Gå til innhold

Jeg vurderer å bli ond!


Anbefalte innlegg

 

Kan du ikke lage en ond sims karakter istedenfor  :fnise:

Anonymous poster hash: cc9d3...73d

 

KG-brukere på sitt beste. 

Anonymous poster hash: 372b6...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

I følge flere her på kg er jeg allerede ond. Håper jeg er velkommen i klubben

Hvem i huleste har sagt det? Du er jo det rake motsette! Ikke bry deg om slike folk, de er bare ute etter å provosere deg og såre deg :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ond og egoistisk vil nok lønne seg for den enkelte, med mindre man er helt ute å kjører. For å være ond, så er det viktig at man oppfattes som god, for hvem liker vel onde og egoistiske personer? Hvis man ikke klarer å skape et slikt image, ja da lønner det seg ikke lenger å være ond. En hvis risiko er det å tilhøre "the dark side". Selv de onde foretrekker tross alt de gode og gavmilde. En gruppe, nasjon, eller samhold vil kollapse, hvis alle bare tenker på seg selv, istedet for fellesskapet.

 

Med tanke på dette så blir jeg kraftig provosert på den fjotten som lokker andre over til "the dark side" med kaker og diverse  :tongue:

 

Nei huff. Har litt av en oppgave foran meg. Må ordne en plan som sender folk over til den gode siden. Det beste er jo om jeg er helt alene om å være ond, så kan jeg heller snylte, og utnytte situasjonen, mens jeg fremstår som moralens vokter.  :twisted:

Endret av Snof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du herved min erkefiende .  :skya:  Hilsen Kaptein Supermann



Anonymous poster hash: 207a0...f1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er du herved min erkefiende .  :skya:  Hilsen Kaptein Supermann

Anonymous poster hash: 207a0...f1f

 

 

Good, good. Ser at jeg allerede har klart å konvertert en person over til den gode siden. Nå mangler det bare å fyre løs med noen negative karakteristikker, slik at du blir sett på som den onde, mens jeg blir sett på som god  :nigo:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...