Gå til innhold

Var dette tilfeldigheter? Reading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden var jeg på et sosialt nettsted og der er jeg medlem av en gruppe. En dame la ut et bilde av en mann og spurte om noen kunne ta en reading.

 

Vanligvis gjør jeg ikke det, men bildet talte til meg og jeg fikk opp mye med en gang, opplysningene kom på rad og rekke. Blant annet at det var innenfor xxx år siden han døde, hva han døde av, hvilke store bekymringer han har hatt i livet og hva det handlet om, mye bekymringer for andre i familien. Bildet røpet også hans personlighet: en vennlig, karakterfast og svært hyggelig mann. Han hadde fred nå, og ville at de nærmeste skulle lære litt av hans holdninger til livets strabaser.

 

Jeg fikk svar på pm, og alt stemte. Jeg ble veldig overrasket over hvor treffsikker jeg var. Kan det skyldes tilfeldigheter? Spørsmålet er selvsagt rettet til skeptikere.

 

Jeg har evner, men kan de ha blitt så sterke uten at jeg har gjort noe for å utvikle de eller lære meg noe spesielt.

Andre som har erfaringer?

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 95d84...cb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de kan ha blitt så sterke uten at du har gjort noe ja. Det er ikke tilfeldigheter selvfølgelig, men jeg er ikke skeptiker heller da. Du kan lese folk rett og slett :)



Anonymous poster hash: 8e9ff...e46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar på pm, og alt stemte. Jeg ble veldig overrasket over hvor treffsikker jeg var. Kan det skyldes tilfeldigheter? 

 

Teoretisk sett, så kan det selvsagt være tilfeldigheter, men siden alt stemte, så er det selvsagt ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Jeg var en gang hos en som "kunne snakke med døde" fordi gamlekjæresten min er død.

Masse stemte, men like mye stemte ikke, så det var bare tilfeldigheter. Dessverre, for jeg ville gjerne tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...