Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Dagens meny: (Ikke døm meg,hoho)

Frokost: Skive med sjokade

Lunsj:Skive med sjokade

Mellommåltid: En bolle med smørbukksmak

Middag: kotelett,ris og grønnsaker

Mellommåltid 2: 1 snickersis

Kvelds: potetgull

Har lyst på ei skive med sjokade nå og kommer helt sikkert til og gå og smøre meg en og. Hva er det med meg? Haha fra den dagen jeg føder er det grønnkål,spinat og gulrøtter som gjelder. Blir litt skuffa over meg selv når jeg bruker graviditeten som unnskyldning, men klarer bare ikke la være!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er omtrent min diett nå etter fødsel. ;) Har fått et søtsug uten like!

Hehe godt det ikke bare er meg! Selvom jeg har planer om og skjerpe meg etter fødsel er det ikke sikkert jeg klarer det. Amming krever jo sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen!! Jeg spiser så mye dritt fordi det er det eneste jeg holder nede. Og grønne epler da. Sier at jeg skal skjerpe meg, men.. Akkurat nå orker jeg ikke tanken på å skjerpe meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til meg selv at jeg skulle være flink etter fødsel...

 

:plystre:  :plystre:  men altså det er ikke lett, ivertfall ikke når samboer sitter å skuffer i seg chips og sjokolade i andre enden av sofaen.... 

 

Nå har jeg riktig nok meldt meg på spinning på mandag *grøss* spent på hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tydeligvis ikke alene! Her i huset er det jeg som pleier handle drittmaten,men han er med og spiser den. Så hvis jeg bare ikke kjøper den er det ikke noe problem egentlig. Hehe. Tenker og kanskje opprettr dagbok eller noe som handler om mat og trening etter fødsel! Skal jo ikke slanke meg mens jeg ammet altså,men gå masse turer osv. Tror desverre ikke de har noe mamma/barn trening her i byen,men får improvisere litt :) tenkte starte i januar, da er det nytt år og de første ukene etter fødsel er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften :) M er i seng og freden har senket seg. Stua er rydda og tv blir nok straks satt på. Helgene flyr avgårde merker jeg. Sikkert ikke rart når man må aktivisere en liten en ca hele tiden. Er så deilig og ha litt alenetid på kvelden da altså!

Ellers ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid. Kun murringer som kommer og går. Begynt og kjenne litt på utålmodigheten nå, syns det var litt tidlig. Er jo faktisk enda to uker til termin, eller 13 dager!

Idag har vi vært og tatt de siste gravidbildene for denne gang. Svigerinna mi har jo eget studio så vi nyter godt av det!

Ønsker alle en fin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften :) M er i seng og freden har senket seg. Stua er rydda og tv blir nok straks satt på. Helgene flyr avgårde merker jeg. Sikkert ikke rart når man må aktivisere en liten en ca hele tiden. Er så deilig og ha litt alenetid på kvelden da altså!

Ellers ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid. Kun murringer som kommer og går. Begynt og kjenne litt på utålmodigheten nå, syns det var litt tidlig. Er jo faktisk enda to uker til termin, eller 13 dager!

Idag har vi vært og tatt de siste gravidbildene for denne gang. Svigerinna mi har jo eget studio så vi nyter godt av det!

Ønsker alle en fin søndagskveld :)

 

Heldig du som har tatt gravidbilder :D Har nesten ingen av meg under graviditeten, vi skulle egentlig ta et par stk den helgen jeg fødte men det gikk da ikke som planlagt. :fnise:  Skjønner at du er utolmodig, men ikke lenge igjen nå. Hvordan er det med leie på baby? Eller har du ikke sjekket det igjen? 

 

Ha en fin søndag men tv kos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har tatt gravidbilder :D Har nesten ingen av meg under graviditeten, vi skulle egentlig ta et par stk den helgen jeg fødte men det gikk da ikke som planlagt. :fnise: Skjønner at du er utolmodig, men ikke lenge igjen nå. Hvordan er det med leie på baby? Eller har du ikke sjekket det igjen?

