Gå til innhold

Fortsatt sjenert ved sex med mannen min...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gar en slags sperre for sex tror jeg. Jeg har vært gift med min mann i ti pr og vi har tre barn sammen.

Men keg er fortsatt sjenert og vil ikke vise meg frem der nede. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen, men jeg vet egentlig at jeg ikke har noe å klage på.

Men jeg er såpass sjenert at sexlysten er fraverende. Jeg var ikke spesielt erfaren når vi møttes og jeg liker feks ikke å gi BJ fordi keg føler jeg ikke vet hvordan. Han for heller ikke gå ned på meg.

Hva skal jeg gjøre??!

Jeg tenker ofte på sex, og kan fantaserer mye, men jeg tør ikke gjøre så mye med det....

Hvordan kan jeg frigjøre meg litt???

Anonymous poster hash: 7176d...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tips, men det er flere som har det som deg, trådstarter. :hug:

Og til AB over meg: Gå og ta deg et eple, slemming.



Anonymous poster hash: 56517...2af
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tips, men det er flere som har det som deg, trådstarter. :hug:

Og til AB over meg: Gå og ta deg et eple, slemming.

Anonymous poster hash: 56517...2af

Jeg er da ikke slem. Tror hun også synes synd på mannen sin. Gjør hun ikke det, er det jo ekstra ille.

Anbefaler TS å oppsøke psykolog. Det er mange flinke psykologer sikkert, og de kan hjepe henne med å snu tankesettet hennes og gi henne et bedre selvbilde.

Anonymous poster hash: e43de...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd til deg er å presse degselv litt. Begynn f.eks. bare ved å være naken rundt ham (hvis det også er et problem for deg?) når du f.eks. skal bytte klær.

Jeg kan forstå at du føler det er å være på litt "utstilling" under sex, har selv følt litt på det. Man blir jo på mange måter helt blottet. Regner med at du stoler på og har tillitt til mannen din?
Har du snakket med ham om disse følelsene?

Det kan være fint å ha ham med på laget om du skal utfordre degselv mer. Så han vet du er litt ekstra sårbar og tar hensyn til det.

Kan aldri tenke meg at mannen din blir noe annet enn glad over dine forsøk om han er normalt koblet i hodet.

Du kan selvsagt også kontakte en psykolog eller sexolog (de er de ikke så mange av i landet riktignok) for å se om de har noen mer proffesjonelle tips og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å løse problemer slike problemer går ut på å eksponeres seg for situasjoner man er ufomfortable i, men ta et steg av gangen. Først må du definere for deg selv hva problemet ditt er, hvilke situasjoner som er ubehagelige, eventuelt, hvis du vet, hva som gjør dem ekstra ubehagelige (for eksempel å ha lyset på når dere har sex).

Dermed må du utfordre deg og dine egne grenser. Men ta et lite steg av gangen, som sagt. På denne måten bygger du selvtillit etter hvert som du forhåpentligvis får gode opplevelser med å ta små steg ut av din egen komfortsone. Deretter kan du strekkegrensene endalitt lenger, osv. Viktig å ikke ta for store steg av gangen da det kan gi dårlige opplevelser, og dermed bryte ned selvtilliten din. Dette vil kunne skade fremgangen din for å bli kvitt problemene.

Lykke til! Du skal se på det som din store fordel at du har en mann du har hatt et langvarig forhold til, og som du forhåpentligvis føler deg trygg på i andre sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Har ikke tips, men det er flere som har det som deg, trådstarter. :hug:

Og til AB over meg: Gå og ta deg et eple, slemming.

Anonymous poster hash: 56517...2af

vel, det er jo faktisk synd på mannen selv om ts ikke kan noe for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg gar en slags sperre for sex tror jeg. Jeg har vært gift med min mann i ti pr og vi har tre barn sammen.

Men keg er fortsatt sjenert og vil ikke vise meg frem der nede. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen, men jeg vet egentlig at jeg ikke har noe å klage på.

Men jeg er såpass sjenert at sexlysten er fraverende. Jeg var ikke spesielt erfaren når vi møttes og jeg liker feks ikke å gi BJ fordi keg føler jeg ikke vet hvordan. Han for heller ikke gå ned på meg.

Hva skal jeg gjøre??!

Jeg tenker ofte på sex, og kan fantaserer mye, men jeg tør ikke gjøre så mye med det....

Hvordan kan jeg frigjøre meg litt???

Anonymous poster hash: 7176d...a53 [/acronymdu ]

du gir ikke bj fordi du ikek vet hvordan. om du ikke prøver vil du aldri vite hvordan. det er vel ingen som er født med evnen til å utføre bj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gar en slags sperre for sex tror jeg. Jeg har vært gift med min mann i ti pr og vi har tre barn sammen.

Men keg er fortsatt sjenert og vil ikke vise meg frem der nede. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen, men jeg vet egentlig at jeg ikke har noe å klage på.

Men jeg er såpass sjenert at sexlysten er fraverende. Jeg var ikke spesielt erfaren når vi møttes og jeg liker feks ikke å gi BJ fordi keg føler jeg ikke vet hvordan. Han for heller ikke gå ned på meg.

Hva skal jeg gjøre??!

Jeg tenker ofte på sex, og kan fantaserer mye, men jeg tør ikke gjøre så mye med det....

Hvordan kan jeg frigjøre meg litt???

Anonymous poster hash: 7176d...a53

Du firgjør deg selv ved å la denne delen bli noe som mannen din er klar over. Begynn å snakk om sex rett og slett, på det du fantaserer om og ting du har lyst til å prøve, samt ting du vegrer deg over å prøve pga du er sjenert. Så kan dere finne ut av dette sammen.

Hadde jeg fått høre at jenta mi ikke gav blowjobs kun pga hun var usikker på sin egen prestasjon, så hadde jeg bare gitt henne kommentarer og skryt og veiledning mens hun gjorde det. Er jo igrunn kun det du trenger.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...