Gå til innhold

Førstegangs gravid


fiat500

Anbefalte innlegg

Hei. Noen andre i samme båt? Er i uke 5 + 6 dager, så dette er helt nytt. Men også kjempe spennende, denne graviditeten er planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7+4 her :) planlagt. Kjempe spennende og ikke minst skummelt! Formen din da, ts?

Formen er ganke bra egentlig, litt trøttere og litt me irritert av og til :P Hehe.. Din da? Hva menes med ts? Er ganske ny her inne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 her ;) veldig tidlig og veldig planlagt.

Er gravid etter ICSI.

Hvordan er formen?

Formen er ganke bra egentlig, litt trøttere og litt mer irritert av og til :P Hehe.. Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts betyr trådstarter:) altså den som starta denne "samtalen". Formen er som før jeg ble gravid, tommelen opp! Har et håp om å slippe unna kvalme og oppkast. Eneste som er annerledes er ømme og større bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: Termin ble skyvd litt fram, så nå er jeg ca 11 + 0. Gleder oss veldig og føler tiden går sååå sakte.

Endret av lykkemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 3 her. Bestilte tidlig UL i dag, så nå kan jeg ikke vente opp til uke 12 :gravid:

Formen er god, ingen kvalme, men veeeldig trøtt. Godt mannen er flink til å ta vare på meg om dagen, lager mat og lar meg sove :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+1 (tida går fort etter man har passert 12 uker) og jeg syns det fortsatt er rart. Det har ikke helt gått opp for meg at det vokser noe inni meg. Kjent små bevegelser, men nå er det noen dager siden sist. I det ene øyeblikket dytter jeg på magen og blir fascinert over hvor fast den er, i det andre står jeg å snakker til den mens jeg stryker den varsomt. :fnise:

Blir man noen gang vant til endringene som skjer med kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er grei. Bekkenplager og kvalme er på plass for fullt, men nyter det fordi da antar jeg alt er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsgravid og 23+6 i dag :) Formen har vært fin hele svangerskapet, men jøss søvn er oppskrytt. Så jeg er konstant en zombie. Tror hjernen har tatt en midlertidig pause, for jeg føler meg ikke særlig smart for tiden! Litt dumt mtp skole, men ikke noe å gjøre! :) Magen vokser, og det er litt uvant, men heldigvis et godt tegn! :) Gutten sparker ekstremt mye, og jeg er redd det bikker plagsomt snart. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid for første gang. 26+0 i dag og synes tiden går saaakte! Hehe:) samtidig har det gått passe fort hit, men det er nok mye på grunn av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant ut i dag at jeg er gravid, så er heeeelt i starten! Tror ikke helt på de tre testene jeg har tatt så venter en CB digital i morgen tidlig. Merker ingen ting overhodet, så tror nesten ikke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs! 20+0 i dag. Veldig planlagt og veldig ønsker. Formen er fin utenom en jævlig hodepine som ikke vil gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...