet jeg bør tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg ikke en så stor app bruker, men jeg ville tro at du bare måtte laste ned de appene du bruker ned igjen på nytt. Om det er spill så må du kanskje begynne på nytt men det har jeg ikke peiling på.

Hvis du ikke har kontaktene dine knyttet til en Gmail konto, så burde du gjøre det.

Da er det bare til å synkronisere kontaktlisten på den nye mobilen med Gmail kontoen din.

Tips #2 for SMS overføring

Bilder/filmer og slike ting kan du bare lagre på minnekortet og putte det i den nye.

Vet ikke om andre ting man burde huske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Håper ikke jeg må laste ned alle på nytt. Det er så mange! Kanskje det går automatisk når jeg logger inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et det troll at du kjøper samsung når akkurat iphone har kommet ut, eller er du bare steinhakke skrullete i hode? :O



Anonymous poster hash: 49ae1...b8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et det troll at du kjøper samsung når akkurat iphone har kommet ut, eller er du bare steinhakke skrullete i hode? :O

Anonymous poster hash: 49ae1...b8b

Nå finnes det vel morsommere ting å trolle om :eeeh:

Hvorfor skal jeg gå over til Apple når jeg liker Samsung? Hadde de kommet med større skjerm skulle jeg tenkt på det, men har uansett aldri hatt så bra telefon som Samsung Galaxy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de kommet med større skjerm skulle jeg tenkte på det? er vel akkurat det dem har gjort. iphone 6 og iphone 6 plus. Forundrer på folk som faktisk liker samsung. den er jo rett og slett ikke bra bygd. Hver sin smak. :)



Anonymous poster hash: 49ae1...b8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misjonerer du for Apple eller? Jeg vil ikke ha den! Jeg spurte om Samsung. Ikke masse propaganda om konkurrenten :jolie:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. du ser jo hvor mange som svarer deg når det kommer til samsung. Ingen som har den lengre :D

Trenger ikke være spydig når jeg kommer med flott informasjon. :)



Anonymous poster hash: 49ae1...b8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare logge inn på Google play med samme kontoen som du bruker på s3. Under "mine apper" ligger alle du har lastet ned. Du må laste de ned på nytt på den nye telefonen, men trenger verken å lete opp eller betale for noen på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de kommet med større skjerm skulle jeg tenkte på det? er vel akkurat det dem har gjort. iphone 6 og iphone 6 plus. Forundrer på folk som faktisk liker samsung. den er jo rett og slett ikke bra bygd. Hver sin smak. :)

Anonymous poster hash: 49ae1...b8b

Hjelper ikke med større skjerm når halvparten av de jeg ser med iPhone har knust skjerm ;)

Jeg vet ikke helt hvordan det skjedde, men hos meg lastet den nye telefonen automatisk ned alle de appene jeg hadde på den gamle telefonen (irriterende nok, jeg hadde ikke så lyst til å ha alle de gamle på den ;) ), regner med at det enten var Samsung- eller Google-kontoen som slo inn.

Anonymous poster hash: dbcb5...d53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en kikk på åssen iphone sin skjerm er nå.



Anonymous poster hash: 49ae1...b8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke med større skjerm når halvparten av de jeg ser med iPhone har knust skjerm ;)

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan få knust skjerm med iPhone, men det er vel kanskje fordi jeg selv bruker beskyttelsesfilm på skjermen og deksel og har mistet mobilen i bakken nå tre ganger uten at noe som helst har skjedd. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ta en kikk på åssen iphone sin skjerm er nå.

Anonymous poster hash: 49ae1...b8b

Tja, jeg ser ingen steder at det er bekreftet at iPhone 6 kommer med en slik skjerm, og jeg lette nettopp etter det på Apples egen side.

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan få knust skjerm med iPhone, men det er vel kanskje fordi jeg selv bruker beskyttelsesfilm på skjermen og deksel og har mistet mobilen i bakken nå tre ganger uten at noe som helst har skjedd. <_<

Jeg aner ikke, men jeg har ikke hatt iPhone på mange år. Jeg bare registerer hvor utrolig mange det er som har knust skjerm, og at venner av meg med iPhone kommenterer at det ikke er løst fordi Apple tjener penger på å bytte skjerm. Hva som er årsaken, eller om det siste stemmer, det aner jeg ikke.

Jeg er mer enn fornøyd med min Samsung som fungerer til det den skal, og aldri har hatt riper i eller knust skjerm :)

Anonymous poster hash: dbcb5...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men jeg har ikke hatt iPhone på mange år. Jeg bare registerer hvor utrolig mange det er som har knust skjerm, og at venner av meg med iPhone kommenterer at det ikke er løst fordi Apple tjener penger på å bytte skjerm. Hva som er årsaken, eller om det siste stemmer, det aner jeg ikke.

Jeg er mer enn fornøyd med min Samsung som fungerer til det den skal, og aldri har hatt riper i eller knust skjerm :)

Man kan jo lure på om skjermen til tider er laget slik at den skal være lett å ripe/ knuse slik at man kjøper en ny mobil. O_o

(Har jo vært mange produkter før i hvert fall som var slik at de "holdt i åresvis"- nå skal de ikke det lenger.. <_< )

Jeg har heller aldri hatt riper eller knust skjerm på de foregående mobilene mine som alle var androide. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare logge inn på Google play med samme kontoen som du bruker på s3. Under "mine apper" ligger alle du har lastet ned. Du må laste de ned på nytt på den nye telefonen, men trenger verken å lete opp eller betale for noen på nytt.

Takk for tips :) Funket bra det. Da slapp jeg mye jobb :) Sykronisterte også alle bilder og kontakter. Veldig kjekt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...