Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

 

Bah.. driver med tortur nå. Ser på bakeprogram og prøver å ikke gi etter og momse i meg sjokoladen som ligger på kjøkkenbenken. Det er såååå vanskelig  :grine:  :grine:  :grine:

 

 

 

Sier det igjen.. Fatter ikke at folk holder ut helt til uke 18 med å få bekreftet liv….

Jeg fatter ikke disse to tingene. Både ikke spise en sjokolade som ligger på kjøkkenbenken (dessuten, ble den ikke smelteekkel i varmen??) og vente til uke 18. Håper det ordner seg med privat UL!! Norge i juli - stopper helt opp.

 

Håper også veldig på at det ordner seg ift. jobb, helse og sykmelding. Jeg krysser fingrene for at du blir helt supersprek i dette svangerskapet, sånn at du må jages hjem tre uker før termin! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke disse to tingene. Både ikke spise en sjokolade som ligger på kjøkkenbenken (dessuten, ble den ikke smelteekkel i varmen??) og vente til uke 18. Håper det ordner seg med privat UL!! Norge i juli - stopper helt opp.

 

Håper også veldig på at det ordner seg ift. jobb, helse og sykmelding. Jeg krysser fingrene for at du blir helt supersprek i dette svangerskapet, sånn at du må jages hjem tre uker før termin! :fnise:

 

Halvsmelta sjokkis er ikke så galt det altså :fnise: Men jeg holdt labbene unna.. Helt til jeg kom hjem fra jobb istad :plystre: Var litt despo sulten og måtte stappe i meg noe før jeg skulle hente mini i barnehagen.

Sjansen for at jeg må jages hjem fra jobb er vel ekstremt liten :hoho: Om ikke det skjer et mirakel ;)

 

------

FERIE :bolledeig:

 

I dag er jeg sånn superhormonellsippedame som sliter meg å holde igjen tårene!! Det var siste dagen til mini på småbarnsavdelinga. Om 3 uker skal han på mellomstor :rodmer: Og ho i bhgen som han elsker høyest av alle skal flytte  :(  Jeg visste ikke det før jeg leste infoen på barnehagen sin side i går. Hvis ikke skulle ho fått noe av oss. Men jeg synes det er såååå trist at ho skal slutte (får tårer i øyene as we speak) Og så ho slet med å holde seg da ho ga mini en hadeklem. Tenk så uendelig trist for de å si hade til barna. Vil tro de er blitt veldig glad i mange av de.

Det var godt ho holdt tårene igjen eller så hadde i hvertfall jeg begynt å tute :ler:

Jeg kjenner det der helt ekstremt for tiden.. Sluttet på antideprisiva for over 1 mnd siden, så har masse å ta igjen, sikkert derfor jeg er så sippete :P

 

Også har jeg bestilt UL 17 august.. Da er jeg ca 12 uker. Så om ikke jeg får på sykehuset har jeg ihvertfall time til en privat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Gratulerer med graviditeten :hoppendeglad: Heier på denne spira, og tror du sitter med to kakaobønner til neste sommer :) Blir spennende å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten :hoppendeglad: Heier på denne spira, og tror du sitter med to kakaobønner til neste sommer :) Blir spennende å følge med!

Tusen takk :klemmer:

Og velkommen inn i galskapens verden :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har husmora lagt seg. Helsikke for en produktiv dag. Vi har ryddet masse, handlet og badet. I morgen får vi besøk av tanteungene mine. Gleder meg veldig til å se de igjen. Bare ca 9 mnd siden sist :fnise:

Tidligere på dagen i morgen får vi besøk av bestekompisen til mini. Selv om vi har bodd her en stund så kjenner vi ikke så mange. Og når mini nå har fått en god kamerat i bhgen tok jeg likegodt og inviterte de hit en tur :) blir koselig å bli bedre kjent.

Jeg synes det er så herlig å se guttene leke sammen. Og hvor glade de blir av å se hverandre. Mini snakker om kompisen sin veldig mye. Og bhgen sier at de henger konstant sammen og spør etter hverandre når den ene ikke kommer tidlig om morran :rodmer:

Men først... Soving.. zzzZZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med besøk av tantebarna :Nikke: Bare de som kommer nedover? Ser av og til søstera di, og har tatt meg selv i å nesten hilse et par ganger :P haha!

Koselig med bestekompis i barnehagen :rodmer: Fint for dem å kunne møtes ellers også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ er du preggers!?!?! Gratulerer så mye!!! :nigo::hoppe: Det tar på å ha baby, er ALDRI på KG på pc, og på mobil ser jeg ikke tickere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med besøk av tantebarna :Nikke: Bare de som kommer nedover? Ser av og til søstera di, og har tatt meg selv i å nesten hilse et par ganger :P haha!

