Gå til innhold

Appelsinjuice prøver på clementin...


appelsinjuice

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Her vil jeg følge med :) kjenner jeg nesten savner den første tiden i svangerskapet når jeg leser om det her. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal følge med her :)

Litt seint ute, men gratulerer med graviditet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Her vil jeg følge med :) kjenner jeg nesten savner den første tiden i svangerskapet når jeg leser om det her. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

Skal følge med her :)

Litt seint ute, men gratulerer med graviditet :)

Tusen takk, begge to! :blomst:

I dag, på jobb, fikk jeg plutselig stikninger på høyre side av magen. Det var såpass at jeg krympet meg av smertene (Det er i slike øyeblikk jeg er takknemlig for at ingen andre på min arbeidsplass er kjent med konseptet å jobbe etter klokken fire, så det var heldigvis ingen som så meg. :P ) Fikk selvsagt litt panikk, men fikk ikke tak i mannen siden han også var på jobb.

Dro fra jobb, men var såpass distrahert av bekymring at jeg presterte å bulke bilen... Det ser dyrt ut(!), så nå kan jeg vel se langt etter kjæresteferien jeg drømmer om i sommer... *sukk*

Ingen konkrete tegn til SA enda, så krysser fortsatt fingrene.

I andre nyheter så må jeg definitivt begynne å jobbe mindre. Kom akkurat hjem, og klokka er over åtte og jeg kjenner at jeg har mest lyst til å krype under dyna. Kvalmen er forholdsvis konstant.

Endret av appelsinjuice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mindre kvalm i dag. Håper ikke det betyr at Mini'en er borte...??

Innser nå at jeg kommer til å være konstant nervøs og bekymra enten frem til neste år, eller til det går galt. Blæh!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mindre kvalm i dag. Håper ikke det betyr at Mini'en er borte...??

Innser nå at jeg kommer til å være konstant nervøs og bekymra enten frem til neste år, eller til det går galt. Blæh!

:blomst:

Jeg er så ny på dette selv, så er ingen ekspert, men er nok sånn at symptomer kommer og går litt :)

Men er nok naturlig å bekymre seg litt over hver minste ting. Men dette skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ny på dette selv, så er ingen ekspert, men er nok sånn at symptomer kommer og går litt :)

Men er nok naturlig å bekymre seg litt over hver minste ting. Men dette skal gå bra :)

Takk for trøst, det hjalp :blomst:

I dag gikk løftet mitt til meg selv om å jobbe mindre litt skeis, men jeg var i alle fall ute av kontoret før halv seks, noe som ikke er så galt. :)

Ellers er jeg ikke kvalm, bare sulten... Hele tiden, egentlig. Krysser fingrene for at Mini'en har det greit inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomene kommer og går - og det er både skummelt og deilig når de gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene kommer og går - og det er både skummelt og deilig når de gir seg :)

:blomst:

Kjenner meg ikke gravid i dag. Det er jo fortsatt tidlig, men litt rart når jeg har vært konstant kvalm, trøtt og enten manglet matlyst eller vært supersulten tidligere. Hmm... Ikke stort annet å gjøre enn å smøre meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Kjenner meg ikke gravid i dag. Det er jo fortsatt tidlig, men litt rart når jeg har vært konstant kvalm, trøtt og enten manglet matlyst eller vært supersulten tidligere. Hmm... Ikke stort annet å gjøre enn å smøre meg med tålmodighet :)

Det må jo være litt deilig og å slippe symptomer, men samtidig så vil man ha symptomene som en bekreftelse på at man er gravid,hehe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være litt deilig og å slippe symptomer, men samtidig så vil man ha symptomene som en bekreftelse på at man er gravid,hehe :)

Ja, jeg klagde visst litt for tidlig for i går kom kvalmen tilbake enda sterkere enn før :P Kaster opp som en fordrukken sjømann med tilhørende snørr og tårer og kjenner meg helt pyton. Tar heller bekymringen om at det har gått galt pga. mangel på symptomer enn det her! :P

Leste et sted at svangerskapskvalme betød redusert risiko for SA, samt at noen mente at kvalme tyder på jentebaby, så jeg skal ikke klage for mye, men det her er skikkelig pyton. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være i jobb så lenge det her pågår, men samtidig har jeg hørt at leger er tilbakeholdne med sykmeldinger pga. kvalme så lenge den ikke er "ekstrem". *sukk*

Ikke tør jeg planlegge noen ferie i sommer heller, for hvis formen er slik som nå så blir den jo helt bortkastet. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være litt deilig og å slippe symptomer, men samtidig så vil man ha symptomene som en bekreftelse på at man er gravid,hehe :)

Har du dagbok enda, Shinigami? Jeg finner den ikke noe sted :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagboka mi :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=931999&page=1

Etter det du sa nå, så har jeg også lyst til å bli skikkelig kvalm! Helt utrolig sært å faktisk ønske seg kvalme kanskje? :P

Jeg håper du slipper kvalme, og at det fortsatt går bra med graviditeten :blomst:

