Gå til innhold

Lammeskinnet de selger på Coop OBS.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lammeskinnet de har tilbud på på Coop OBS denne uka, er dette noe som kan brukes til spedbarn, eller er det uegnet?



Anonymous poster hash: 9ccf3...47f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Jeg ville nok ikke brukt det, men vet flere bruker det billige på ikea. Selv kommer jeg til å kjøpe nøstebarn sitt, selvom det er svindyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hvorfor ville du ikke brukt det?

Anonymous poster hash: 9ccf3...47f

Er nokfor opptatt av at det skal være skikkelig. Vil det skal være mykt, ikke lukte også videre. Nå har jeg ikke kjent på dette, men har kjent på de som selges på kid, og ville ikke brukt de heller. Ja, keg er superkresen😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er norske lammeskinn de selger på COOP.



Anonymous poster hash: f27f0...9ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er norske lammeskinn de selger på COOP.

Anonymous poster hash: f27f0...9ef

Må de være norske? I så fall, hvorfor?

Anonymous poster hash: 9ccf3...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva slags lammeskinn de selger på Coop, men jeg ville ikke brukt f.eks IKEA sine, fordi de ikke er laget spesifikt for at babyer skal sove på dem. De er skylt i kjemikalier, og kan umulig være gunstige å sove på.

Selv har jeg ikke tenkt til å ha lammeskinn i sengen, men i vognen. Hadde planer om å kjøpe fra Nøstebarn, men endte opp med Bugaboo sin, siden den passet vognen perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må de være norske? I så fall, hvorfor?

Anonymous poster hash: 9ccf3...47f

Miljøhensyn. Jeg kjøper kun norske varer, dersom jeg har muligheten. Skipstransport av gods er en stor del av grunnen til at hullet i ozonlaget øker.

Anonymous poster hash: f27f0...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også strengere krav til hvordan ting behandles i norge.

Anonymous poster hash: a431d...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det fra Ikea og ungen overlevde. Det går helt sikkert fint med det fra Coop, men lurt å sjekke hvor det er fra.

Anonymous poster hash: 5c6bf...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det fra Ikea og ungen overlevde. Det går helt sikkert fint med det fra Coop, men lurt å sjekke hvor det er fra.

Anonymous poster hash: 5c6bf...f33

Hihi, det går vel an å ha flere kriterier enn at barn skal overleve?? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brukt det. Det er med stor sannsynlighet behandlet med kjemikalier, dessuten så er det ganske langhåret så vidt jeg vet. Akkurat det går greit om den bare skal ligge under vognpose, men ikke hvis baby skal ligge rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miljøhensyn. Jeg kjøper kun norske varer, dersom jeg har muligheten. Skipstransport av gods er en stor del av grunnen til at hullet i ozonlaget øker.

Anonymous poster hash: f27f0...9ef

Så flott du tar miljøhensyn. Det er også mer etisk med tanke på dyrevelferd. Nøstebarn kjører på med mye økologi. Og det er gunstig for dyrene og babyen.

Men ozonlagshullet er faktisk mindre nå. Det øker ikke akkurat nå. Måtte bare si det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøhensyn. Jeg kjøper kun norske varer, dersom jeg har muligheten. Skipstransport av gods er en stor del av grunnen til at hullet i ozonlaget øker.

Anonymous poster hash: f27f0...9ef

Tror du blander ozonlaget med global oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...