Gå til innhold

Designerbag på føden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det vil du kke, tro meg! Fødebagen min var pakket i en stelleveske, type dyrt design i skinn (vi snakker over 2000). Synes den lukter blod (type menstruasjon) fortsatt 1 mnd etter barseloppholdet.... :frown:



Anonymous poster hash: 3281d...029
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg hadde ikke med bagen min inn på føderommet :fnise: Den lå i bilen mens jeg fødte, når jeg ble sendt opp på barsel dro mannen min ned til bilen og hentet baggen. Men om du skulle tatt den med inn på føden tviler jeg på at du søler på den, med mindre jordmora skal holde den mens hun tar i mot ungen :fnise:



Anonymous poster hash: 3fbb2...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Men om du skulle tatt den med inn på føden tviler jeg på at du søler på den, med mindre jordmora skal holde den mens hun tar i mot ungen :fnise:

Anonymous poster hash: 3fbb2...7c0

Nå fikk jeg et fantastisk indre bilde av en jordmor som balanserer en nyfødt med den ene hånda, mens hun fortryllet betrakter en Birkin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdensproblem.

Anonymous poster hash: a64b3...bdf

For dette er et problem man ser over hele verden? Eller er det kun i den verdenen som teller man ser slike problemstllinger? Fattige land tells ikke?

Dårlig "1st world problem"-oversettelse, m8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg et fantastisk indre bilde av en jordmor som balanserer en nyfødt med den ene hånda, mens hun fortryllet betrakter en Birkin :fnise:

Hæ, er ikke det vanlig at jordorden gjør det? :laugh:

Anonymous poster hash: 3fbb2...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke bekymret meg for søl, men at noen kan finne på å stjele den. Det kan jo faktisk skje.



Anonymous poster hash: 3df44...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hadde jeg bare med en slitt sportsbag og noen poser. MEN jeg sølte på den. utrolig nok. Rommet var jo ikke så stort og den stod på gulvet. Vannet mitt gikk på den :fnise: Var absolutt ikke forventet fordi vannet mitt hadde jo begynt å gå for lenge siden og i tillegg ble det tatt ordentlig. Så skulle jeg på do og det kom fosser med vann! I tillegg blødde jeg noe helt sinnsykt bortover gulvet da jeg skulle reise meg etter fødelen (hadde ligget lenge) så jammen kom det ikke litt blod også. Dette gjaldt også mye av klærne mine og sko som lå på gulvet (jada, ikke særlig smart, jeg vet)
Så det kan skje ts :laugh: Jeg hadde ikke turt. pluss dette med at den kan bli stjelt. Er jo masse besøkende inn og ut og studenter



Anonymous poster hash: 9eb3d...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye glamorøst på føden. Tror ikke en fancy bag endrer noe.

Det gjør kanskje det for den som eier bagen.

Anonymous poster hash: d1ef3...2be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hele fødselen går nok som en lek pga en overprisa veske.

Anonymous poster hash: 90f47...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke sant. Sykehus føles bare så..sølete...

Anonymous poster hash: f9193...070

Haha. Lykke til med unge ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Lykke til med unge ;)

Det hadde jo noe med saken å gjøre....

At jeg ikke vil sette en dyr bag i dritt/få den stjålet fordi sykehus oppleves som "sølete" har mye med barn generelt å gjøre :fnise:

Anonymous poster hash: f9193...070

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hele fødselen går nok som en lek pga en overprisa veske.

Anonymous poster hash: 90f47...582

Ja, det er det jeg håper på! At barnet bare popper ut med en Chanel i hånden.

PS. At du er misunnelig/ikke prioriterer designervarer, betyr ikke at den er overpriset.

Anonymous poster hash: f9193...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo noe med saken å gjøre....

At jeg ikke vil sette en dyr bag i dritt/få den stjålet fordi sykehus oppleves som "sølete" har mye med barn generelt å gjøre :fnise:

Anonymous poster hash: f9193...070

Det var en vittig bemerkning som går på at om du sliter med tanken om at sykehus er "sølete" vil livet ditt virkelig få en omveltning når du får barn i hus. Hele uttalelsen ble derfor (ufrivillig?) komisk og verdt en latter ;) Jeg antok at de fleste tok denne.

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en vittig bemerkning som går på at om du sliter med tanken om at sykehus er "sølete" vil livet ditt virkelig få en omveltning når du får barn i hus. Hele uttalelsen ble derfor (ufrivillig?) komisk og verdt en latter ;) Jeg antok at de fleste tok denne.

Tror det heller er snakk om at du misforstår med vilje, men ok ;)

At jeg syns sykehus er ekle og velger å "vaske hendene godt" når jeg konmer hjem fra det, har jo ikke noe med at jeg ikke tåler blod og gørr utenom.. Tipper de færreste ville foretrukket sykehus fremfor andre steder.

Anonymous poster hash: f9193...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en vittig bemerkning som går på at om du sliter med tanken om at sykehus er "sølete" vil livet ditt virkelig få en omveltning når du får barn i hus. Hele uttalelsen ble derfor (ufrivillig?) komisk og verdt en latter ;) Jeg antok at de fleste tok denne.

Og fordi jeg ikke vil ha med bagen min til å stå på gulvet på et sykehus, så sliter jeg med tanken på at sykehus er sølete? :fnise:

Foreslår at du ikke skal overanalysere sånn ;)

Jeg har null problem med blod,bæsj og gørr what so ever. Det betyr derimot ikke at jeg vil slikke gulvet på sykehuset.

Anonymous poster hash: f9193...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke forestille meg at noen skulle stjele en bag fra barselavdelingen på et sykehus. Det er da kun ansatte og pårørende som er der. Og jeg ser ærlig talt ikke for meg at noen som kommer innom for å hilse på sitt nyfødte barn/barnebarn/søsken bryr seg med å stjele en 'designerbag'. (De første oppegående folk driter i designerbager). Trolig har de kun øyne for babyen.

Og de ansatte stjeler selvsagt ikke noe som helst fra pasientene.

Anonymous poster hash: 1486a...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forestille meg at noen skulle stjele en bag fra barselavdelingen på et sykehus. Det er da kun ansatte og pårørende som er der. Og jeg ser ærlig talt ikke for meg at noen som kommer innom for å hilse på sitt nyfødte barn/barnebarn/søsken bryr seg med å stjele en 'designerbag'. (De første oppegående folk driter i designerbager). Trolig har de kun øyne for babyen.

Og de ansatte stjeler selvsagt ikke noe som helst fra pasientene.

Anonymous poster hash: 1486a...7c3

Ikke vær så naiv. Kjeltringer får også unger.

Forresten så ble en venninne av meg nettopp frastjålet en kjempedyr veske hos frisøren nå nettopp. Veska sto på gulvet mens hun satt ved vasken og hadde i hårkur.

Anonymous poster hash: b5437...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk den du :) Er jo bare å plassere den et godt stykke vekk. Du trenger jo ikke akkurat å plassere den rett foran dine spredde ben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...