Gå til innhold

Få baby til å sove lenger om natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Buhuu, cry me a river. jeg vet jeg er frekk nå, men klarer ikke å la vær. Babyen din er 5 uker, 5! Natten min har vært slik. Inn x antall ganger fra leggetid til kl 2310, da ble ene tvillingen rolig. Den andre våknet 0110, sovnet fort igjen, men våknet kl 0300 og var våken til 0400. Klarte å vekke den andre før det ble stilt. Og den andre holder det fortsatt gående nå kl 0500. Og mine er 10mnd, og har enda ikke hatt en natt med mer en ca 3-4 timer sammenhengende søvn.

Anonymous poster hash: 7be89...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og såklar starter dagen mellom 0530 og 0600!

Anonymous poster hash: 7be89...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhuu, cry me a river. jeg vet jeg er frekk nå, men klarer ikke å la vær. Babyen din er 5 uker, 5! Natten min har vært slik. Inn x antall ganger fra leggetid til kl 2310, da ble ene tvillingen rolig. Den andre våknet 0110, sovnet fort igjen, men våknet kl 0300 og var våken til 0400. Klarte å vekke den andre før det ble stilt. Og den andre holder det fortsatt gående nå kl 0500. Og mine er 10mnd, og har enda ikke hatt en natt med mer en ca 3-4 timer sammenhengende søvn.

Anonymous poster hash: 7be89...41f

Ja, da er jeg frekk tilbake. Buhuu, kjipt for deg. Begynt å supplere med MME på kvelden og i natt sov han fra 00.30-06.15 så da skal jeg slutte og klage da. TS

Anonymous poster hash: 4ac2a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg frekk tilbake. Buhuu, kjipt for deg. Begynt å supplere med MME på kvelden og i natt sov han fra 00.30-06.15 så da skal jeg slutte og klage da. TSAnonymous poster hash: 4ac2a...215

Oj, så det funket for dere? (jeg er ikke samme AB, jeg er bare overasket). Her prøvde jeg også å gi mme på kvelden for å se om han sover bedre, men det hjalp ingenting. Vi prøvde to kvelder på rad, han drakk opp 100 ml mme (hippo), og ville ha litt pupp etterpå i tillegg. Våknet allikevel etter 1,5 time, noe som er jo verre enn de 3-4 timer han vanligvis sover etter amming... Da var han noe rundt 7 uker, han er nå 9. Eneste effekten var at bæsjen begynte å lukte verre, så jeg ga opp forsøket, og avviste det hele som "myte"... Men det funker tydeligvis for noen, ja..

Anonymous poster hash: c82cd...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhuu, cry me a river. jeg vet jeg er frekk nå, men klarer ikke å la vær. Babyen din er 5 uker, 5! Natten min har vært slik. Inn x antall ganger fra leggetid til kl 2310, da ble ene tvillingen rolig. Den andre våknet 0110, sovnet fort igjen, men våknet kl 0300 og var våken til 0400. Klarte å vekke den andre før det ble stilt. Og den andre holder det fortsatt gående nå kl 0500. Og mine er 10mnd, og har enda ikke hatt en natt med mer en ca 3-4 timer sammenhengende søvn.

Anonymous poster hash: 7be89...41f

Høres ut som du kunne trenge litt søvn!

Anonymous poster hash: eeb3e...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er jeg frekk tilbake. Buhuu, kjipt for deg. Begynt å supplere med MME på kvelden og i natt sov han fra 00.30-06.15 så da skal jeg slutte og klage da. TS

Anonymous poster hash: 4ac2a...215

Bra, men da bør du amme masse på kvelden slik at ikke produksjonen din går ned.

Anonymous poster hash: 14536...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så det funket for dere? (jeg er ikke samme AB, jeg er bare overasket). Her prøvde jeg også å gi mme på kvelden for å se om han sover bedre, men det hjalp ingenting. Vi prøvde to kvelder på rad, han drakk opp 100 ml mme (hippo), og ville ha litt pupp etterpå i tillegg. Våknet allikevel etter 1,5 time, noe som er jo verre enn de 3-4 timer han vanligvis sover etter amming... Da var han noe rundt 7 uker, han er nå 9. Eneste effekten var at bæsjen begynte å lukte verre, så jeg ga opp forsøket, og avviste det hele som "myte"... Men det funker tydeligvis for noen, ja..

Anonymous poster hash: c82cd...785

Jeg ammer masse på kvelden, hver 2 time fra 17 tiden, så ammer jeg når han skal legge seg og så MME etter ammingen, da funker det og produksjonen går ikke ned. Var sykt sprengt da jeg våknet i 06 tiden, melk i hele senga...hehe

TS

Anonymous poster hash: 4ac2a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så det funket for dere? (jeg er ikke samme AB, jeg er bare overasket). Her prøvde jeg også å gi mme på kvelden for å se om han sover bedre, men det hjalp ingenting. Vi prøvde to kvelder på rad, han drakk opp 100 ml mme (hippo), og ville ha litt pupp etterpå i tillegg. Våknet allikevel etter 1,5 time, noe som er jo verre enn de 3-4 timer han vanligvis sover etter amming... Da var han noe rundt 7 uker, han er nå 9. Eneste effekten var at bæsjen begynte å lukte verre, så jeg ga opp forsøket, og avviste det hele som "myte"... Men det funker tydeligvis for noen, ja..

Anonymous poster hash: c82cd...785

Da har du jo ikke gitt nok hvis du likevel kunne amme ham etterpå.

Prøvd 150ml mme

Anonymous poster hash: f45e2...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...