Ha en fin søndag men tv kos :D

Ja jeg er glad jeg har fått tatt noen bilder. Med M tok jeg jo selv hver uke i tillegg til studiobilder. Denne ganga har jeg kanskje tatt 5 stk. Ikke like fascinerende når magen vokser som andregangs merker jeg.

Ja var på ultralyd for et par uker siden, da var hodet ned heldigvis! Håper ho ligger sånn enda :)

Hvordan går ammingen ShiningStar? :)*innogsnikeidagbokadi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å posere med gravidmagen i stua med rier jeg. Fem og en halv time etter at bildene bør tatt var ungen ute. :fnise: Før det har jeg to bilder jeg har tatt med mobil i speilet, samt ett bilde ei venninne tok i august. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å posere med gravidmagen i stua med rier jeg. Fem og en halv time etter at bildene bør tatt var ungen ute. :fnise: Før det har jeg to bilder jeg har tatt med mobil i speilet, samt ett bilde ei venninne tok i august. ;)

Hoho syns jeg ser deg stå der med rier ja! Her snakker vi om og gjøre ting i siste liten, hehe! Godt man heldigvis ikke har smerter mellom riene(som regel hvertfall), slik at man kan presse frem et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er glad jeg har fått tatt noen bilder. Med M tok jeg jo selv hver uke i tillegg til studiobilder. Denne ganga har jeg kanskje tatt 5 stk. Ikke like fascinerende når magen vokser som andregangs merker jeg.

Ja var på ultralyd for et par uker siden, da var hodet ned heldigvis! Håper ho ligger sånn enda :)

Hvordan går ammingen ShiningStar? :)*innogsnikeidagbokadi*

Så bra at hodet ligger ned, krysser fingrene for at hun holder seg der :D

 

 

Ammingen går desverre ikke så veldig bra. Føler jeg har mistet all melken, nå kommer det kanskje 20-25 ml når jeg pumper.  Skal på helsestasjonen imorgen og snakke med JM og helsesøster så får vi se hvordan veien blir videre. Har heldigvis klart å snu tankegangen min at dersom jeg ikke får ammingen til så har jeg prøvd mitt beste og da er det greit å måtte gi mme. Prøver å ikke tenke for mye på at det blir et nederlag, heller nyte det lille nurket, og det viktigste er jo at hun har det bra uavhengig hvor maten kommer fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med gravidbilder! Kan tenke meg at det er kos å ha og se tilbake på om noen år! Jeg prøver å være flink til å ta bilde av magen ca en gang i uken, men glemmer det stadig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hodet ligger ned, krysser fingrene for at hun holder seg der :D

 

 

Ammingen går desverre ikke så veldig bra. Føler jeg har mistet all melken, nå kommer det kanskje 20-25 ml når jeg pumper.  Skal på helsestasjonen imorgen og snakke med JM og helsesøster så får vi se hvordan veien blir videre. Har heldigvis klart å snu tankegangen min at dersom jeg ikke får ammingen til så har jeg prøvd mitt beste og da er det greit å måtte gi mme. Prøver å ikke tenke for mye på at det blir et nederlag, heller nyte det lille nurket, og det viktigste er jo at hun har det bra uavhengig hvor maten kommer fra...

Jeg er helt enig med deg. I og med at du faktisk har prøvd, og prøvd mye, syns jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet i det hele tatt! Babyen er glad bare hun får mat! Og da kan jo far bidra mer, og det er jo alltid positivt :) og mme er jo et kjempebra alternativ :) er jo værre hvis du skal slite deg helt ut og ikke få tid til og nyte jenta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 uker idag! Vært hos jordmor, alt er bra!!

Nå er det sånn at jeg legger meg og håper noe vil skje! Tenk at jeg enda kan gå til 4 november!! Må nok bare smøre meg med tålmodighet.

M er i barnehagen en tur og jeg tenkte og sove litt. Har sove minimalt inatt, så må ta igjen litt søvn. Ha en fin onsdag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er tiden inne :danse: Så spennende :nigo:

Får vi se et magebilde da :sjenert:

Jaa jeg kan ordne et magebilde etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...