Gå til innhold

Hva betyr "ingen bestevenner" på snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi her gikk det litt fort i svingene! Men når en person som snapper MYE og ofte, plutselig får "ingen bestevenner" på snap, hva vil det si? at vedkomne har blokket meg? :S



Anonymous poster hash: 1ec2c...38b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen??



Anonymous poster hash: 1ec2c...38b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av disse:

1. Veldig lite poeng/aktivitet i det siste

2. Personen har slettet snappen sin/vært inaktiv i minst en måned og da går "topplisten" bort.

3. Personen har blokket/slettet deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg betyr det stort sett at personen ikke har fått/sendt noen snaps den uka tror jeg.

Har en venn som normalt sender og mottar mye, men som kutta ut snapchat i en periode av forskjellige grunner. Kort tid etter sto han med "Ingen bestevenner".



Anonymous poster hash: 13632...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja da var det som jeg trodde. Personen er veldig aktiv på snap, og sender mye snaps så da har man nok bare blokka meg. Jaja :P



Anonymous poster hash: 1ec2c...38b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han/ hun har tømt feeden sin

2. Vet ikke. Mannen min sine bestevenner bruker å forsvinne av og til, og han har ikke blokka meg :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser folk uten bestevenner. Dette er personer som både sender meg snaps og som mottar (og åpner) snaps fra meg, så jeg er tydeligvis ikke blokkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet innstillinger så folk ikke kan se bestevenner lengre. Man kan velge om man vil ha 3, 5 eller 7 tror jeg, eller evt ingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet innstillinger så folk ikke kan se bestevenner lengre. Man kan velge om man vil ha 3, 5 eller 7 tror jeg, eller evt ingen :P

men det er jo bare til deg selv? Altså om du kan se dine topp 3,5, eller 7?

Anonymous poster hash: 1ec2c...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan som sagt over her, tømme feeden sin :) Da vil ingen se bestevennene lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo bare til deg selv? Altså om du kan se dine topp 3,5, eller 7?

Anonymous poster hash: 1ec2c...38b

Neei, tror det gjelder alle? Litt usikker :P De oppdaterer jo i hytt og pine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei, tror det gjelder alle? Litt usikker :P De oppdaterer jo i hytt og pine..

Altså, at du kan velge om du ser 3,5,7 hos deg selv. hos andre ser du jo bare 3 uansett :)

Når jeg sletter min feed, så forsvinner jo ikke bestevennene mine? Har prøvd å sende snap til denne personen og snappen er blitt sendt, så da er jeg ikke blokka? Skakke værra lett med all denne teknologien :laugh: TS

Anonymous poster hash: 1ec2c...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, at du kan velge om du ser 3,5,7 hos deg selv. hos andre ser du jo bare 3 uansett :)

Når jeg sletter min feed, så forsvinner jo ikke bestevennene mine? Har prøvd å sende snap til denne personen og snappen er blitt sendt, så da er jeg ikke blokka? Skakke værra lett med all denne teknologien :laugh: TS

Anonymous poster hash: 1ec2c...38b

Ser du om snappen er blitt åpnet? Hvis du ikke ser det og bestevenner, men ser at antall poeng øker så er du slettet, men ikke blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en lett måte å se om du har blitt slettet eller blokkert også, for man får fremdeles opp poengene til vedkommende selv om de har slettet deg. Så stiger poengene fremdeles og ingen bestevenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei :biggrin:

Jeg har noen venner som er lite aktiv på snap, og som ikke har slettet meg, som det står `ingen bestevenner` på, men innimellom så tikker det inn en snap fra dem, og jeg ser mine er blitt åpnet når jeg sender. Men nå har jeg en som egentlig er veldig aktiv, kanskje ikke vært så aktiv i det siste, som det står ingen bestvenner på, har en følelse av at han har slettet meg, men forstår egentlig ikke hvorfor, og så våger jeg heller ikke sende en snap for å finne ut om den blir åpnet heller. Han har ikke slettet meg fra facebook enda, tenker hvis han har noe veldig imot meg, så hadde han kanskje slettet meg der og? :) vet ikke hvorfor jeg legger så mye i dette....................gutter er like vanskelige å skjønne seg på, som for gutter til å skjønne seg på jenter. For hvis jeg var blokket, så hadde han forsvinnet fra listen min, så hvis han ikke ville ha meg på sin liste lenger, hvorfor ikke bare blokke meg å bli ferdig med det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :biggrin:

Jeg har noen venner som er lite aktiv på snap, og som ikke har slettet meg, som det står `ingen bestevenner` på, men innimellom så tikker det inn en snap fra dem, og jeg ser mine er blitt åpnet når jeg sender. Men nå har jeg en som egentlig er veldig aktiv, kanskje ikke vært så aktiv i det siste, som det står ingen bestvenner på, har en følelse av at han har slettet meg, men forstår egentlig ikke hvorfor, og så våger jeg heller ikke sende en snap for å finne ut om den blir åpnet heller. Han har ikke slettet meg fra facebook enda, tenker hvis han har noe veldig imot meg, så hadde han kanskje slettet meg der og? :) vet ikke hvorfor jeg legger så mye i dette....................gutter er like vanskelige å skjønne seg på, som for gutter til å skjønne seg på jenter. For hvis jeg var blokket, så hadde han forsvinnet fra listen min, så hvis han ikke ville ha meg på sin liste lenger, hvorfor ikke bare blokke meg å bli ferdig med det?!

Samme her. Men etter at jeg sendte et par Snap som han åpnet, så fikk jeg opp bestevennlista. Han får bare 1-4 poeng om dagen, så han er jo ikke aktiv der lengre. Så jeg antar han bare har droppa å bruke Snap og evnt bare sender til den ene personen på bestevennlista (familiemedlem).

Ja menn er pokker meg kompliserte...

Anonymous poster hash: 32e0d...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...