Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får dere ikke til å zoome in? Det får jeg til, men jeg har android da. Kanskje annerledes der?

Har prøvd, men fungerer ikke med iPhone. Fordi Safari er noe dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Single again! Broke up with my BF... why because he was being to clingy...that's it, done with online dating...."

Vedkommende er egentlig norsk, men skriver alle statuser på engelsk. Hvem i all verden poster noe slikt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Single again! Broke up with my BF... why because he was being to clingy...that's it, done with online dating...."

Vedkommende er egentlig norsk, men skriver alle statuser på engelsk. Hvem i all verden poster noe slikt?

Har vedkommende mange utenlandske venner?

Selve statusen er jo en spesiell status å skrive, men jeg har veldig mange utenlandske venner og kan gjerne skrive en status på engelsk, evt både norsk og engelsk. Ser ikke problemet om det er tilfelle :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vedkommende mange utenlandske venner?

Selve statusen er jo en spesiell status å skrive, men jeg har veldig mange utenlandske venner og kan gjerne skrive en status på engelsk, evt både norsk og engelsk. Ser ikke problemet om det er tilfelle :)

Var vel statusen jeg syns var merkelig, ikke det at hun skriver på engelsk. Det er det mange som gjør, så det reagerte jeg ikke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere har kommet over sjokket etter "Dopsbarnet". Hun har postet uttallige bilder og video siden sist, og jeg har ikke klart å følge med, så jeg lar henne være for en stund. Denne posten dedikerer jeg til hennes venninne som jeg syns er drøyere. Vel, for meg er hun drøy og er nesten fristet til å legge ut ett av bildene hun legger ut. Her er uansett siste statusen hennes.

" So just wash my hair and ready for My Trip in Paris...........And of kors i will sleep and wake up looking like this!! #WTF!! *leppetegn ganger 5* *stjernetegn ganger 5* goshhhhhhh my Life is so hard og deretter ørten smilefjes, hjerte,kyssefjes,hjerter,soltegn og flere leppetegn. Etterfulgt av 3 sexy bilder av seg med puppene helt opp i haka, kun dekket av ørsmå lapper foran. Klorbleket hår, restylan på leppene og nesten hele kroppen og den ene siden av ansiktet er dekket med tattovering. Føler meg nesten litt prippen og gammeldags, når jeg skriver dette. :fnise:



Anonymous poster hash: 6e253...16c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere har kommet over sjokket etter "Dopsbarnet". Hun har postet uttallige bilder og video siden sist, og jeg har ikke klart å følge med, så jeg lar henne være for en stund. Denne posten dedikerer jeg til hennes venninne som jeg syns er drøyere. Vel, for meg er hun drøy og er nesten fristet til å legge ut ett av bildene hun legger ut. Her er uansett siste statusen hennes.

" So just wash my hair and ready for My Trip in Paris...........And of kors i will sleep and wake up looking like this!! #WTF!! *leppetegn ganger 5* *stjernetegn ganger 5* goshhhhhhh my Life is so hard og deretter ørten smilefjes, hjerte,kyssefjes,hjerter,soltegn og flere leppetegn. Etterfulgt av 3 sexy bilder av seg med puppene helt opp i haka, kun dekket av ørsmå lapper foran. Klorbleket hår, restylan på leppene og nesten hele kroppen og den ene siden av ansiktet er dekket med tattovering. Føler meg nesten litt prippen og gammeldags, når jeg skriver dette. :fnise:

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Tattis i ansiktet?

Jaja så bra som hun skriver engelsk, så er hun vel så oppegående at hun vet hva hun gjør :P

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tattis i ansiktet?

Jaja så bra som hun skriver engelsk, så er hun vel så oppegående at hun vet hva hun gjør :P

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Nedre del av høyre kinnbein er dekket med tattovering + hele halsen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedre del av høyre kinnbein er dekket med tattovering + hele halsen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

LEKKERT :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til en venninne av meg som jeg har på facebook kommenterer ALT og ALLE som dukker opp i feeden hennes. Oppdateringer fra VG, venner, familie, bilder som blir lagt ut, ALT kommenterer hun. Gjerne utfylte svar når Nettavisen legger ut sine "sjokkerende"(tabloide) overskrifter, hvor hun reagere i harnisk og sier "SEND DE UT OG TILBAKE DIT DE KOM FRA" eller "HVORDAN KAN DEN NORSKE STAT SENDE UT DISSE SMÅ BARNA?!".

ALT kommenteres.

Nå la hun nettopp ut et bilde hvor det står "I'm so glad a had a childhood before technology took over!"

