Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava

Trodde på dodraugen.

Var så ille en stund at jeg ikke turte gå på do. Men måtte jo gå til slutt. Men satt ikke nedpå skåla, holdt meg oppe med hendene og nistirret ned i doskåla helt til jeg var ferdig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde på dodraugen.

Var så ille en stund at jeg ikke turte gå på do. Men måtte jo gå til slutt. Men satt ikke nedpå skåla, holdt meg oppe med hendene og nistirret ned i doskåla helt til jeg var ferdig 😂

Haha! Dodraugen var dritskummel!

Men det er jo merkelig at så mange trodde på ham? hvor kommer den forestillingen fra? 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Haha! Dodraugen var dritskummel!

Men det er jo merkelig at så mange trodde på ham? hvor kommer den forestillingen fra? 😆😆

Fra pappa😂 haha

Han tulla med det 1 gang. Men det var nok til at jeg fik totalt doskrekk😆

Men hvor den egentlig kommer fra vet jeg ikke. Folk har god fantasi;) var vel for å skremme unger i gammeldager kanskje:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Haha! Dodraugen var dritskummel!

Men det er jo merkelig at så mange trodde på ham? hvor kommer den forestillingen fra? 😆😆

Var vel omtrent sånn som dette jeg så for meg..

post-52985-68289_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg måtte finne fram denne videoen. Gutten ble nok skremt for livet

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra pappa😂 haha

Han tulla med det 1 gang. Men det var nok til at jeg fik totalt doskrekk😆

Men hvor den egentlig kommer fra vet jeg ikke. Folk har god fantasi;) var vel for å skremme unger i gammeldager kanskje:P

Haha, sikkert sånn "pappahumor" gøy å skremme unger 😆

Dodraugen din våt jo litt søt da, lignet litt på en apekatt?

Jeg har alltid sett den før meg som brungrønn, med litt slimete lang pels, som ser ut som slike alger en finner i skittent vann.

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Haha, sikkert sånn "pappahumor" gøy å skremme unger 😆

Dodraugen din våt jo litt søt da, lignet litt på en apekatt?

Jeg har alltid sett den før meg som brungrønn, med litt slimete lang pels, som ser ut som slike alger en finner i skittent vann.

😆

Litt sånn ala denne her?😁

post-52985-60861_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn ala denne her?😁

Litt mer sånn ja! Men jeg ser han egentlig for meg som mye større, som et stort vesen som bare strekker opp armen for å dra meg ned 😆 rart jeg turte å gå på do i det hele tatt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Litt mer sånn ja! Men jeg ser han egentlig for meg som mye større, som et stort vesen som bare strekker opp armen for å dra meg ned 😆 rart jeg turte å gå på do i det hele tatt 😆

Huff😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At der var en liten mini-mann i magen min som brølte av full røst når jeg var sulten. Han hadde langt skjegg og trampet, mens han ulte at jeg måtte ha i meg mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At for å lage barn, måtte man reise på ein fabrikk i Geilo og lage dem for hand

 

Den der var du nok ikke alene om! Jeg er fra Geilo, og det er mange jeg har møtt som har fortalt meg at de trodde det når de var små  :fnise:  Undrer på hvor det kommer fra jeg?

Det er vist nok mange som har trodd at Julenissen bodde på Geilo og kjørte hest og kjerre også  :Nikke:

Anonymous poster hash: 8884f...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Den der var du nok ikke alene om! Jeg er fra Geilo, og det er mange jeg har møtt som har fortalt meg at de trodde det når de var små :fnise: Undrer på hvor det kommer fra jeg?

Det er vist nok mange som har trodd at Julenissen bodde på Geilo og kjørte hest og kjerre også :Nikke:

Anonymous poster hash: 8884f...030

What? Var det noken andre i verden enn meg som trudde det der? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten (kanskje fem eller seks år gammel) så fortalte storebroren min at hvis man hogget ned noen trær, så ville det vokse opp to nye trær for hvert eneste tre som ble hugget ned. 



Anonymous poster hash: d2dba...6c1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv var jeg veldig imponert over at nyhetsoppleserne så akkurat meg rett inn i øynene. Pleide skryte over det også; "nå gjør hun det IGJEN, hun ser meg RETT inn i øynene!"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i ungdomsbladet til storesøsteren min da jeg var rundt 10 tror jeg, og der var det en sak om spiseforstyrrelser og hvis man fryktet at noen hadde det var det tips til tegn å se etter. Et av disse tipsene var at de gikk på do etter hvert måltid. Det gjorde jo jeg! Så jeg sa litt smått forskrekket til mamma: Mamma, jeg tror jeg har spiseforstyrrelser... Etter noen minutter i sjokktilstand skjønte hun etterhvert hvorfor jeg sa det, så hun forklarte greia for meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sang fra MGP jr. som jeg var fan av som nevnte anoreksia. Jeg var noe sånn som 7 og visste ikke hva det var, så jeg spurte storesøsteren min, og det ble vel vanskelig å forklare eller noe, så hun bare sa at det var når man spiste for lite så magesekken krympet. Jeg fikk skikkelig noia for at hvis jeg spise for lite kom magesekken min til å krympe og forsvinne. Herregud...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sang fra MGP jr. som jeg var fan av som nevnte anoreksia. Jeg var noe sånn som 7 og visste ikke hva det var, så jeg spurte storesøsteren min, og det ble vel vanskelig å forklare eller noe, så hun bare sa at det var når man spiste for lite så magesekken krympet. Jeg fikk skikkelig noia for at hvis jeg spise for lite kom magesekken min til å krympe og forsvinne. Herregud...

Åh, hvilken sang var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...