Koselig med bestekompis i barnehagen :rodmer: Fint for dem å kunne møtes ellers også :)

 

Haha, så vittig :P Du får bare si hei og se om ho svarer deg :fnise: Ho kommer ned til torsdag. Så vi får være litt alene med ungene. Blir bading, lekeland og dyreparken i første omgang. Skal dra de med i nyåpna Hakkebakkeskogen :danse:

 

Det er så gøy å se at ungen er sosial. Da blir han jo enda mer menneske :hoho:

 

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ er du preggers!?!?! Gratulerer så mye!!! :nigo::hoppe: Det tar på å ha baby, er ALDRI på KG på pc, og på mobil ser jeg ikke tickere :ler:

 

Hehe.. Takk :rodmer:

Man får jo ikke med seg alt med mobilen nei. Hvordan går det med deg og lillemann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror jeg skal la være. Det er så fælt når noen hilser og man faen ikke kommer på hvor man har mennesket fra :ler: Så koselige planer dere har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med bestekompis! Høres ut som om dere får en kjempekoselig dag. Neste år må vi få tatt en tur til dyreparken. Vi har til og med hatt ferie der før vi fikk barn, jeg syns jo det er sååå stas med dyrepark (og så fikk vi se pandafødselen, det var hvertfall stas) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi ses i parken til fredag da? ;) Vi er booka inn med svogeren min og ungene hans da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så stas med kakaobønne? Ps: ordlista mi foreslo kakaobutter, sååå hjelper det mot strekkmerker for deg eller? Funka ikke for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spira :blomst:

Blir moro å følge deg :)

 

Tusen takk :rodmer: 

:velkommen:  inn hit :)

 

Jeg vil også følge :nigo:

 

Så koselig. :velkommen: inn :nigo:

 

Ha en fiiin dag Kakaoen!! :sol:  :sol:

 

Takk :)

 

Kanskje vi ses i parken til fredag da? ;) Vi er booka inn med svogeren min og ungene hans da :)

 

Neppe.. Vi drar til Tønsberg en uke til fredag :danse: Var i parken i går. Dere MÅ i hakkebakkeskogen!! Og dere MÅ bestille biletter på forhånd. For den køen uten biletter var milevis lang  :sjokkert:

 

Hurra, så stas med kakaobønne? Ps: ordlista mi foreslo kakaobutter, sååå hjelper det mot strekkmerker for deg eller? Funka ikke for meg :P

 

Takk takk :) Gleder meg til bønna er over bønnestadiet da :P

Haha.. tviler på at kakaobutter funker her og. En gang strekkmerker, alltid strekkmerker?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hå.

Er inne og oppdaterer meg litt mens ungen raserer sofan. Og der heiv han seg over meg og smalt rett i boobsa. Motherfuck det er vondt!! Godt tegn at de er vonde da, men helvette heller :ler:

 

De siste to dagene har gått i ett med besøk av tanteunger, shopping, besøk her og der, dyreparken og å være alene med lille bajas. I går var jeg så sliten at jeg orka ikke noe anna enn å sitte i sofan. Orka ikke åpne datan en gang  :hakeslepp:

Jeg er virkelig ikke laget for sånn high speed life :opplyser:

 

Nå har jeg kommet til uke 6 :danse: For meg er det en liten milepæl. For de mange av de som opplever SA så skjer det før uke 6. Krysser fingrene videre.

Av symptomer så har jeg megasåre boobs, som bringer tilbake fæle minner om ammestart. Orker ikke tenke tanken en gang..

Jeg har begynt å være sulten ca hele tiden, og blir skikkelig uggen om jeg ikke spiser. Spesielt om morgenen. Her om dagen skulle jeg starte dagen slik jeg pleier, men er dæsj av AloeVera Juicen min. Og hele magen vrengte seg når jeg fikk den ned. Var såååå close at kom opp igjen!!

Jeg håper virkelig ikke det blir værre, men jeg går bare å venter på det :sjenert:

Trøtt er jeg.. Men jeg er i grunnen kronisk trøtt, så vanskelig å si om det er blitt værre eller ei..

 

I går leste jeg på BV appen min om hva som skjer med embryoet i uke 6. Det er så facinerende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er jo et under at det går an, og at alt går bra. Er søren ikke mye som skal til for at noe blir galt.

post-59715-0-09975600-1436339677_thumb.j

 

Merkelig nok så klarer jeg glemme de tankene oftere enn tidligere. I fjor hadde jeg en dårlig magefølelse, og det endte galt. Med mini så var jeg førstegangs og sjekka papiret hver gang jeg var på do. Bare jeg kjente jeg var litt våt der nede var jeg livredd det var blod..

