Gå til innhold

Onanere en fremmed.


Gjest Gråmus

Anbefalte innlegg

Yngre kvinner og menn vil jeg påstå er mye mer utro enn det du tilsynelatende er/har vært, så tror ikke du skal ta kritikken så høytidelig.

Hæ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har definitivt vært utro, og at du ikke føler noe anger sier meg at du ikke har noe sympati for mannen din. Har ikke noe å si at du aldri har vært utro før, er ikke det hele poenget med å være gift da?

Det er ikke så vanlig å være utro, selv om det kan virke sånn her innimellom, at man ikke skal ha dårlig samvittighet bare fordi man har vært utro èn gang!

Hadde du likt hvis mannen din hadde fingra en dame han møtte på byen, kommet hjem og pult deg fordi han ble så kåt på henne?

Nei æsj og fy skamme seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har definitivt vært utro, og at du ikke føler noe anger sier meg at du ikke har noe sympati for mannen din. Har ikke noe å si at du aldri har vært utro før, er ikke det hele poenget med å være gift da?

Det er ikke så vanlig å være utro, selv om det kan virke sånn her innimellom, at man ikke skal ha dårlig samvittighet bare fordi man har vært utro èn gang!

Hadde du likt hvis mannen din hadde fingra en dame han møtte på byen, kommet hjem og pult deg fordi han ble så kåt på henne?

Nei æsj og fy skamme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Feil ordlegging, det jeg ville si, er at det er en økende trend til at faste, monogame relasjoner blir mindre vanlig og at utroskap blir vanligere og at vi bytter partner oftere.

Regner med at når man har vært gift i 29 år, regnes man ikke lenger som "yngre garde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke så ille å bli fristet en gang i løpet av 29 år, men du valgte å følge denne impulsen. Du har gått over streken for hva som er akseptabelt å gjøre når man er i et forhold, og burde absolutt føle anger og skamme deg :kjefte: Hvis du synes dette er greit å gjøre, hvem vet hva som kan skje neste gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Når ein ropar i skogen får ein konglar i munnen. Verda går ikkje under på grunn av dette, ts. Ta det med deg som ei erfaring og ein tanke, og la det ligge der. Det er ingen grunn til at mannen din skal få vite om dette, emosjonelt betydde det ingenting for deg og det kan hende at han har gjort liknande ting som han ikkje har fortalt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil ordlegging, det jeg ville si, er at det er en økende trend til at faste, monogame relasjoner blir mindre vanlig og at utroskap blir vanligere og at vi bytter partner oftere.

Regner med at når man har vært gift i 29 år, regnes man ikke lenger som "yngre garde".

Nope, men det betyr heller ikke at den "eldre garde" ikke er like ille som den yngre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Når ein ropar i skogen får ein konglar i munnen. Verda går ikkje under på grunn av dette, ts. Ta det med deg som ei erfaring og ein tanke, og la det ligge der. Det er ingen grunn til at mannen din skal få vite om dette, emosjonelt betydde det ingenting for deg og det kan hende at han har gjort liknande ting som han ikkje har fortalt deg.

Siden ts forteller om hendelsen her på KG og ikke har dårlig samvittighet i det hele tatt, vil jeg ikke påstå at det ikke betydde noe emosjonelt for henne. Jeg synes tvert imot det virker som at hun synes dette var kjempestas, og da betydde det faktisk noe for henne. Det er et stort svik og hån mot mannen å velge å runke en fremmed og fortelle stolt om det her etterpå. For ikke å snakke om at hun har lyst til å gjenta suksessen flere ganger.

Dette er absolutt utroskap på lik linje med annen sex med andre enn partner. Jeg synes også at mannen burde få vite det. Jeg synes faktisk at å tie stille om noe sånt er nesten et like stort svik som selve utroskapen.

Med det sagt, så tror jeg i grunnen også at dette er et (mannlig?) forumtroll som har konstruert innlegget for å skape diskusjon :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Hvis dette er reelt er det vel ikke verdens undergang. Vi er bare mennesker og en glipp i løpet av et langt ekteskap er ikke så ille i min mening. Men så forventer jeg ikke at alle skal være perfekte heller, da og innser at livet er fullt av fristelser og vollgraver. Av og til faller vi og sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapps Last Tape

Tror ikke TS, men dette minner en om et stykke av Samuel Beckett, ikke hendelsen spesifikt, men disse sædinnleggene som til stadig popper opp her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se på det som utroskap siden du er i et forhold!

Men jeg kunne godt å ha gjort det selv, hvis jeg var singel, og hadde møtt en fyr på byen som skulle samme vei som meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eros Debatt

Jaha.. Og så er man utro... Og så hva så ??