Akkurat nå står mannen på kjøkkenet og lager det jeg håper blir det første måltidet jeg klarer å holde nede i dag. Måtte være hjemme fra jobb i dag, og skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde ut på jobb hvis dette fortsetter. Jeg leser om andre gravide som sniker seg diskret på toalettet, kaster opp uten at noen merker det og fortsetter å jobbe som ingenting. Ser ikke helt for meg hvordan det scenarioet skulle foregått der jeg jobber, all den tid jeg lager så mye lyd når jeg kaster opp at jeg høres ut som en brunstig løve i paringstiden :P For ikke å nevne at hele meg er innsmurt i snørr og tårer etterpå :P

Jaja... Siden det til meg såpass lang tid å skrive dette innlegget her at jeg nå er ferdig med middagen kan jeg oppdatere med at jeg fikk i meg litt mat (ca. 1/3 av en porsjon, eller litt mindre) og må si meg godt fornøyd med mannens bevertning ❤️️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. God bedring! Håper det bedrer seg og du slipper dette videre i svangerskapet :( Skjønner godt hva du mener. Måtte nesten le litt av beskrivelsen din, for akkurat sånne lyder kommer jeg med også når jeg kaster opp, og øyner og nese renner. Godt du har en mann som tar så godt vare på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten!! :hjerte: Leit at du skal være så kval,, da. Håper det går over :troest: Hvis du føler du er på litt for dypt vann, så kan du jo skrelle deg en båt...? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar litt tilbake det at jeg ønsker kvalme.

Det høres ikke gått ut med den kvalmen du har nei :( Får håpe at det ikke blir såpass ille så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff. God bedring! Håper det bedrer seg og du slipper dette videre i svangerskapet :( Skjønner godt hva du mener. Måtte nesten le litt av beskrivelsen din, for akkurat sånne lyder kommer jeg med også når jeg kaster opp, og øyner og nese renner. Godt du har en mann som tar så godt vare på deg :)

Ja, mannen er fabelaktig :blomst:

Takk for besøk i dagboka :blomst:

Gratulerer så mye med graviditeten!! :hjerte: Leit at du skal være så kval,, da. Håper det går over :troest: Hvis du føler du er på litt for dypt vann, så kan du jo skrelle deg en båt...? :lur:

:ler:

Takk :blomst:

Jeg tar litt tilbake det at jeg ønsker kvalme.

Det høres ikke gått ut med den kvalmen du har nei :( Får håpe at det ikke blir såpass ille så lenge.

Takk :flower:

I går og (hittil) i dag har kvalmen vært litt bedre, men til gjengjeld er jeg så trøtt at jeg kunne sovnet hvor som helst og når som helst (skal faktisk legge meg på sofaen nå)

Orker ikke skrive mer akkurat nå, må sove :trøtt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fortsatt temmelig rævva :P

Får ikke i meg så mye mat, i alle fall ikke som jeg klarer å holde nede.

Har fortalt det til familien min, syntes i grunn at ekstasen kunne stått litt mer i taket, i og med at foreldrene mine kun har barn godt oppi 30-årene, og fortsatt ingen barnebarn :P De gratulerte og syntes det var "moro", men følte likevel at det ble litt kleint. :P

Må vel fortelle det til mannens familie snart, men gleder meg i grunn ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fortsatt temmelig rævva :P

Får ikke i meg så mye mat, i alle fall ikke som jeg klarer å holde nede.

Har fortalt det til familien min, syntes i grunn at ekstasen kunne stått litt mer i taket, i og med at foreldrene mine kun har barn godt oppi 30-årene, og fortsatt ingen barnebarn :P De gratulerte og syntes det var "moro", men følte likevel at det ble litt kleint. :P

Må vel fortelle det til mannens familie snart, men gleder meg i grunn ikke.

Hehe, kan jo være at ekstasen kommer etterhvert når "sjokket" har lagt seg,hehe.(Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere det der.) Og litt kjipt å være i dårlig for på 17. Mai da :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan jo være at ekstasen kommer etterhvert når "sjokket" har lagt seg,hehe.(Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere det der.) Og litt kjipt å være i dårlig for på 17. Mai da :(

Joda, selv om jeg tviler litt på at det var så sjokkerende at et par i 30-årene som har vært sammen siden midten av 20-årene og har hus, bil og faste jobber skal ha barn :P

De ble rett og slett litt stille, sa det var "artig" og alt det der, også hadde de liksom ikke så mye annet å si... :P

Det er kanskje sånn at det kjennes litt fjernt ut for dem ? Jeg vet ikke, hadde i grunn forventet klemmer og champagnekorker som ble sprettet, men sånn ble det ikke :P Jaja.

Nå som katten er ute av sekken stresser jeg enda mer med tanken på SA. Orker ikke skuffe alle. Orker ikke medlidenhet og oppfølgingsspørsmål av typen "Hvordan går det med prøvingen? og "Har dere vært hos legen?". Angrer litt på at vi fortalte det. Skulle venta til ungen kommer ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...