Gå til innhold

Føler meg som en kjempe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kylie Minogue, Eva Longoria, Rachel Bilson Reese Witherspoon, Magan Foxconn, Just sying ;)

Kan du ærlig talt si f.eks Eva Longoria er mindre fin? I så tilfelle vil det være mange menn som er uenig med deg. Å være høy er ikke mer fint eller mindre fint enn å være lav. Det finnes stygge høye kvinner og nydelige høye kvinner, som med lave.Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

Ja det finnes stygge høye kvinner og stygge lave kvinner. Men de peneste damene synes jeg er høye. F.eks. Julia Roberts i Pretty Woman. Lave pene damer kan ikke toppe høye pene damer i mine øyne. Det er noe med effekten når man går inn i et rom. En høy vakker kvinne vekker mer oppsikt enn en lav pen dame. Det er jo en grunn til at damer kjøper høye hæler og at modeller må være høye. Det kan være at menn foretrekker lave damer for da fremstår de mer maskuline. Eva og Kylie er pene, men ikke noen man snur seg etter på gata. Endret av himmeloghav
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme følelsen og jeg er bare 161. Sluttet å vokse i 12 årsalderen og hadde vært høy og bredskuldret i forhold til de andre i noen år, så jeg tror man bare får for vane å tenke på seg selv som svær og brei.

En dag i slutten av tenårene gikk jeg forbi en nett liten skapning i et butikkvindu og fant ut at det var meg selv og så begynte jeg å legge merke til at de fleste så høye og kraftige ut i forhold til meg.

Går nok andre veien også, for hun som hadde vært den minste og tynneste i klassen min på barneskolen sukket fortsatt over at hun hadde så vanskelig for å legge på seg, da vi kom på slutten av ungdomsskola, men sannheten var at hun var en av de to rundeste jentene i klassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes stygge høye kvinner og stygge lave kvinner. Men de peneste damene synes jeg er høye. F.eks. Julia Roberts i Pretty Woman. Lave pene damer kan ikke toppe høye pene damer i mine øyne.

De fleste høye damer her i Norge ser ikke ut som Julia Roberts slik de fleste lave damer i Norge ikke ser ut som Eva Longoria. Men hvem som ser best ut av Julia Roberts og Eva Longoria er en smakssans, jeg må nok si at jeg er uenig i din smak ;)

Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste høye damer her i Norge ser ikke ut som Julia Roberts slik de fleste lave damer i Norge ikke ser ut som Eva Longoria. Men hvem som ser best ut av Julia Roberts og Eva Longoria er en smakssans, jeg må nok si at jeg er uenig i din smak ;)Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

Nå var det vel snakk om høyde som skjønnhetstrekk. Høy og slank er vakrere enn lav og slank. Det er vel derfor alle modeller må ha en viss høyde. Er man lav går man mer inn i mengden og blir ikke så mye lagt merke til.

Endret av himmeloghav
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes stygge høye kvinner og stygge lave kvinner. Men de peneste damene synes jeg er høye. F.eks. Julia Roberts i Pretty Woman. Lave pene damer kan ikke toppe høye pene damer i mine øyne. Det er noe med effekten når man går inn i et rom. En høy vakker kvinne vekker mer oppsikt enn en lav pen dame. Det er jo en grunn til at damer kjøper høye hæler og at modeller må være høye. Det kan være at menn foretrekker lave damer for da fremstår de mer maskuline. Eva og Kylie er pene, men ikke noen man snur seg etter på gata.

Eva kommer alltid til å være langt mer sexy enn Julia, så den saken er biff.

Og ja en kvinne "skal" på mange måter være liten og nett slik en mann skal være høy og maskulin. En puslete mann på 1.56 blir automatisk mer feminin, og en dame på 1.89 blir på mange måter langt mer maskulin enn en petit kvinne er min mening. Men mange kvinner tenker slik om menns høyde så det er vel ikke så unormalt at menn tenker slik om en kvinnes høyde.

Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel snakk om høyde som skjønnhetstrekk. Høy og slank er vakrere enn lav og slank. Det er vel derfor alle modeller må ha en viss høyde. Er man lav går man mer inn i mengden og blir ikke så mye lagt merke til.

Dette er jo feil, spesielt siden Eva blant annet har hatt mange modeller oppdrag.

Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva kommer alltid til å være langt mer sexy enn Julia, så den saken er biff.