Nå derimot så tenker jeg ikke over å sjekke papiret, og jeg har er rar ro i kroppen. Det er jo faktisk ingenting jeg kan gjøre fra eller til for at dette skal gå eller ei. Så jeg prøver å ta livet med ro og leve som vanlig.

Skal snart få dusja og tatt med ungen ut på besøk til ei venninne. Han trenger å luftes. Skravla går i et og har masa om alt mulig i 2 timer nå. Tålmodigheten min kunne nok vært bedre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå.

Er inne og oppdaterer meg litt mens ungen raserer sofan. Og der heiv han seg over meg og smalt rett i boobsa. Motherfuck det er vondt!! Godt tegn at de er vonde da, men helvette heller :ler:

 

De siste to dagene har gått i ett med besøk av tanteunger, shopping, besøk her og der, dyreparken og å være alene med lille bajas. I går var jeg så sliten at jeg orka ikke noe anna enn å sitte i sofan. Orka ikke åpne datan en gang  :hakeslepp:

Jeg er virkelig ikke laget for sånn high speed life :opplyser:

 

Nå har jeg kommet til uke 6 :danse: For meg er det en liten milepæl. For de mange av de som opplever SA så skjer det før uke 6. Krysser fingrene videre.

Av symptomer så har jeg megasåre boobs, som bringer tilbake fæle minner om ammestart. Orker ikke tenke tanken en gang..

Jeg har begynt å være sulten ca hele tiden, og blir skikkelig uggen om jeg ikke spiser. Spesielt om morgenen. Her om dagen skulle jeg starte dagen slik jeg pleier, men er dæsj av AloeVera Juicen min. Og hele magen vrengte seg når jeg fikk den ned. Var såååå close at kom opp igjen!!

Jeg håper virkelig ikke det blir værre, men jeg går bare å venter på det :sjenert:

Trøtt er jeg.. Men jeg er i grunnen kronisk trøtt, så vanskelig å si om det er blitt værre eller ei..

 

I går leste jeg på BV appen min om hva som skjer med embryoet i uke 6. Det er så facinerende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er jo et under at det går an, og at alt går bra. Er søren ikke mye som skal til for at noe blir galt.

attachicon.gif2015-07-08 09.05.51.jpg

 

Merkelig nok så klarer jeg glemme de tankene oftere enn tidligere. I fjor hadde jeg en dårlig magefølelse, og det endte galt. Med mini så var jeg førstegangs og sjekka papiret hver gang jeg var på do. Bare jeg kjente jeg var litt våt der nede var jeg livredd det var blod..

Nå derimot så tenker jeg ikke over å sjekke papiret, og jeg har er rar ro i kroppen. Det er jo faktisk ingenting jeg kan gjøre fra eller til for at dette skal gå eller ei. Så jeg prøver å ta livet med ro og leve som vanlig.

Skal snart få dusja og tatt med ungen ut på besøk til ei venninne. Han trenger å luftes. Skravla går i et og har masa om alt mulig i 2 timer nå. Tålmodigheten min kunne nok vært bedre :fnise:

Åååh, så fascinerende! Shit pokker skinn og bein, jeg gleder meg helt utrolig til jeg kan oppleve de tingene her jeg også! Synes du har en veldig fornuftig innstilling til dette, imponerende (og sikkert veldig sunt) at du klarer å være så rolig og avbalansert. Jeg tipper jeg kommer til å være Miss Hysteria selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så fascinerende! Shit pokker skinn og bein, jeg gleder meg helt utrolig til jeg kan oppleve de tingene her jeg også! Synes du har en veldig fornuftig innstilling til dette, imponerende (og sikkert veldig sunt) at du klarer å være så rolig og avbalansert. Jeg tipper jeg kommer til å være Miss Hysteria selv.

 

Skjønner ikke selv hvor denne roen kommer fra :bond: Jeg pleier jo ikke være sånn. Jeg fikk liksom rast fra meg første uka, og etter jeg fikk unnagjort første legetime så var det igrunnen helt greit :P

Håper bare den vedvarer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke selv hvor denne roen kommer fra :bond: Jeg pleier jo ikke være sånn. Jeg fikk liksom rast fra meg første uka, og etter jeg fikk unnagjort første legetime så var det igrunnen helt greit :P

Håper bare den vedvarer :fnise:

Spesielt! :fnise: Neida, men så bra da! Det er jo bare å nyte tenker jeg :) Har dere fortalt det til folk enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...