Gå til innhold

Rastløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så rastløs av og til, spesielt om kvelden, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Klarer nesten ikke sitte stille og tankene bare flyr i alle retninger. Kjenner også at pulsen øker og at jeg blir mer stressa. Hater at det skjer, og har til nå ikke funnet noe å gjøre for å forhindre det. Av og til funker det å "sortere" sånn kort som man spiller med eller andre ting som kan organiseres, men det blir liksom litt for dumt. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 



Anonymous poster hash: 5ca24...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stresser du kanskje mer når du tenker at du er rastløs osv. Det fører kanskje til at pulsen stiger, ond sirkel. Hva med å finne på noe om kveldene, da slipper du å føle deg rastløs? Finne en hobby? Har du prøvd yoga eller trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening funker, men kan jo ikke trene hele tiden liksom..



Anonymous poster hash: 5ca24...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt rastløs for tiden! Var aldri sånn før, men spesielt de siste mnd har jeg hatt lyst til å finne på noe hele tiden. Trening hjelper, men som du ts sier så kan man ikke trene hele tiden. Jeg kjører ofte turer og hører på høy musikk, det hjelper litt. Men jeg er jo ofte like rastløs når jeg kommer hjem igjen...

Anonymous poster hash: b0d2a...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt rastløs for tiden! Var aldri sånn før, men spesielt de siste mnd har jeg hatt lyst til å finne på noe hele tiden. Trening hjelper, men som du ts sier så kan man ikke trene hele tiden. Jeg kjører ofte turer og hører på høy musikk, det hjelper litt. Men jeg er jo ofte like rastløs når jeg kommer hjem igjen...

Anonymous poster hash: b0d2a...8ab

Har ikke lappen så kan ikke det. Liker godt å sitte på buss og høre musikk, men bor ute på landet hvor det dessverre går sjeldent buss.

Anonymous poster hash: 5ca24...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du oppblåst for tiden? Det kan gjøre deg rastløs, spesielt kort tid etter du har spist. Dersom magen ikke klarer fordøye effektivt kan du føle deg ganske rastløs.

Eventuelt så er det så enkelt som at det er noe som stresser deg om dagen, så du gruer deg til neste dag.

Anonymous poster hash: c9cfc...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du oppblåst for tiden? Det kan gjøre deg rastløs, spesielt kort tid etter du har spist. Dersom magen ikke klarer fordøye effektivt kan du føle deg ganske rastløs.

Eventuelt så er det så enkelt som at det er noe som stresser deg om dagen, så du gruer deg til neste dag.

Anonymous poster hash: c9cfc...10a

Er ikke oppblåst eller noe. Har ferie, så skjønner ikke hvordan det kan stresse meg? 

Anonymous poster hash: 5ca24...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke oppblåst eller noe. Har ferie, så skjønner ikke hvordan det kan stresse meg?

Anonymous poster hash: 5ca24...7c0

Kan det være andre ting som gjør deg urolig e.l.? Mye av grunnen til at jeg er rastløs, tror jeg er fordi jeg er helt utrolig (ikke gjengjeldt) forelska. Rastløsheten går litt opp og ned, men begynte da jeg falt for han.

Anonymous poster hash: b0d2a...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være andre ting som gjør deg urolig e.l.? Mye av grunnen til at jeg er rastløs, tror jeg er fordi jeg er helt utrolig (ikke gjengjeldt) forelska. Rastløsheten går litt opp og ned, men begynte da jeg falt for han.

Anonymous poster hash: b0d2a...8ab

Hehe, jeg er vel kanskje forelska, men det har jeg vært lenge (som i over et år), så vet ikke om det er det. 

 

Jeg har tenkt litt og lurer på om det kan være det at jeg har ferie? For når det til vanlig er skole så er jeg på skole til klokken fire, kommer hjem klokka fem, trener, gjøre hjemmearbeid og da blir det jo ikke så mye tid til å ha lite å gjøre. Så jeg tenker kanskje det er det at kroppen ikke klarer å venne seg til å ikke ha noe å gjøre? 

Anonymous poster hash: 5ca24...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er vel kanskje forelska, men det har jeg vært lenge (som i over et år), så vet ikke om det er det.

Jeg har tenkt litt og lurer på om det kan være det at jeg har ferie? For når det til vanlig er skole så er jeg på skole til klokken fire, kommer hjem klokka fem, trener, gjøre hjemmearbeid og da blir det jo ikke så mye tid til å ha lite å gjøre. Så jeg tenker kanskje det er det at kroppen ikke klarer å venne seg til å ikke ha noe å gjøre?

Anonymous poster hash: 5ca24...7c0

Det kan godt være! Jeg merker i hvert fall selv at de dagene jeg har minst å gjøre, er verst.

Anonymous poster hash: b0d2a...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...