Gå til innhold

Skal endelig fjerne overflødig hud etter slanking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gått ned fra 150 til 78 og har endelig råd til å fjerne overflødig hud. Jeg lurte på om noen her har erfaring med dette? Hvor mye kan jeg fjerne på en operasjon? Skal stramme opp det meste så lurer på hvor mange operasjoner man må ta og hvordan tiden etter er...

Anonymous poster hash: bc43e...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råd til? Får du ikke dekket dette etter så stort vekttap? Jeg vet at man må ha holdt vekten nede på under BMI 26 i et år, og ha minst 2 cm heng, før man får dekket operasjon, så du oppfyller kanskje disse kravene? Tror de bare tar en kroppsdel om gangen, ellers blir man veldig handikappet etterpå.



Anonymous poster hash: b5687...4f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe du må snakke med kirurgen på klinikken om. For det er sikkert veldig variabelt fra person til person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Råd til? Får du ikke dekket dette etter så stort vekttap? Jeg vet at man må ha holdt vekten nede på under BMI 26 i et år, og ha minst 2 cm heng, før man får dekket operasjon, så du oppfyller kanskje disse kravene? Tror de bare tar en kroppsdel om gangen, ellers blir man veldig handikappet etterpå.

Anonymous poster hash: b5687...4f6

 

 

Helt sikker på disse kravene? Har ikke undersøkt selv, men ei venninne har. Hun fikk beskjed om stabil vekt i to år, og minst 5 cm heng, og selvsagt sopp/eksem under. Hun fikk innvilget, men klarte ikke å holde vekten de to årene, så det ble avlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd til? Får du ikke dekket dette etter så stort vekttap? Jeg vet at man må ha holdt vekten nede på under BMI 26 i et år, og ha minst 2 cm heng, før man får dekket operasjon, så du oppfyller kanskje disse kravene? Tror de bare tar en kroppsdel om gangen, ellers blir man veldig handikappet etterpå.

Anonymous poster hash: b5687...4f6

Tror det gjelder ved slankeoperasjoner.

Anonymous poster hash: eb4bd...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette får du all sannsynligvis dekket, gå til legen og få henvisning til en plastikkirurg som vurderer om du får det dekket eller ikke.

 

Mest sannsynlig får du dekket både armer, lår, mage og bryst. Lykke til!



Anonymous poster hash: b7f99...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dekket dette for snart 7 år siden, mulig reglene er endret nå?

 

Uansett, jeg startet med en stor bukplastikk, såkaldt t-snitt. etter ca 8 uker tok jeg første lår-plastikk, de tar bare ett lår av gangen, så det ble 2 uker mellom disse operasjonene.

 

Og etter ytterligere 6 uker tok jeg overarmsplastikk, og da tok dem begge i en operasjon.

 

Det hele var mye mindre vondt enn jeg hadde trodd på forhånd. Men det kan følels litt som ett skrubbsår de første dagene.

 

Lykke til, utrolig deilig å bli kvitt all den huden, og vonde lukta under henget...



Anonymous poster hash: 92f02...166
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gjelder ved slankeoperasjoner.

Anonymous poster hash: eb4bd...b66

 

Nei, dette fikk jeg beskjed om da jeg søkte om å få bukplastikk. 

Du får selvsagt ikke slankeoperasjon med en BMI på under 26.

Anonymous poster hash: b5687...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...