Gå til innhold

stressa mor brygger på nok en bekymring


Kvakk

Anbefalte innlegg

Mamma har ikke sagt unnskyld med ord, men vært veldig villig til å hjelpe til. Men selv on det er ganske tilgitt blir det aldri glemt. Ikke ord for den skuffelsen jeg følte da.

Vi er fortsatt på sykehuset. Det er helt utrolig kjedelig. Savner mann og første barn. Vil ha med lillebror hjem.

Han er blitt stor, nesten 3 kg (født 1097), og blitt flink til å spise maten på flaske. Puppen derimot jobbes det med, og der er med variabelt hell. Han sover mye. Såvidt våken nok hver fjerde time til å spise, men det går ned. Det som holder oss her er fremdeles behov for oksygen, men bare litt. Men uten litt blir han dårlig, slapp og blå. Så det trengs. Men nå er vi i mai, termin 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for oppdateringer, Kvakk! :)

Godt å høre at det går fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

vi er utrolig nok kommet hjem fra sykehuset, en uke idag, akkurat :D

det er så deilig å være hjemme, men slitsomt og.

såklart ble begge to snørrete og sjuke en dag etter vi kom hjem og akkurat var friske nok... så det har gått endel saltvann og NESTEN ringing til sykehuset, men nå virker det som de har tørka litt opp begge to.

 

skal til ny veing på fredag, men sist fredag, 1,5dag etter vi kom hjem hadde han gått opp 165 gram, så det lover bra, og jeg er stolt! 

 

storebror er så snill og vil kose og hjelpe til med lillebror, han tar sjalusien sin ut på oss, og jeg tar stresset ut på rimi, 3 for 2 på all brus. <3 urge & cola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :blomst:

Så godt at lillebror legger på seg, men kjedelig med sykdom nå som dere endelig kunne reise hjem. Krysser fingrene for rask bedring og at det holder seg sånn :hjerte:

Haha, kos deg med brus :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

æh, hæ. skrev jeg sist 3 juni, og nå er det 23.

 

usikker på hva som skjedde imellom der, men lillegutt veier over 5kg nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra å ha bikket fem kg :jepp: Håper dere har det fint og at dere får en fin sommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

det eneste som er verre enn en overtrøtt unge er to overtrøtte ungER.. osv for de som måtte ha fler

 

min lille gutt er 6 mnd, og begynner å bli en aktiv liten fyr, som elsker å følge med på hva broren gjør og leke på matta si, og leke litt med leker foran seg. han snur seg ikke ennå, men han er over på siden og prøver så godt han kan, lille flinkingen min

 

de må jo ha feilmålt han på helsestasjonen, ca 5 cm feil tror jeg, må strekke han skikkelig ut nestegang.

 

den største har jo både hatt bursdag og begynt i barnehagen, dvs, han er der og tar med noe slim hjem, så er vi alle hjemme i to uker med feber og slim og host og nys og ja.. også er det nye to dager før det er feber igjen, lurer litt på om det er verdt det, men håper jo han bygger det imunforsvaret sitt i en rakketffart, slitsomt med alt det slimet på lillegutt.. tør ikke si hvor mange ganger jeg har vært på legevakta eller hos legen, host. vært flink nå, en hel uke siden sist...

 

hadde jo planer om å gå ned i vekt, men dengang ei. selv mora mi veier mindre enn meg nå, men det får jeg ta igjen en annen gang, når de ikke vekker hverandre med host og bangbang på dagen og hyl på kvelden.

 

den lille var flink til å sove og sovnet fint av seg selv, til barnehagebasillene kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering :)

Skjønner godt at det er utfordrende med to! Herregud, jeg har nok med én! 

Immunforsvaret kommer seg, det er et lite helvete når det er barnehagestart.. Vi trodde aldri det skulle ta slutt! 

Ikke tenk på vektnedgang nå, du har nok å holde på med når du har to små :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lite nytt. To er som ti. Fortsatt slitsomt, men de er jo helt utrolig fine. <3

 

ps, hvordan får man ungen til å drikke MME? Han dytter bevisst flaska bort og nekter å smake. Prøvd skje og sprøyte og, samt kopp. Han vil ikke. Utrolig kjipt når jeg egentlig skal jobbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd ulike MME-typer? Ulike flasker? Tar han morsmelk av flaske?

Det blir litt bedre når minste bikker ni/ti måneder, evt rundt året :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ungen elsker mat. Men balansen mellom alt er bra og hyl i tre dager er vanskelig å finne. Må bare være tålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...