Gå til innhold

Modningsakupunktur og stripping


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler på at jordmoren min er typen til å tilby stripping, og siden jeg uansett skal begynne med modningsakupunktur, lurte jeg på om noen kan anbefale en jordmor i Oslo-området som utfører begge deler.

Anonymous poster hash: 496a9...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke bidra til det du lurer på, men jeg sniker meg bare innom med et lite tips. Akupunktur har ved metastudier av den beste tilgjengelige forskningen vist seg å ikke ha noen effekt utover placebo - så det kan være lurt å ha en viss kritiskt distanse til jordmødre som likevel lar være å forholde seg rederlig til virkeligheten.

Ellers må du ha lykke til :)

(Sniker meg ut igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke bidra til det du lurer på, men jeg sniker meg bare innom med et lite tips. Akupunktur har ved metastudier av den beste tilgjengelige forskningen vist seg å ikke ha noen effekt utover placebo - så det kan være lurt å ha en viss kritiskt distanse til jordmødre som likevel lar være å forholde seg rederlig til virkeligheten.

Ellers må du ha lykke til :)

(Sniker meg ut igjen...)

Er du sjenert?

Anonymous poster hash: 42a18...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nekte, når det står over profilbildet mitt.

Hvordan vet kg om man er sjenert da?

Anonymous poster hash: 42a18...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping har kun effekt hvis kroppen nesten er klar, hvis ikke får du bare masse slitsomme maserier uten effekt.

Få jordmor til å sjekke modenhet først. Jeg ble strippet på Ullevål da jeg var til kontroll for mye kynnere. Vannet gikk hjemme to timer etter.

Anonymous poster hash: 48db9...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina Jacobsen fra jordmorkroken kan begge deler. Men hun gjør det bare om du er "klar" .. Hun er en flink jordmor (privatpraksiserende) og et veldig sympatisk menneske. Google henne, og du finner kontaktinfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...