Gå til innhold

Kommodes dagbok


Kommode

Anbefalte innlegg

Hehe, nesten morsomt at han endret rutinene igjen, når vi AKKURAT hadde snakket om det :ler: Men det er sånn det er ja, man må nesten bare "go with the flow" når det gjelder de små!

Takk for tips om Goboken, det skal jeg se nærmere på i løpet av dagen :jepp:

Og ja, jeg fatter faktisk ikke at jeg er over halvveis nå, det har gått utrolig fort denne gangen! Men nå gleder jeg meg faktisk veldig til å føde (så absurd det enn måtte høres ut :ler: ), gleder meg veldig til å få lillejenta i armene, kunne begynne livet som en firebarnsfamilie osv. Så egentlig håper jeg at de siste 15 ukene bare kan skynde seg og gå ENDA litt fortere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye endring i rutinene her, spesielt dagsoving, var herlig den perioden han hadde faste dagblunder. Nå er det bare tilfeldig og han bestemmer :) Han hadde de faste blundene fra ca 4 mnd til 6 mnd.

Var med i Godboken en stund men ble lei av å avbestille så melde han ut, men fine bøker ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan står det til hos dere om dagen? Håper alt er fint :klemmer:

Edit: Haha, nå så jeg at jeg i innlegget over her hadde skrevet at vi gleder oss til å starte på livet som firebarnsfamilie. Det var kanskje litt i voldsomste laget, jeg mente selvsagt tobarnsfamilie, evt en familie på fire :ler:

Endret av Ipanema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til hos dere om dagen? Håper alt er fint :klemmer:

Edit: Haha, nå så jeg at jeg i innlegget over her hadde skrevet at vi gleder oss til å starte på livet som firebarnsfamilie. Det var kanskje litt i voldsomste laget, jeg mente selvsagt tobarnsfamilie, evt en familie på fire :ler:

Haha, jeg hadde ikke lagt merke til at du skrev det engang! Morsomt :ler:

Vi har vært på ferie og vært litt halvveis offline, kom tilbake på søndag. Rett tilbake til hverdagen, med skolestart og jobbstart for mann og barn, og jobbintervju for meg. Jeg prøver å bytte jobb når permisjonen er over, det passer godt med jobbskifte nå, så da må jeg søke jobber i permisjonstiden selv om det egentlig er ganske dritt. Det hadde vært ganske greit om jeg bare fikk denne jobben så slipper jeg å styre mer med det! :laugh:

Lille T vokser og trives, han er blitt 6 mnd nå og begynner å bli ganske aktiv. Han har begynt å spise litt selv, avokado og kokt gulrot og sånt i staver, og liker det veldig godt. Mye grising ennå da, maten skal i likhet med alt annet smakes på, dunkes mot stolen og kastes på gulvet :fnise: Han har begynt å bevege seg litt mer, selv om han fremdeles ikke gidder å snu seg noe særlig rundt. Han er blitt sterk i magemusklene, klarer å sette seg opp fra nesten liggende stilling, så han får sitte litt selv i vogna og tripp trapp-stolen. Helsesøster sa det var helt ok selv om han ikke klarer å sette seg opp selv, for han er sterk nok i musklene selv om han ikke har funnet ut av teknikken for å sette seg opp ennå. Ellers har han oppdaget katten og kaninen vår, så vi må passe godt på når de er i nærheten. Hvis ikke vi følger med kaster han seg framover og borrer nevene godt ned i pelsen på dem med et stort glis! Katten bare ser fornærmet på ham og går, men kaninen kan nok finne på å bite hvis han gjør det med den (han har bare gjort det med katten ennå).

Vi koser oss fremdeles med permisjonstid, det er fint med hverdag igjen etter ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en oppdatering på lille T :hjerte: Han høres supersøt ut! Morsomt at han er så interessert i dyrene, vi har jo også katt, og Plutt ELSKER henne! (Tror nok at kjærligheten er større fra hans side enn fra hennes side :ler: ) Vi må også passe litt på, ellers løper han rundt med henne i armene (og da gjerne løftet etter bakkroppen og med hodet hengende ned- stakkars katt!!), drar henne i halen osv... Men han er mye flinkere nå enn da han var helt liten da, nå vet han egentlig godt at katten bare skal koser og strykes på (men noen ganger blir vel fristelsen for stor likevel :fnise: )

Og spennende med jobbintervju, da! Jeg krysser fingrene for deg! Er det innen samme bransje som du allerede jobber, eller blir det i såfall noe helt nytt? Jeg er på mange måter litt klar for å søke nye jobber mot slutten av permisjonen denne gangen selv. Men så har jeg litt i bakhodet at vi muligens vurderer en tredjemann (og i såfall med ikke så altfor stor avstand til nr to), og sånn sett er det jo ikke helt optimalt å begynne i ny jobb når denne permisjonen er ferdig. Vi får se an litt utover i permisjonen, det er jo ikke umulig at vi lander på at to holder i massevis også :ler:

Edit: skrivefeil ;)

Endret av Ipanema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann har også oppdaget katten vår. Fikk tak i halen en gang, men jeg fikk heldigvis løsnet taket hans uten at han dro ut alt for mange hår. Katten gikk lange omveier i flere dager etterpå :fnise: Lillemann og T høres egentlig ganske like ut generelt. Lillemann kan også rulle, men gidder nesten aldri. Men han har ikke kommet like langt på spisinga da, naturlig nok. Men jeg skjønner jeg har ennå mer morsomt å se frem til :)

Lykke til med jobbjakt. Er alltid spennende det, husker jeg var like nervøs under alle intervjuene. Hvor lenge skal du ha permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...