Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Håper ikke det er lang ventetid for å få time hos fysioterapeuten, og at det vil hjelpe litt.

Det blir herlig med ferie! Har time hos jordmor på mandag, ellers har vi ingen planer for uka. Det blir nok noen dager hjemme hos foreldrene mine, utrolig fint å være der noen dager for å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg tiden går litt sakte her. Hadde jo håpet at hele svangeskapet bare kunne løpe like fort forbi som første trimester :ler: 16+5 i dag, to uker og seks dager til oul :hoppe: Skal bla meg litt tilbake her og lage tippeliste ut fra spådommene deres ;)

En vakt igjen før det er helg og feeeeerie!! :bolledeig: Mææææn jeg gleder meg til å sove litt ekstra :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste kjønn!

:babyjente:

Blondie65

kaffemor

Sushi

La Traviata

blomst12

Porcelain

(pluss at hele familien har sååå lyst på ei jente ^^)

:babygutt:

Tekola

Allis

Kakaoen

ara

Grastusta

(jeg og mannen tror begge gutt)

Har jeg glemt noen? Sårri isåfall, men da får dere lov å tippe på nytt :laugh:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er akkurat like langt på vei vi, Favole! Hehe så morsomt :hoppe: Men da har du OUL ganske sent? Eller? Jeg har jo om 11 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er akkurat like langt på vei vi, Favole! Hehe så morsomt :hoppe: Men da har du OUL ganske sent? Eller? Jeg har jo om 11 dager!

 

Hm, er vel 19+4 den dagen. :) Regner med jeg blir satt litt tilbake, men forhåpentligvis ikke så alt for mange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gutt fra før ja, tror kanskje det kan lure meg litt i forhold til hvilket kjønn jeg tror minstemini er. Det føles veldig naturlig å si han, men det kan jo være siden vi har en gutt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive deg opp!

Åh, hvem får vel sove når det er en liten krabat som har oppdaget styrken i beina sine? (Eller bare det å mobilisere styrken i riktig retning..) Spark :hjerte: Har fått kjenne det ganske godt i ettermiddag og kveld. Det kjennes best nedover, ikke unaturlig siden morkaka ligger på fremsiden. Husker ikke når jeg begynte å kjenne ordentlig med liv fra J, må sjekke boka hans i helga :) som jeg er alt for dårlig til å skrive i :sjenert:

Mannen har tatt seg av det å informere barnehagen om at guttungen skal bli storebror, han trodde jeg hadde sagt det og snakket ivei om det her en dag :ler: Men men, nå vet de det, jeg slapp å tenke på hvordan jeg skulle si det, og hvis/når det blir noe babyprat på J så skjønner de greia. Jeg blir bare flau av alle gratulasjonene, men det er koselig også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, spark! :rodmer: 

 

Så greit at han bare tok seg av det da! :ler: 

 

 

Jeg syntes det var veldig kleint med gratulasjoner ansikt til ansikt. I mitt hode ble det "Oi, har dere hatt nok sex til å bli gravide? Gratulerer!" :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sikker på gutt at det ikke er noe vits for folk å tippe å tippe eigang. En ren kopi av megaskjønning nr. 1 :hjerte:

Er det ikke gutt så er det dinosaur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror J hadde blitt mer fornøyd med dinosaur enn menneskebaby altså :ler: Men jeg får veldig gjerne en sjarmør til ;)

Nå har jeg feeeeeriiiiiieeeee! Herrejesus så deilig, det er til å bli religiøs av. God helg da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit at mannen tok seg av å dele det med bhgen da :P min har jo knapt delt det med jobben :bond:

Her tok mini seg av delinga i bhgen. Så var heller en passe flau pedleder som spurte meg om det var sant at mamma hadde baby i magen fremfor at jeg måtte si det. Synes også det er megaflaut.

Tenker som Tekola at folk ser pp meg og tenker: jaha ja.. Du har blitt pult.. Igjen :hoho:

Kos deg med helg og ferie. Høres himmelsk ut. (Vil også.. Lei av dumme jobben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker jeg skal sove så mye som mulig :hoho: Og forhåpentligvis få tilbragt litt tid ute, det trengs virkelig. Det blir nok noen barnehagedager på J (dårlig mor ifølge barn og familieforumet, meeen men), før vi satser på ei langhelg hos mine foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Åh, ferie! Kos deg!

Og hallo, levér ungen i bhg med god samvittighet. De har det bra der, og tenk så ekstremt bra mamma du blir etter litt alenetid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke et snev av dårlig samvittighet for at han tilbringer noen timer der selv om jeg har fri. Jeg trenger litt fri jeg også, er så utrolig sliten etter det kjøret som har vært på jobb den siste tiden. Det blir en bra løsning for alle :tommel: Nå må jeg bare få overtalt denne mannen til å stå opp en morgen eller to med ungen for å frakte ham til barnehagen slik at jeg bare kan zzzzzzzz... Det kan jo bli lettere sagt enn gjort. Men mandag må jeg tidlig opp uansett pga time hos jordmor. Tenker jeg og J skal kjøre buss til barnehagen den morgenen, han kommer vel til å tilte helt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...