Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Vet det var noen her inne som skrev at det gikk ann å endre størrelse på planter o.l. Noen som vet hvordan man gjør det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager seint svar, og eksepsjonelt dårlig forklaring :P

1: Klipp ut hele save mappa og lagre en annen plass på PC'n.

2: Start spillet

3: Lag en ny sim, og flytt denne inn i et hus

4: Lagre spillet

5: Avslutt spillet

Nå skal spillet fungere, men du har mistet alle savene dine.

Du kan videre forsøke å:

6: Gå inn i save mappa du klippet ut tidligere, og velg den nest siste saven (f.eks. save3 etc. Velg det nest høyeste nr.)

7: Klipp ut denne saven og legg i save mappa som har opprettet seg selv på nytt inne i Sims4 mappa.

8: Start spillet.

Jeg har ikke prøvd trinn 6-8 selv, men har hørt at det har fungert for mange :) Hvis det ikke virker kan du gå tilbake til trinn en igjen. Kan være vanskelig å få de gamle save filene til å virke, men spillet fungerer i allefall bra igjen :)

Det fungerer fortsatt ikke :vetikke: Men takk for at du og Blubberella prøvde å hjelpe :blomst:

Kom en ny oppdatering i dag så jeg, så hadde forhåpninger om at det da fungerte men det gjør det ikke :(

Skal kjøpe meg ny pc snart så håper det fungerer på den. Er jo merkelig har spilt det uten problemer siden det kom ut men plutselig sluttet det å fungere. Det klikker kun etter et par sekunder i introen, på samme sted. Der det kommer EA logo og MAXIS logo. Selv etter alle rådene jeg har prøvd her inne så klikker det fortsatt på nøyaktig samme sted :grine:

Hvis det er noe feil med origin eller spillet burde det vell løse seg før eller siden på en oppdatering ? Håper forsatt på det vertfall.

Får spille litt simcity, spilt det en del nå mens sims4 har vært klikkings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testingcheats true skal funke ifølge flere forum. Om man først bruker testingcheats så kan man vist også bruke make happy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det finnes en kode (lik maxmotives) for å få simmene i godt humør? Og virker boolprop testingcheats ? ;)

Først må du trykke CTRL + SHIFT + C, og så skrive inn: testingCheats true.

Når du har gjort det kan du trykke på sim'en samtidig som du holder inne Shift-knappen, da kan du velge Make happy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsøker jeg meg også på legacy challenge. Jeg har valgt meg ut et sett med regler hvor jeg har en kvinnelig sim som grunnlegger av slekten og hvor bare biologiske, kvinnelige etterkommere kan føre slekten videre. Nå er grunnleggeren over halvveis til pensjonsalder, fremdeles barnløs og har klart å skremme bort nesten alle potensielle beilere i området.. Dette lover ikke godt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsøker jeg meg også på legacy challenge. Jeg har valgt meg ut et sett med regler hvor jeg har en kvinnelig sim som grunnlegger av slekten og hvor bare biologiske, kvinnelige etterkommere kan føre slekten videre. Nå er grunnleggeren over halvveis til pensjonsalder, fremdeles barnløs og har klart å skremme bort nesten alle potensielle beilere i området.. Dette lover ikke godt! :fnise:

Haha what, da er det ikke akkuratt lett å få biologiske barn da nei :fnise:

Mitt fjerde ledd ble nettopp voksen. Finner ingen potensiell mann til henne, for alle i byen min er tydeligvis onde og ondskapsfulle..

Edit: trodde du skrev halvveis I pensjonsalder. :fnise:

Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha what, da er det ikke akkuratt lett å få biologiske barn da nei :fnise:

Mitt fjerde ledd ble nettopp voksen. Finner ingen potensiell mann til henne, for alle i byen min er tydeligvis onde og ondskapsfulle..

Edit: trodde du skrev halvveis I pensjonsalder. :fnise:

:laugh:

Fant nettopp ut at det er lov å bruke én ungdomseliksir per sim, så nå er pensjonisttilværelsen litt lenger unna. Hun har begynt å trene og endelig fått napp hos en bolesim hun traff på treningssenteret! :danse: Han er slem, men nå kan hun ikke være kresen for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt de siste dagene på å spillle Sims 2, nå vil jeg ha Sims 4 siden ladeskjermene har slutta å bry meg. Jeg vil bare ha et gigantisk toalett i hagen min liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsøker jeg meg også på legacy challenge. Jeg har valgt meg ut et sett med regler hvor jeg har en kvinnelig sim som grunnlegger av slekten og hvor bare biologiske, kvinnelige etterkommere kan føre slekten videre. Nå er grunnleggeren over halvveis til pensjonsalder, fremdeles barnløs og har klart å skremme bort nesten alle potensielle beilere i området.. Dette lover ikke godt! :fnise:

