Gå til innhold

Annonse på finn.no


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Jeg syns den nye hunden så ut som en sort/sølv dvergschnauzer, jeg, men uansett så er det en merkelig ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..

Litt i samme gate som denne annonsen:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...6&pos=3&tot=120

De er allergisk, men i bakgrunnen på det første bildet ser jeg jo en annen katt. Kanskje de ikke er allergisk mot den? :klø:

(får virkelig håpe at det bildet ikke er tatt hvor de "allergiske" bor, at det bare kan tolkes en smule feil)

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det ulovlig å linke til annonser her? Kan noen sende link på pm hvis det er en regel jeg ikke har fått med meg?

Nei jeg vet ikke, tenkte kanskje noen så på det som personangrep/uthenging av identifisert person eller noe i den duren...

Kjempebra mail, la flaca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen er nå slettet i alle fall.

Ps: hvis det stemmer at det var en dvergschnauzer som var anskaffet så regnes de ikke som allergivennlige selv om de ikke røyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da vel ikke noe å blåse seg opp over. Det sier seg selv at de kvitter seg med dyrene hvis det er allergi i familien. Jeg vet at det er noen her som har et noe feilt syn på dyr og deres verdier, men å la dyrene være i huset på bekostning av barn som kanskje må leve resten av livet på medisiner er forkastelig. Tross alt så er det bare en hund. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke noe å blåse seg opp over. Det sier seg selv at de kvitter seg med dyrene hvis det er allergi i familien. Jeg vet at det er noen her som har et noe feilt syn på dyr og deres verdier, men å la dyrene være i huset på bekostning av barn som kanskje må leve resten av livet på medisiner er forkastelig. Tross alt så er det bare en hund. :roll:

Har du ikke lest tråden? De har skaffet en ny hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sikkert uinterssant å betale forsikringer som likevel ikke dekker alt av sykdommer en gammel hund kan få etterhvert. Jeg skulle gjerne overtatt den hunden hvis den enda lever, men da må jeg ha mailadressa til eierne.

En gammel hund kan omplasseres, men ikke til hvem som helst. Vi vet ikke hele historien. Men det lukter lang vei at de har skaffet seg en voksen hund som er omplassert og som ikke var som forventet i oppførselen. Nå har de kjøpt en liten hund og tror de må gå mindre turer pga størrelsen på hunden?

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar vovsen :tristbla:

Har noen av dere som har sendt mail til de fått svar da?

Nei, har ikke fått svar og ikke forventet jeg det heller. Er sikkert ikke så hyggelig å bli satt på plass på den måten.

Men hadde det vært en legitim grunn til at hunden skulle selges vil jeg tro jeg hadde fått et svar, antakelig et fornærmet og krasst et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...