Måtte ta meg selv i å fnise litt :fnise: syns det er rart at hun er SÅ MYE PÅ FACEBOOK om hun er så imot det :fnise:



Anonymous poster hash: 78e07...97c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så oversharing, men litt teit da. Ei på min venneliste la ut bilde av seg selv med teksten: "Skikkelig trøtt i dag :(" og ser selvfølgelig superfresh ut.. skulle sett det trøtte trynet mitt på morgenen tenker jeg! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så oversharing, men litt teit da. Ei på min venneliste la ut bilde av seg selv med teksten: "Skikkelig trøtt i dag :(" og ser selvfølgelig superfresh ut.. skulle sett det trøtte trynet mitt på morgenen tenker jeg! :ler:

hahaha! En jeg kjenner la ut et bilde av seg selv midt i en GEDIGEN gjesp! Ikke veldig fint bilde, men åh så deilig å se litt ekte følelser i feeden! Hun fikk stående applaus og masse likes. :klappe:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! En jeg kjenner la ut et bilde av seg selv midt i en GEDIGEN gjesp! Ikke veldig fint bilde, men åh så deilig å se litt ekte følelser i feeden! Hun fikk stående applaus og masse likes. :klappe:

Mye bedre det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så oversharing, men litt teit da. Ei på min venneliste la ut bilde av seg selv med teksten: "Skikkelig trøtt i dag :(" og ser selvfølgelig superfresh ut.. skulle sett det trøtte trynet mitt på morgenen tenker jeg! :ler:

Haha, sånne bilder får jeg opp mange av også. Tydelig stasjet opp og nøye med kameravinkel osv, og med teksten "morratryne" eller lignende. Blir bare flau av sånt, jeg. Hvis de ønsker å vise seg frem, får de heller står for det da, fremfor å late som om de synes de ser så stygge ut...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på min venneliste som har lagt ut status "ja, da er det bekreftet, jeg skal bli mamma" Så er det noen som har skrevet spørsmålstegn i kommentarfeltet, blant annet faren hennes, men allikevel er det noen som skriver "Gratulerer" osv

Det er snakk om ei singel og personlig kristen jente som man ikke akkurat ser for seg blir gravid på slump. Sikkert en eller annen "hemmelig" kampanje man "støtter" ved å skrive statusen

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på min venneliste som har lagt ut status "ja, da er det bekreftet, jeg skal bli mamma" Så er det noen som har skrevet spørsmålstegn i kommentarfeltet, blant annet faren hennes, men allikevel er det noen som skriver "Gratulerer" osv

Det er snakk om ei singel og personlig kristen jente som man ikke akkurat ser for seg blir gravid på slump. Sikkert en eller annen "hemmelig" kampanje man "støtter" ved å skrive statusen

JEG ER SÅ LEI AV DE HEMMELIG KAMPANJENE KAN FOLK VENNLIGST SLUTTE MED DE.

ÅH så sint jeg blir på de kampanjene!!!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei på min venneliste som har lagt ut status "ja, da er det bekreftet, jeg skal bli mamma" Så er det noen som har skrevet spørsmålstegn i kommentarfeltet, blant annet faren hennes, men allikevel er det noen som skriver "Gratulerer" osv

Det er snakk om ei singel og personlig kristen jente som man ikke akkurat ser for seg blir gravid på slump. Sikkert en eller annen "hemmelig" kampanje man "støtter" ved å skrive statusen

Det er en 'hemmelig' kampanjegreie ja. Var en bekjent av meg som la ut samme status. Trykket like på den og fikk følgende melding på innboks:

Du skulle ikke ha kommentert eller likt mitt innlegg! Nå må du velge noe av følgende og lime det inn på din vegg. Dette er 2014-års spill for å vekke oppmerksomheten om brystkreft og prostatakreft. Vær ikke en gledesdreper, velg noe av følgende og endre din status: 1) Satan, så svett jeg er på ballene. 2) Viste brystene for å slippe fartsbot. 3) Har noen en tampong, jeg har gått tom? 4) Hvordan fjerner jeg fotsopp? 5) Hvorfor er ingen andre her når jeg er kåt? 6) Ikke noe toalettpapir? Adjø strømper. 7) Jeg er tilbudt en stilling som kondomtester, men jeg tviler. 😎 8)Jeg tror jeg er forelsket, hva skal jeg gjøre? 9) Jeg har bestemt meg for å slutte med undertøy. 10) Det er bekreftet, jeg skal bli mamma/pappa! 11) Vant 5089,32 kr på lotto.12) Jeg elsker mine store, faste bryster. 13) jeg svinger mine baller frem og tilbake. 14) Det var ikke en fis, nye bukser takk! Legg ut en av disse uten forklaring. Jeg beklager dypt - Jeg ble også lurt !!!! Ser fram til å se din status.

Nei, jeg gidder ikke å bli med på dette :jolie:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå MÅ DE GI SEG.

Dette er verre enn lykkefisk-kjedemeldingene for 15 år siden.

Hvordan fungerte de? Og finnes det fremdeles viskelærkjedebrev?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du velge noe av følgende og lime det inn på din vegg.

Må? Hva er konsekvensene hvis du ikke gjør det? Får du brystkreft da?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...