Gå til innhold

lar du katten sitte ibilen?


treningsjenta

Anbefalte innlegg

skal til veterinæren imorgen, og på samme senter så er det en matbutikk og post som jeg må innom imorgen. men tenker på pus, som hater buret sitt og hater bilen. han er grei å ha med seg overalt, lar seg lett bæres og sitter pent. men jeg føler at jeg ikke kan la han sitte i bilen heller mens jeg løper inn å henter det jeg skal ha.... og kjøre hjem igjen og tilbake blir jo veldig tungvint egentlig ..men vil ikke la han sitte i bilen, aldri!!!!

hmm..lar dere pus sitte i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde heller handlet og dratt innom posten før jeg hentet katten hos veterinæren, så slipper han å være i bilen lenger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt katten være hos veterinæren så lenge som mulig, men dersom jeg måtte velge mellom bilen og ta den med ville jeg latt den sitte i bilen. Tror det er mere stressende for katten å være i ett bur blant masse folk, enn å sitte i en stille bil noen minutter. Også ville jeg lagt ett pledd eller lignende over buret, både så katten roer seg lettere, og så ingen får noen ideer om å stjele/redde katten ut fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten tar ikke skade av å sitte i bilen i ti minutter. Katter er "flinke" til å si i fra, min begynner å hyle etter fem minutter i bilen, men når hun slipper ut er hun like malende og fornøyd som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mine har sittet i buret i bilen, mens jeg handlet medisin. Ellers sitter de der ikke lengere enn nødvendig.

Du kan ikke ha dyr med på matbutikken uansett.

Som Pet sier, så tar den neppe skade av å sitte 5 min. i bilen alene. Den maser der og da, men når dere kommer hjem er allting glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Skriver under på Pet og Trilles innlegg!

Det er ikke noe problem å la den være alene i bilen så kort tid!

Det går så bra atte :)

PS! Har 3 katter selv.

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pus sitter alltid i bilen når vi er i butikken (nei, ikke alltid når vi er i butikken, men når vi drar på hytta og handler på vei dit :ler: ). Kan ta opptill en halvtime. Kan ikke se at det er noe galt i det så lenge temperaturen er grei og katten er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...