Hvorfor drikker Jeppe ? Er mennesket skapt for evig monogami ?

Dere som "fordømmer"... Er dere så inn i h.. lykkelig og tilfreds ?? Er deres partner lykkelig og tilfreds ?? Det er klart at sex og erotikk har forskjellig betydning for mennesker. Men jeg tror at det er MEGET vanskelig å være LYKKELIG og monogam hele livet. NOEN klare det sikkert, men skilsmissestatistikken viser noe annet. Så hvorfor er da skilsmisse den eneste aksepterte løsningen? HVEM har sag at det må være slik ??

Er det ikke mulig å akseptere at partneren faktisk har sex med en annen, men allikevel elsker deg ?? Slik jeg faktisk tror trådstarteren mener........

Men dere vil altså ødelegge et langt og kanskje lykkelig ekteskap pga et øyeblikks lykke ?

Da undres jeg om laksefiske også er utroskap ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok dette er en fantasi, mye mulig skrevet av en mann :ler:

Les startinnlegget en gang til og tenk på det Niema skriver her.

Jeg tror det er en veldig stor mulighet for at hun har rett. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg greia med å definere andre par sine grenser for utroskap? :klo:

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaha.. Og så er man utro... Og så hva så ??

Hvorfor drikker Jeppe ? Er mennesket skapt for evig monogami ?

Dere som "fordømmer"... Er dere så inn i h.. lykkelig og tilfreds ?? Er deres partner lykkelig og tilfreds ?? Det er klart at sex og erotikk har forskjellig betydning for mennesker. Men jeg tror at det er MEGET vanskelig å være LYKKELIG og monogam hele livet. NOEN klare det sikkert, men skilsmissestatistikken viser noe annet. Så hvorfor er da skilsmisse den eneste aksepterte løsningen? HVEM har sag at det må være slik ??

Er det ikke mulig å akseptere at partneren faktisk har sex med en annen, men allikevel elsker deg ?? Slik jeg faktisk tror trådstarteren mener........

Men dere vil altså ødelegge et langt og kanskje lykkelig ekteskap pga et øyeblikks lykke ?

Da undres jeg om laksefiske også er utroskap ....

Kan noen forklare meg greia med å definere andre par sine grenser for utroskap? :klo:

Godt mulig at mannen til ts vil akseptere dette, men da må hun jo fortelle ham det. Og det høres ikke ut til at hun har tenkt å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at mannen til ts vil akseptere dette, men da må hun jo fortelle ham det. Og det høres ikke ut til at hun har tenkt å gjøre det...

Det spørs jo helt på hva slags føringer man har lagt i ekteskapet det. Kanskje de har en regel på at "hånd på andres kjønnsorgan" er ok, og ikke noe man behøver å fortelle partneren. Det kan neppe noen av oss her på KG vite stort om. Alle har ikke samme grenser som en selv, så å rope ut "DU ER UTRO" uten videre skal man kanskje ikke gjøre.

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt på hva slags føringer man har lagt i ekteskapet det. Kanskje de har en regel på at "hånd på andres kjønnsorgan" er ok, og ikke noe man behøver å fortelle partneren. Det kan neppe noen av oss her på KG vite stort om. Alle har ikke samme grenser som en selv, så å rope ut "DU ER UTRO" uten videre skal man kanskje ikke gjøre.

Jeg leser ikke ut av startinnlegget at ts og mannen har en slik avtale, da hadde det neppe vært noe å skrive om? Hvis de har avklart dette, og det er ok, er det selvfølgelig en annen sak, det er jeg helt enig i. Men jeg får inntrykk av at hun har gått bak ryggen på sin mann, og da definerer jeg det som utroskap. Paret må sammen bestemme grensene, den ene part kan ikke gjøre det uten at den andre vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke ut av startinnlegget at ts og mannen har en slik avtale, da hadde det neppe vært noe å skrive om? Hvis de har avklart dette, og det er ok, er det selvfølgelig en annen sak, det er jeg helt enig i. Men jeg får inntrykk av at hun har gått bak ryggen på sin mann, og da definerer jeg det som utroskap. Paret må sammen bestemme grensene, den ene part kan ikke gjøre det uten at den andre vet det.

Der har du poenget mitt. Du har inntrykk av noe som angår et annet par, som du definerer som utroskap. Helt greit at du ville definert dette som utroskap i ditt forhold, men du kan ikke definere det som utroskap i TS sitt forhold. Faktisk. Det er helt opp til TS og hennes mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...