Hahaha, kanskje jeg også skal prøve dette? Trenger å piffe opp spilletilværelsen min litt. Likevel tenker jeg at legacy challengen blir litt kjedelig da, for man kan jo ikke bla seg oppover i familietreet og se grunnleggeren og den store familien etterhvert :( Hvorfor måtte de fjerne familietreet? :grine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:

Fant nettopp ut at det er lov å bruke én ungdomseliksir per sim, så nå er pensjonisttilværelsen litt lenger unna. Hun har begynt å trene og endelig fått napp hos en bolesim hun traff på treningssenteret! :danse: Han er slem, men nå kan hun ikke være kresen for å si det sånn.

Når de er slemme elsker de å knuse dukkehuset til barna sine. Irriterende å måtte bygge det opp hele tiden :fnise:

Hahaha, kanskje jeg også skal prøve dette? Trenger å piffe opp spilletilværelsen min litt. Likevel tenker jeg at legacy challengen blir litt kjedelig da, for man kan jo ikke bla seg oppover i familietreet og se grunnleggeren og den store familien etterhvert :( Hvorfor måtte de fjerne familietreet? :grine:

Familietreet kommer nok tilbake. Var det med fra begynnelsen av i sims 3?

Man kan se familien i vennelisten da, selv etter de er gått bort, men er ikke like moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de er slemme elsker de å knuse dukkehuset til barna sine. Irriterende å måtte bygge det opp hele tiden :fnise:

Familietreet kommer nok tilbake. Var det med fra begynnelsen av i sims 3?

Man kan se familien i vennelisten da, selv etter de er gått bort, men er ikke like moro.

Jepp, var med i begynnelsen av sims 3 ja :) Krysser fingrene for at det kommer tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsøker jeg meg også på legacy challenge. Jeg har valgt meg ut et sett med regler hvor jeg har en kvinnelig sim som grunnlegger av slekten og hvor bare biologiske, kvinnelige etterkommere kan føre slekten videre. Nå er grunnleggeren over halvveis til pensjonsalder, fremdeles barnløs og har klart å skremme bort nesten alle potensielle beilere i området.. Dette lover ikke godt! :fnise:

Hvordan gjør dere det for å være med på sånne challenge? Noen som har en steg-for-steg forklaring? Ser jo hvor jeg klikker meg inn, men skjønner ikke mye derfra.. Ikke veldig flink med data, nei.. :laugh:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det var noen her inne som skrev at det gikk ann å endre størrelse på planter o.l. Noen som vet hvordan man gjør det? :)

Nå er ikke hukommelsen min helt på topp, men jeg tror du bruker shift+å for å gjøre større, og shift+ tasten med ´`\ for å gjøre mindre :) (sistnevnte er rett i nærheten av "å"-tasten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ikke hukommelsen min helt på topp, men jeg tror du bruker shift+å for å gjøre større, og shift+ tasten med ´`\ for å gjøre mindre :) (sistnevnte er rett i nærheten av "å"-tasten" :)

Tusen takk, dette skal jeg prøve ut når jeg kommer hjem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere det for å være med på sånne challenge? Noen som har en steg-for-steg forklaring? Ser jo hvor jeg klikker meg inn, men skjønner ikke mye derfra.. Ikke veldig flink med data, nei.. :laugh:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Det er bare å starte et nytt spill og sette i gang! Jeg har fulgt instruksjoner jeg fant på Sims Legacy Challenge. Ellers bruker jeg ikke noe mer enn et word-dokument for å holde styr på trekkene og ambisjonene til barna og hvilket barn som skal føre slekten videre. Ser at det går an å telle poeng også men det gidder ikke jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å starte et nytt spill og sette i gang! Jeg har fulgt instruksjoner jeg fant på Sims Legacy Challenge. Ellers bruker jeg ikke noe mer enn et word-dokument for å holde styr på trekkene og ambisjonene til barna og hvilket barn som skal føre slekten videre. Ser at det går an å telle poeng også men det gidder ikke jeg. :P

Prøvde å starte nytt spill, men det sto ingenting om noe challenge der :(

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å starte et nytt spill og sette i gang! Jeg har fulgt instruksjoner jeg fant på Sims Legacy Challenge. Ellers bruker jeg ikke noe mer enn et word-dokument for å holde styr på trekkene og ambisjonene til barna og hvilket barn som skal føre slekten videre. Ser at det går an å telle poeng også men det gidder ikke jeg. :P

Må spørre på nytt (føler meg helt dust her...). Hva mener du med poeng? Skal disse challengene spilles på nett mot andre spillere? Trodde det var noe man bare gjorde for seg sjøl...

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...