Gå til innhold

Hører barnegråt og skrik hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker rev jeg. Første gang jeg hørte reveskrik holdt jeg på å ringe politiet, for det hørtes ut som om noen ble voldtatt og torturert uti veien her.

Anonymous poster hash: ca5f7...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har gjort alt du kan og forsikret deg det meste, ja da stemmer jeg for det overnaturlige.

Lite ydmykt er det å ekskludere muligheter. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror litt på dette med at katter kan se/bevege seg inn i andre dimensjoner, -og en må jo virkelig lure med noen for jeg har sett katter gjøre de rareste ting. 

Når det komer til lyder kan det være så mangt. 

 

 

Ikke så dum den tanken om rev heller btw., de lager også mange forskjellige og rare lyder, og bor ikke bare i skogen.

 

Noen fugler kan også ha rare lyder og slå seg ned på tak og i takrenner osv. Vi hadde en stakkars liten fugl i skorsteins-pipa en gang, det hørte vi kunne inne fra huset på badet, da fikk vi brannvesenet til å komme på besøk. 

 

Om du virkelig føler at det er en energi som henger igjen i huset så synes jeg du skal kontakte noen, det er ikke godt for hverken dere eller dem å henge igjen i veggene sånn. thespiritscience.net er et godt sted for spørsmål, og om du er åpen så kan det hende du kan ordne opp på egen hånd også men det er ingen dum tanke å få noen hjem til deg altså. Jeg har enda ikke opplevd annet enn å få fredlige besøk, og noen andre, også fredlige, hendelser, så jeg har ikke trengt hjelp, men vet at det finnes gode folk der ute. 

 

 

 



Anonymous poster hash: 4fc51...4d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest sannsynlig røranlegget i huset. Det kan komme masse rare lyder fra gamle rør, både hyling, sukking, buldring og spy-lyder. Få er rørlegger til å se over, så skal du se det ordner seg.



Anonymous poster hash: 112f1...5bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...