Og ja en kvinne "skal" på mange måter være liten og nett slik en mann skal være høy og maskulin. En puslete mann på 1.56 blir automatisk mer feminin, og en dame på 1.89 blir på mange måter langt mer maskulin enn en petit kvinne er min mening. Men mange kvinner tenker slik om menns høyde så det er vel ikke så unormalt at menn tenker slik om en kvinnes høyde.Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

Jeg har aldri tenkt på Eva som en spesielt vakker kvinne. Marilyn Moneroe er pen, men vet ikke hvor høy hun er. Kim Kardashian er veldig pen, men det at hun er lav trekker ned, men hun har en veldig fin figur. Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo feil, spesielt siden Eva blant annet har hatt mange modeller oppdrag.Anonymous poster hash: 11c8a...4d7

Reklameoppdrag er vel det hun har hatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 182, og alle mine venninner ligger mellom 160 og 165. så jeg føler jeg er en kjempe ja... Skal sies at jeg stort sett synes det er veldig hendig å være lang, om en ser bortifra alt en stanger oppi ;) hehe



Anonymous poster hash: fb852...e45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel snakk om høyde som skjønnhetstrekk. Høy og slank er vakrere enn lav og slank. Det er vel derfor alle modeller må ha en viss høyde. Er man lav går man mer inn i mengden og blir ikke så mye lagt merke til.

 

 

Det er fordi NOEN har BESTEMT at modeller skal være høye!!   Vet du hvorfor?  Det har ingen verdens ting med skjønnhet og gjøre, det er mange catwalkmodeller som ikke er spesielt ansiktspene.  En høy og slank kropp viser fram og bærer klær "bedre" enn en lav kropp.  Alt som skal vises fram vises best fram over en viss høyde.  

 

Du må gjerne prøve å få usikre kvinner her ikke til å tro at man er mindre vakker som lav.

 

 Heldigvis finnes det andre her inne som klarer å tenke selv!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye folk er penere en lave folk. Det gjelder både menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 47396...ef3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en liten og nett kvinne på 161 cm og 49 kg. Jeg synes det er noe verdig over høye og slanke damer... Snur meg alltid etter høye kvinner som er pene på gata, sjeldent etter lave uansett hvor vakker de er. Dere høye damer er staselige og sensuelle på en helt annen måte enn det vi små er. :-) Sånn er det i mine øyne, og jeg forstår at ikke alle ser det på den måten.

Anonymous poster hash: da974...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm på strømpelesten. Synes ikke det er spesielt høyt egentlig, og bruker ofte høye hæler også. Det eneste som irriterer meg er at det er så utrolig vanskelig å få tak i billige jeans som er lange nok! Vil ikke se ut som en fjortiss med bukse som stopper midt på leggen heller ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg ts

Jeg er 175 og alltid følt meg så høy i forhold til andre jenter. Spesielt på skolen. Var jo høyere enn noen av gutta å. Ble ofte kalt for kjempe og stankelbein. Jeg har å alltid vært veldig tynn. At jeg er så slank, gjør ikke ting noe bedre. Føler meg bare enda høyere.

Men, det er sånn kropp og høyde jeg har. Skulle ønske jeg var minst 5 cm lavere, men jeg prøver å godta høyden min selv om det er vanskelig. Jeg synes lave kvinner (under 70) er sexy.

Anonymous poster hash: 6e6bc...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye folk er penere en lave folk. Det gjelder både menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 47396...ef3

 

 

Bullshit

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyt den høyden du er. Du er etter over gjennomsnittet, så har mange både over og under. Jeg er 178cm, og kunne fint vært en 2 cm høyere når jeg først er i gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi NOEN har BESTEMT at modeller skal være høye!! Vet du hvorfor? Det har ingen verdens ting med skjønnhet og gjøre, det er mange catwalkmodeller som ikke er spesielt ansiktspene. En høy og slank kropp viser fram og bærer klær "bedre" enn en lav kropp. Alt som skal vises fram vises best fram over en viss høyde.

Du må gjerne prøve å få usikre kvinner her ikke til å tro at man er mindre vakker som lav.

Heldigvis finnes det andre her inne som klarer å tenke selv!

Jeg sier bare meningen min. Nå var det jo ts som følte seg som en kjempe og jeg ville bare trøste henne. Lave kvinner er jo vakre de også, men de man legger merke til er de som er høye og vakre. Jeg trekker tilbake at Julia Roberts er penere en Eva Longeria. Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare meningen min. Nå var det jo ts som følte seg som en kjempe og jeg ville bare trøste henne. Lave kvinner er jo vakre de også, men de man legger merke til er de som er høye og vakre. Jeg trekker tilbake at Julia Roberts er penere en Eva Longeria.

 

 

Du skjønte det ikke...og jeg forventet heller ikke det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange høye menn foretrekker jenter som også er litt høye. Jeg er 163, og de fleste mennene som viser interesse for meg er ikke så høye til å være menn. Jeg for min del synes det er helt greit, synes det virker upraktisk med stor høydeforskjell, og høyde har heller aldri vært viktig for meg.

Anonymous poster hash: 95374...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...