Gå til innhold

Improving lives - noen vært borti det?


lakrisbåten

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen som helst erfaring med "Improving Lives"?

https://www.facebook.com/pages/improvinglivesno/406004356189698?sk=info&tab=page_info

Jeg har noen vibber som sier at de lover for mye til veldig lav pris, samtidig som det er veldig lite info tilgjengelig, og ingen kommentarer om dem på nettet.
Men fordi de er så billig og jeg virkelig kunne trenge hjelp, har jeg lyst til å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange tomme ord på facebooksiden, mange tomme sider på web'en deres. Trenger du helsehjelp, så kontakt fastlegen, ikke et eller annet firma. Mer generelle tips til mat og trening kan du få gratis på Kvinneguiden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tomme ord på facebooksiden, mange tomme sider på web'en deres. Trenger du helsehjelp, så kontakt fastlegen, ikke et eller annet firma. Mer generelle tips til mat og trening kan du få gratis på Kvinneguiden...!

Fastlegen har gjort så mye hun kan gjøre, tatt alle tester og slikt. Hvis jeg vil ha hjelp av ernæringsfysiolog, koster det flere hundre kroner i timen, penger jeg ikke har.

Tjah, jeg er enig i at de har litt å lære på seriøs markedsføring, men hvis det virkelig ikke er noe å tape annet enn 99 kr, så tenker jeg at jeg vet nok om trening og kosthold til å stoppe om rådene er rett ut farlige. Jeg tenker bare at det kan gi en mer struktur rundt kostholdet enn jeg har og trenger nå, men jeg vet ikke...en del av meg er litt skeptiske til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

...

Endret av IdaValborg
Står ikke inne for det som sto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med dem! Bestilte tilpasset kostholds og treningsplan. Måtte fylle ut skjema med allergier osv, flott tenkte jeg! Men da jeg fikk planen tilbake var ingenting tilpasset. Sto at jeg skulle spise mandler hver dag, jeg hadde skrevet at jeg var allergisk mot mandler. De er også imot de fleste melkeprodukter da dette ikke er naturlig for kroppen å få i seg eller noe sånt. De har nok noe standardgreier de deler ut.. Dårlig oppfølging også..

Anonymous poster hash: 77cc2...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å skryte litt av superflinke Torunn Ytrehus og Mari Mundal Krogshus for dere som ikke har kjennskap til hva Improving Lives er, og hvordan det fungerer. Trenger du en liten dytt bak for å melde deg inn; værsågod - her kommer den!

Ida heter jeg, finner meg på facebook som Ida Valborg og instagram @idavalborg om du vil sjekke om dette er reelt eller spam! ;)

Jeg har spist etter Improving Lives siden februar, og er nå ferdig med uke 1 av det nettbaserte kurset sommerklar...

Da jeg startet på sommerklar forrige uke hadde jeg gått ned over 7 kg i totalvekt siden jeg startet i februar, økt muskelmassen min med flere kg og mistet en god del cm her og der! Selvfølgelig fått en god del løshud på kjøpet og de slappeste puppene nord for Dovre; men og en helt ny glød jeg får kommentarer veldig ofte av folk rundt meg! Huden strammes jo opp igjen, det tar bare litt lengre tid ;)

Jeg har gått fra å ikke vært medlem av treningsstudio på flere år, og helst ta bilen uansett hvor jeg skulle, til å bli rastløs om jeg ikke får trent hvertfall fem ganger i uka.. Blir faktisk litt sur! Skal sies at jeg har en ganske stressfri hverdag ellers, så det er på treningen jeg virkelig får brukt meg..

Energinivået har økt betraktelig, jeg har mer ork til ting noe som vises her hjemme! Ikke har jeg søtsug, ikke har jeg lyst på cola - noe jeg kunne drikke sikkert 1,5 liter av før jeg la om kosten..! (helt sykt) Ikke har jeg lyst på noen form for snacks i helgene, og det kun fordi at maten jeg spiser gir meg de næringsstoffene kroppen min trenger, hverken mer eller mindre.

