Gå til innhold

Hvor går grensen for hva som er en liten penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det snakkes mye om små, gjennomsnittlige og store, men hvor går deres grense ?

Jeg mener at alt under 13-14 cm er som lite å beregne, her må det kompenseres. Offisielt ord : Tiss

Alt mellom 13-14 og 18-19 er gjennomsnittlig. Betegnes som penis

alt over 19 cm er en PIKK og akseptabelt



Anonymous poster hash: aee56...8a3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er 13-15cm som er gjennomsnittelig i norge. 18-19 cm langt over normalen.

det er ingen land i verden som har 18cm som snittet. det høyeste gjenomsnittet er på 17cm og disse tallene finner man i et fåtall afrikanske og sør-amerikanske land.

du kan se gjennomsnitts penis størrelse verden over her : http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Forøvrig syntes jeg selv at alt under 18-19cm er smått.

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt under 18-19 er smått? :overrasket: Da er det mye smått rundt omkring, etter som snittet i Norge ligger på mellom 13 og 15 cm. Jeg vil karakterisere alt under 8 cm erigert som lite. Alt over er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende kjæreste er rundt 16 cm, det er stort nok det altså..
Holder mer enn nok for meg :lur:



Anonymous poster hash: c4873...edf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende kjæreste er rundt 16 cm, det er stort nok det altså..

Holder mer enn nok for meg :lur:

Anonymous poster hash: c4873...edf

Gjennomsnitts dybden på vagina er jo 16 cm så det er kanskje ikke så rart.

Det er ulempen med å ha stor pikk siden man rett og slett ikke får hele inn, om man prøver stanger man bare inn i livmorveggen til stort ubehag hos jenta.

Sikkert derfor mange menn med lang kuk liker analsex for den er betrakelig mye lengre i dybden, mener det var rundt 26cm

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt pratet om hvor dyp en vagina er og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for menn med liten tissefant.

Vi jenter liker menn med stor pikk, sånn er det bare.



Anonymous poster hash: aee56...8a3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt pratet om hvor dyp en vagina er og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for menn med liten tissefant.

Vi jenter liker menn med stor pikk, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: aee56...8a3

Snakk for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ann på hvem du spør.

Noen er lykkelig med 2 cm og andre må ha 20cm... Damer er forskjellige og har forskjellige meninger og syn på ting.

Og det nytter jo ikke si hva man mener her på kg, hvis man ikke sier at 12cm er king size og dødsbra, for da kommer alle med fakler og høygaffler og man blir hengt. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ingen som synes at 2cm er bra nok ??

Hvis penisen er mindre enn lillefingeren, eller må runkes med to fingrer i stedet for en hånd, da er den for liten etter mitt syn.

Anonymous poster hash: 584dc...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Alt pratet om hvor dyp en vagina er og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for menn med liten tissefant.

Vi jenter liker menn med stor pikk, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: aee56...8a3

Alt pratet om hvor lang en penis er, og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for damer med løs vagina.

Vi gutter liker damer med trang vagina, sånn er det bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes mye om små, gjennomsnittlige og store, men hvor går deres grense ?

Jeg mener at alt under 13-14 cm er som lite å beregne, her må det kompenseres. Offisielt ord : Tiss

Alt mellom 13-14 og 18-19 er gjennomsnittlig. Betegnes som penis

alt over 19 cm er en PIKK og akseptabelt

Anonymous poster hash: aee56...8a3

Gjeomsnittet i verden er 15 cm.

Anonymous poster hash: 16fbc...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt pratet om hvor dyp en vagina er og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for menn med liten tissefant.

Vi jenter liker menn med stor pikk, sånn er det bare.

Sorry, men ikke alle liker det!

Anonymous poster hash: 65d0e...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang noen "size queens" som hyler ut om at det eneste som kan tilfredsstille dem er en kuk på 19 cm+. Disse er heldigvis ikke representative for kvinner flest. Omkrets har jo også litt å si.

Om du bare klarer en på 19 cm og synes 14 cm er for lite, da har du enten opplevd dårlige sexpartnere eller så er du vid. Sex er mer enn bare det fysiske. Det psykologiske er det viktigste



Anonymous poster hash: f1b6e...575
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Gjennomsnitts dybden på vagina er jo 16 cm så det er kanskje ikke så rart.

Det er ulempen med å ha stor pikk siden man rett og slett ikke får hele inn, om man prøver stanger man bare inn i livmorveggen til stort ubehag hos jenta.

Sikkert derfor mange menn med lang kuk liker analsex for den er betrakelig mye lengre i dybden, mener det var rundt 26cm

Vagina er absolutt ikke 16cm dyp i gjennomsnitt. her tar du seriøst feil. En vanlig vagina som ikke er kåt er i gjennomsnitt 7-10cm dyp....Den er selvfølgelig strekkbar og kan utvide seg mye når hun er kåt. Da kan den bli godt over 15-16cm dyp.

Og litt artig at du også mener at allt under 18-19cm kuk er smått :nocomment:

Du er klar over at de aller fleste menn i Norge har en penis ca. rundt 14-16cm ikke sant? Da er det svært mange menn som sliter med "bittesmå peniser"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt under 18 er ganske smått, alt under 16 er minimalistisk, den kan heller ikke være tynn. Jeg digger store, tykke kukker, gjerne mørke, hehe. Kan ikke leve uten store! :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man så opphengt i ekstrem lengde, egentlig? Hva er f.eks. poenget med en kuk på 25 cm dersom den ikke er noe tykkere enn en gjennomsnittlig en?

Skal man først diskutere størrelse, er det vel like relevant å diskutere kukens tykkelse. Jenter foretrekker vel å bly fylt opp, fremfor spiddet? :vetikke:



Anonymous poster hash: 7a344...49c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt under 18 er ganske smått, alt under 16 er minimalistisk, den kan heller ikke være tynn. Jeg digger store, tykke kukker, gjerne mørke, hehe. Kan ikke leve uten store! :wow:

Men du kan jo bare bruke åndeevnene dine til å mane dem større?

Hva? Går ikke, sier du? Joooda, litt åndesnakk så vokser den. Ikke? Hmmmm...

Anonymous poster hash: 39f90...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nok en gang noen "size queens" som hyler ut om at det eneste som kan tilfredsstille dem er en kuk på 19 cm+. Disse er heldigvis ikke representative for kvinner flest. Omkrets har jo også litt å si.

Om du bare klarer en på 19 cm og synes 14 cm er for lite, da har du enten opplevd dårlige sexpartnere eller så er du vid. Sex er mer enn bare det fysiske. Det psykologiske er det viktigste

Anonymous poster hash: f1b6e...575

dummeste jeg har hørt. sex er ikke bare ut og inn (selv om du måtte tro det) vi er visuelle vi også og det å se en fyrstikkpikk er faktisk ikke opphissende for mange. enten de er vide eller trange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...