Gå til innhold

Veien mot nummer 2❦


Johanne88

Anbefalte innlegg

Jeg spiser mest hjemmelagd og sunn mat, men ee alt for glad i brød, pasta, potet og ris til å kutte det ut. Dere spiser jo en sunn og fornuftig form for lavkarbo. Problemene ser man hos de som tar det til ekstreme og dropper alt som har karbo i seg og som spiser alt for mye fett og for loye rent, sunt kjøtt. Fett er ikke i farlig, men det er farlig når man spiser alt for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser mest hjemmelagd og sunn mat, men ee alt for glad i brød, pasta, potet og ris til å kutte det ut. Dere spiser jo en sunn og fornuftig form for lavkarbo. Problemene ser man hos de som tar det til ekstreme og dropper alt som har karbo i seg og som spiser alt for mye fett og for loye rent, sunt kjøtt. Fett er ikke i farlig, men det er farlig når man spiser alt for mye. :)

Ja, det er jo sånn at selvom noe er sunt for en, så er det ikke bra med for mye!

Tok enda en el-test nå i kveld! Og den var det bare en svak kontrollstrek på! Bare sånn... Til informasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sånn at selvom noe er sunt for en, så er det ikke bra med for mye!

Tok enda en el-test nå i kveld! Og den var det bare en svak kontrollstrek på! Bare sånn... Til informasjon :fnise:

Har du EL da? Eller skal testen være helt sterk før man har EL? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg to en test i går, og den var semisterk. Den jeg tok i dag rundt 3-4 var en tydelig strek og den i kveld var en svak strek. Kontrollstreken skal være like sterk eller sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Må nok lese pakningsvedlegget nøye når jeg begynner å teste om halvannen uke skjønner jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå... Er de? Haha! *føler seg som en fersking*

Jeg trodde det var der styrken måtte vær strekere eller like sterk:p

Men da har jeg nok bare blandet!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... Er de? Haha! *føler seg som en fersking*

Jeg trodde det var der styrken måtte vær strekere eller like sterk:p

Men da har jeg nok bare blandet!

:fnise:

Hehe nei på g test er en strek en strek, mwn den skal være rosa eller blå slik som kontrollstreken, ikke grå. Hvis den er grå er det en skyggestrek.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå....

Nå har jeg hatt positiv el-test i tre dager. Jeg var kanskje litt for rask med å kaste testen i går, men er bombesikker på om den hadde fått stått fremme litt til, at skreken hadde blitt sterkere. Tok altså en i dag og bare for å sjekke, og jammen var den positiv.

3 dager på rad? Hva... Hva er det da? Klarer ikke kroppen å slippe egget da? Hadde også el-slim (tror jeg) i dag igjen....

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg? :)

Ja, heisann! Haha! Glemmer hele tiden å gå inn her jeg:/

Vel folkens, 12.april tolk jeg en g-test, siden jeg bare fikk to streker på eltestene mine hele tiden. Noe jeg aldri har pleid å få før når de har vært negative.

Så, 12.april fant jeg ut at den eggløsningen jeg har lett etter ikke kommer til å skje på en stund, siden det viser seg at jeg faktisk ER gravid!!!

Kan du fatte det?

Har ingen anelse på hvor langt jeg er på vei.. Forrige mens var 5.februar. Og den siste blødningen jeg hadde var 22 mars. Kjempe lite og varte bare i 3 dager. Så enten var det fsteblødning eller... Vet ikke.. For det kan ikke har vært TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jøss, oioiOI! Gratulerer så mye! Der gikk jammen fort! Tenk om det er på grunn av kostholdet ditt da :danse: Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo det jeg tenker da!

Hadde ingen nevneverdige symptomer før jeg testet. Tenkte ikke over det egentlig. Men var en del trøtt. Nå går det mer i kvalme og sterk sultfølelse med manglende matlyst. Og trøtthet. Så det er litt anerledes enn forrige svangerskap i allefall. For der var jeg jo bare trøtt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du å be om tidlig UL, for å se ca hvor langt du har kommet? Jeg kommer ikke over hvor fort det klaffet! Hvor stor aldersforskjell blir det, hvis alt går som detskal? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker du å be om tidlig UL, for å se ca hvor langt du har kommet? Jeg kommer ikke over hvor fort det klaffet! Hvor stor aldersforskjell blir det, hvis alt går som detskal? :)

Haha, tro meg! Det gjør ikke jeg heller! Skjønner ikke helt hvordan det har gått til :fnise:

Ja, jeg vurderer steker å ta en tidlig UL. Men her i Bergen koster det jo 1400 på det meste! Og det går ikke lengre ned enn til 1200! Men i kristiansand har egg en privat gynekolog jeg gikk til da vi prøvde første gang. Og hun skulle ikke ha på langt nær så mye..

De blir jo pseudo(?) tvillinger, da! Og om jeg f. Eks har termin i desember, som er det seneste, vil det være 13 mnd mellom de :o Helt vilt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tro meg! Det gjør ikke jeg heller! Skjønner ikke helt hvordan det har gått til :fnise:

Ja, jeg vurderer steker å ta en tidlig UL. Men her i Bergen koster det jo 1400 på det meste! Og det går ikke lengre ned enn til 1200! Men i kristiansand har egg en privat gynekolog jeg gikk til da vi prøvde første gang. Og hun skulle ikke ha på langt nær så mye..

De blir jo pseudo(?) tvillinger, da! Og om jeg f. Eks har termin i desember, som er det seneste, vil det være 13 mnd mellom de :o Helt vilt!!!

Når du ikke aner hvor langt på vei du er så skal du ikke se bort fra at du blir sendt til UL av legen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Det håper jeg! For der kammer de vel bare til å ta blodprøve for å prøve å fastslå? Er det ikke sånn at om jeg har mellom så og så mye hcg er jeg "så lengst på vei ca"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Næmmen heisann.. Der er jo du :D

Og gravid igjen. Gratulerer så gøy :) hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...