Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dopsmoren la ut flere bilder fra et barneselskap. Hun og alle jevnaldrende venninner er i begynnelsen av 20-årene tror jeg, men ser ut som de bare er 12. Det er full fest med karaoke og sitt eget diskotek i stua hos en eller annen. Alle gæmlissene(ektemenn) ble plassert i en sofakrok med en halvliter i hånden.

Hun la ut over 100bilder med tittelen "Aragorn Harald birthdag" (barnet heter noe lignende fra samme film og ett norsk navn)Anonymous poster hash: 6e253...16c

Flere som har kommentert bildene til Dopsmoren og hun svarer selvsagt med å skrive "tissen takk" :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har kommentert bildene til Dopsmoren og hun svarer selvsagt med å skrive "tissen takk" :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Å kjære vene, jeg kreperer av latter her!

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Flere som har kommentert bildene til Dopsmoren og hun svarer selvsagt med å skrive "tissen takk" :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Er hun norsk?

Jeg må bare spørre når hun skriver dop og tissen takk.

Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun norsk?

Jeg må bare spørre når hun skriver dop og tissen takk.

Asiatisk. Gift med en norsk mann, som enten er eller nærmer seg pensjonsalder.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var en fin status.

De går gjennom noe som er veldig vanskelig, og de snakker åpent om noe som mange kan synes det er vanskelig å snakke om. Jeg vet at jeg syntes det var vondt når jeg var i samme situasjon.

Kanskje det var mange hjerter der, men dette er likevel ikke det jeg mener er oversharing. Hvor mange ganger har de vært gjennom akkurat dette?

Er det oversharing også når noen forteller om andre viktige hendelser i livet, som bryllup, ulykker, uteksamineringer etc?

Anonymous poster hash: 13da2...667

Altså, når du legger ut om sædkvaliteten din på Facebook til både familie og en god del facebookvenner. Da er det gått for langt. Alle statusene de skriver er av dette kaliberet, de deler jævla mye rart og det er til tider upassende.

Du kan virkelig ikke sammenligne dette med å annonsere en forlovelse eller et bryllup.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var en fin status. De går gjennom noe som er veldig vanskelig, og de snakker åpent om noe som mange kan synes det er vanskelig å snakke om. Jeg vet at jeg syntes det var vondt når jeg var i samme situasjon. Kanskje det var mange hjerter der, men dette er likevel ikke det jeg mener er oversharing. Hvor mange ganger har de vært gjennom akkurat dette? Er det oversharing også når noen forteller om andre viktige hendelser i livet, som bryllup, ulykker, uteksamineringer etc? Anonymous poster hash: 13da2...667

Jeg har vært gjennom flere prøverørsforsøk, og jeg kan bare ikke fatte hvordan en kvinne kan være " super duper flink" under egguttak. De kvinnene som ikke er flinke, klarer de ikke å ligge der med føttene i bøylene?

Å nevne flinkhet i gynstolen og dagens sædkvalitet, det er oversharing. Han deler jo ingen vanskelige tanker eller sier noe om hvordan det er.

Anonymous poster hash: 038ec...5de

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært gjennom flere prøverørsforsøk, og jeg kan bare ikke fatte hvordan en kvinne kan være " super duper flink" under egguttak. De kvinnene som ikke er flinke, klarer de ikke å ligge der med føttene i bøylene?

Å nevne flinkhet i gynstolen og dagens sædkvalitet, det er oversharing. Han deler jo ingen vanskelige tanker eller sier noe om hvordan det er.

Anonymous poster hash: 038ec...5de

Jeg er enig. Vi var igjennom utredning for barnløshet for mange år siden, og de tingene rundt det var bare sånt vi delte med de aller nærmeste. Det blir litt for privat, liksom.

Jeg reagerte også på at de bare hadde vært sammen i 3 år, men likevel var i full gang med prøverør. :klo:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom flere prøverørsforsøk, og jeg kan bare ikke fatte hvordan en kvinne kan være " super duper flink" under egguttak. De kvinnene som ikke er flinke, klarer de ikke å ligge der med føttene i bøylene?

Å nevne flinkhet i gynstolen og dagens sædkvalitet, det er oversharing. Han deler jo ingen vanskelige tanker eller sier noe om hvordan det er.

Anonymous poster hash: 038ec...5de

Dette har du veldig rett i, sæd og gynekologstatuser blir i det meste laget og hører ikke hjemme i en status. Dette er heller ikke første gang.

Jeg synes at ufrivillig barnløse gjerne må snakke ut om sorg eller andre aspekter av det dersom de ønsker dette, jeg kan forstå at det må være veldig vanskelig for dem. Et annet perspektiv på ting gjør bare godt synes jeg. Men statuser av typen jeg la ut isted er bare "too much".

Jeg er enig. Vi var igjennom utredning for barnløshet for mange år siden, og de tingene rundt det var bare sånt vi delte med de aller nærmeste. Det blir litt for privat, liksom.

Jeg reagerte også på at de bare hadde vært sammen i 3 år, men likevel var i full gang med prøverør. :klo:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Du er ikke den eneste som har reagert, han var vel 15/16 da de ble sammen.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatisk. Gift med en norsk mann, som enten er eller nærmer seg pensjonsalder.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Og hun selv er i begynnelsen av 20årene??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du veldig rett i, sæd og gynekologstatuser blir i det meste laget og hører ikke hjemme i en status. Dette er heller ikke første gang.

Jeg synes at ufrivillig barnløse gjerne må snakke ut om sorg eller andre aspekter av det dersom de ønsker dette, jeg kan forstå at det må være veldig vanskelig for dem. Et annet perspektiv på ting gjør bare godt synes jeg. Men statuser av typen jeg la ut isted er bare "too much".

Du er ikke den eneste som har reagert, han var vel 15/16 da de ble sammen.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

...... men..... da er han.... 19????!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... men..... da er han.... 19????!!!

Ja det lurer jeg på og? Så for meg at de var nærmere 30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... men..... da er han.... 19????!!!

Ja det lurer jeg på og? Så for meg at de var nærmere 30....

Det stemmer! Han er 19 og hun er 30 om et par år.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer! Han er 19 og hun er 30 om et par år.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

Oh... my... God...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Han er 19 og hun er 30 om et par år.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

Er vel derfor han har gode svømmere da, han er jo enda ung :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hun selv er i begynnelsen av 20årene??

Det står på profilen hennes at hun er født i 1991.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Han er 19 og hun er 30 om et par år. Anonymous poster hash: 62d01...d3a

Hæ?! Går de privat? Vanskelig å forestille meg at de fikk dette via offentlig når han er så ung.

Det er vel aldersgrense på slikt.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Går de privat? Vanskelig å forestille meg at de fikk dette via offentlig når han er så ung.

Det er vel aldersgrense på slikt.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Jeg tror det er fullt mulig hvis det er sånn at hun har en klarlagt medisinsk årsak til at hun ikke kan bli gravid gjennom annet enn prøverør.

Men jammen er folk utålmodige, altså! 3 år, og allerede der, liksom. Vi var ikke klare for å få barn før vi hadde vært sammen i syv år, vi. Man skal jo være sikker på at man er klar for det som par, og ha gjort seg nok erfaringer med samlivet gjennom noen år før man kan være rimelig sikker på at det er trygge nok rammer for sånt.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...