Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde helt ærlig også tippet jente hvis det ikke hadde vært for at du har sagt at du fikk tidlig en guttefølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jentelista er lengre enn guttelista her også gitt :ler: merker jeg begynner å heller mer og mer mot at det er en liten :babyjente: i magen! Åh dette blir spennende :bond:

 

Ikke la deg lure av flertallet :lur::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende :hoppe:

Kjenner eggstokkene dirrer når jeg leser her inne nå :hoho: ååh som jeg gleder meg til å lage tippeliste i fremtiden :fnise::strix:

 

:hoho: Åh, det skjønner jeg! Gleder meg til å tippe på din fremtidige tippeliste også :strix: Håper og tror at det ikke er lenge til :nigo:

Jeg tipper jente :nigo:

 

 

Jeg tipper gutt :)

 

:nigo: Gøy at dere vil tippe! 

Jeg hadde helt ærlig også tippet jente hvis det ikke hadde vært for at du har sagt at du fikk tidlig en guttefølelse :)

Hehe så morsomt! Nå er det under to uker til fasiten. Jeg er spent :)

 

Uhm...vanskelig!

 

Gutt!

 

Skrevet opp :opplyser::hoppe:

Ikke la deg lure av flertallet :lur::P

 

:ler: Neida, skal prøve :bond:

 

-------------------------------------------------------------------

 

Tippeliste kjønn: 

:babyjente:

Samboer

Grastusta

blomst12

Lillemy1989

BeKind

lille_frosk

juliane

Favole

Sapphira

:babygutt:

Kaffemor

Kakaoen

Shinigami 

murray

Tekola

Saltsild

FruN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja den er jo gigantisk :hoho: Takk! Jeg er glad i den, men nesten litt flaut at den er så stor allerede. Men bare litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Skikkelig mage, jo!

Og vet ikke hvorfor, men har alltid forestilt meg deg med mørkt hår :ler: Not so much!

Hehe! Så morsomt! Det er litt lysere i tuppene enn øverst da, men det er ganske lyst ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, det var magen sin det! Men veldig fin! :)

Ja.. Den er blitt ganske stor! :sjenert:

Tusen takk :hjerte: Håper alt står bra til med deg Idja! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin! Jeg har også alltid tenkt brunette :ler:

Du bærer nok langt ut, det er jo stor forskjell der, jeg bar langt inn, og er ganske robust, så det tok laaang tid før det syntes ordentlig :ler: Kos deg med det så godt du kan :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin! Jeg har også alltid tenkt brunette :ler:

Du bærer nok langt ut, det er jo stor forskjell der, jeg bar langt inn, og er ganske robust, så det tok laaang tid før det syntes ordentlig :ler: Kos deg med det så godt du kan :nigo:

 

Tusen takk Tekola :hjerte: Jeg har hatt mørkere hår tidligere, kanskje det er derfor dere tror jeg er brunette :ler: Selv om jeg egentlig ser på meg selv som brunette da, føler det er mer brunt enn blondt. Men kanskje ikke? :vetikke:

Ja, jeg bærer nok langt ut, også har jeg ganske kort overkropp. Da blir det mindre plass å vokse på oppover, så da kan det bare gå en vei :hoho: Men jeg koser meg med min store mage jeg altså :ler: Det er jo ganske koselig!

 

Såå fin mage :) og fin genser/jakke! Hvor er den kjøpt, har så lyst på en slik!:)

  

Tusen takk! Den er kjøpt på Cubus i våres, men tror de har noen liknende inne nå også :) Veldig greit med sånne plagg som passer til alt :fnise:

Så flott mage!! Så fin du er :) vi var på oul igår - får ei jente :D

Åååh gratulerer så mye med en liten jente i magen :strix: Så fantastisk!! Du har ikke dagbok du? Eller er det jeg som er megasløv som ikke har oppdaget den enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har fått :) Og du er større enn meg tror jeg, og jeg er jo 10 uker lengre på vei. Kjemperart det der hvor forskjellige kropper man har,hehe. Men du er heldig som har en så flott mage å vise fram :)

Har også sett for meg deg som brunette,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er kjempefin! Deilig å ha fått "skikkelig" mage allerede da, så slipper du å bare se lubben ut en periode. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...