Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tidligere hatt prøvedagbok, men etter at jeg testet positiv med 2 ulike tester i dag, er det vel på tide å lage seg en graviditetsdagbok!!

Har ikke gått opp for meg ennå, men det blir vel.. :)

Har prøvd i 1/2 år, men skjelver som et aspeløv allikevel. :gjeiper:

Får skrive mer senere! :hjerte:

----------

01.06.2012

Siden jeg er 12 uker på vei i morgen, og svangerskapet ikke lengere er hemmelig, kunne det kanskje være på sin plass å presentere seg selv. :)

Har vært litt anonym hittil, men nå er det jo ingen grunn til det lengere. :)

Vel, jeg er ei jente på 26 år, har samboer som er året eldre enn meg, og vi har vært sammen i 8 år.

Bygde oss hus i 2011, og har nå bodd her i ett år - så nå har vi plass til beibiser! :D

Er utdannet hjelpepleier og har siden 06 jobbet i en bolig for psykisk utviklingshemmede. Noe jeg trives utrolig godt med! :) Har 50 % stilling der.

I tillegg jobber jeg litt på Kiwi, startet der i mars, grunnet at det til tider var veldig lite ekstravakter på jobb, så trengte en liten tilleggsjobb :)

Har verdens fineste hund, som er blanding mellom bishon frisè og tibetansk spaniel. Han er snart 14 år, så han har blitt en gammel mann ;) Men han bor hjemme til foreldrene mine. :)

Har også 3 kjempenydelige tantebarn som jeg er veldig glad i, og en super familie :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stolte ikke 100 % på disse testene, så tok noen timer senere en annen test, og der var det ingen tvil! :rodmer:

post-52998-0-96803000-1333964719_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge terminkalkulatoren på babyverden er jeg nå 4 uker og 2 dager på vei! :hjerte:

Angitt termindato er 17.desember. Julebaby da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestile meg legetime, og den er 16. mai :) Er på det tidspunktet 9+4 på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge terminkalkulatoren på babyverden er jeg nå 4 uker og 2 dager på vei! :hjerte:

Angitt termindato er 17.desember. Julebaby da! :)

Jeg har termin 16. Desember , ligger helt likt vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, takk det samme :D Litt betryggende å vite at andre også merker det så tidlig :) Spent på hva som skjer fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakkTakk! :) Ja, da er vi to! Kjempespent jeg også.. Er det din første graviditet også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa det er nok det! Så er litt uvis om hvordan alt fungerer! :P

Hehe, føler meg rimelig usikker jeg også ja.. Men da er Kvinneguiden god å ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, føler meg rimelig usikker jeg også ja.. Men da er Kvinneguiden god å ha! ;)

Var det jeg også tenkte, i og med det er så tidlig enda og vi har tenkt å holde det hemmelig en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg også tenkte, i og med det er så tidlig enda og vi har tenkt å holde det hemmelig en stund :)

Ja, ikke sant. :) Vi har tenkt å holde det hemmelig til etter jeg har vært hos legen, etter det kan foreldrene, søsken og besteforeldrene våres få vite det.. Resten av familien og venner venter vi med til de 12 første ukene er over - i tilfelle det skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. :) Vi har tenkt å holde det hemmelig til etter jeg har vært hos legen, etter det kan foreldrene, søsken og besteforeldrene våres få vite det.. Resten av familien og venner venter vi med til de 12 første ukene er over - i tilfelle det skulle gå galt.

Skjønner hva du mener :) Tror vi har tenkt å holde det hemmelig så lenge som mulig tror jeg :P Det skumleste blir å fortellr det til familie, vet ikke hvordan reaksjonen dems blir .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner hva du mener :) Tror vi har tenkt å holde det hemmelig så lenge som mulig tror jeg :P Det skumleste blir å fortellr det til familie, vet ikke hvordan reaksjonen dems blir .

Okei :) Nei, man vet aldri hvordan folk reagerer, men får håpe de tar det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sitter å ser på Barnas hus osv over alle de fine tingene de har til babyer! :) Har lyst å dra å kjøpe NÅ, men bør vel vente noen måneder.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sitter å ser på Barnas hus osv over alle de fine tingene de har til babyer! :) Har lyst å dra å kjøpe NÅ, men bør vel vente noen måneder.. :sjenert:

Kjenner til den!

Jeg sitter også og ser på babyting på nettet, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst før etter uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sitter å ser på Barnas hus osv over alle de fine tingene de har til babyer! :) Har lyst å dra å kjøpe NÅ, men bør vel vente noen måneder.. :sjenert:

Hehe :) jeg har veldig lyst til at alt skal skje nå med en gang :D Jente eller gutt, vil ha ut nurket nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...