Og selv om jeg har utdannet kokk, har Mari og Torunn lært meg masse om hvorfor ett måltid er bygd opp som det er, hvordan man skal "sjonglere" protein - karbo - fett for å få ett fornuftig måltid; men og fått meg til å innse hvor mange skjulte kckal og sukkerbomber som er rundt om kring.. Tenk på alle de kcal man unngår ved å steke i teflonpanne istedenfor som jeg er vant til fra jobb; med olje og smør! MASSE SMØR!

Jeg trodde jeg hadde masse kunnskap om mat, noe jeg og har, men dette er helt annen kunnskap! Fordelen min er at jeg kan å lage alt fra bunnen av uten oppskrift; så når det er så "løst" som 200 gr grønnsaker i menyen f.eks kan jeg lage sikkert 20 forskjellige supper, bare som ett eksempel..

Ved hjelp av Torunn og Mari har jeg funnet ett kosthold og en livsstil jeg fint kan leve med uten problemer, som gjør at jeg når mine mål; og det beste av alt - jeg elsker det! TUSEN TAKK heart emoticon

https://instagram.co...n-by=idavalborg

du er ekte, men du lagde tilfeldigvis bruker her i dag xD

Anonymous poster hash: 83766...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er ekte, men du lagde tilfeldigvis bruker her i dag xD

Anonymous poster hash: 83766...46e

Det fordi at jeg søkte opp improving lives for gøy, for å se hvilke resultat andre har fått.. Så fant jeg denne posten - hadde ikke bruker, ville kommentere og vips så måtte man lage seg bruker..

 

Har pr igår gått ned 13.2 kg om du lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har erfaring med Improving Lives!

 

Etter mye rygg/kne/nakke plager startet jeg med PT timer hos flinke Mari Mitt mål var i utgangspunktet og styrke muskulatur for å bedre holdning og skjelett. 2 timer i uken (ca) over ca 8 mnd, ga utrolige resultat. rompa og ben ble større og sterkere, armer smalere og mer definert, rygg og mage sterkere og absolutt ALLE "ondter" ble borte. Etterhvert som treningen ble en del av mitt liv, ville jeg også endre maten og bestilte et program som heter Sommerklar. Dette gikk over 12 uker og jeg gikk ned der jeg ville ned, og opp der jeg ville ha mere. Uansett om man kartlegger behov ved start er man nødt til å eksperimentere litt selv da ingen andre kjenner din kropp bedre enn deg selv. Ved å føre dagbok, kan du lære masse om hva som passer deg.

Jeg for eksempel: hadde ikke peiling at kroppen min ikke likte laktose og gluten. Ved å eliminere dette er jeg friskere, i bedre humør og har mere energi. Et sunnere liv med en sterkere og mer balansert kropp.

 

Alt disse ildsjelene gjør tilgjengelig for meg via improvinglives sine nettesider og facebook sider og programmer via epost gjør at jeg kan velge å ville få et bedre liv. Ingenting skjer om jeg ikke får ut fingern og endrer alle dårlige vaner.

 

Jeg kan love dere at om du velger å bli medlem av Improving lives er du NØDT til å selv gjøre jobben. Det nytter ikke å gjøre dette halvveis. Alle store forandringer som dette må gjøres helhjertet og med en stor dose selvdisiplin. Og tålmodighet. Hilsen former couch potatoe!

 

Jeg kan ikke annet enn å anbefale hva disse prøver å få til: Istedet for å sulte og pine seg til en slankere kropp, Skal du trene korrekt, spise til du er mett og hvile når kroppen trenger det.

 

Sist jeg trente eller gikk på tur før jeg startet hos Mari, var i tenårene.Og jeg var lat, komfortabel og dronningen av skippertak. I dag, er jeg fortsatt litt av dette men viljen til å ha det bra er sterkere. heldgivis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var for strengt med sommerklarkurset hvertfall. Nå spiser jeg etter egen plan, variert og sunt. Øver meg på å ikke spise meg for mett, og spise veldig lite sukker. Funker veldig bra. Jeg ble hvertfall overveldet av sommerklarkurset..

Anonymous poster hash: 528da...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...