Gå til innhold

Får den ikke inn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en jeg likte på besøk i helgen. Problemet er bare det at når vi har sex så får vi den ikke inn med mindre jeg ligger og han er på toppen. Skulle prøve å ri han, men penisen hans går ikke i skjeden. Er akkurat bare i den stillingen det ikke går, og jeg skjønner bare ikke helt hvorfor det ikke går. Er ikke for trang eller noe. Noen har som har det samme problemet?

Anonymous poster hash: f1093...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis ikke det problemet lengre, men hadde det lenge, lenge i starten av mitt liv som seksuelt aktiv.

Klarte det når jeg var alene, superkåt og tålmodig med en dildo. Var fremdeles litt vondt ved penetrering, men gikk fint når den først var kommet inn.

Med ekte gutter funka det ikke.

Fant ut at jeg ubevisst "holder igjen" og strammer, sånn at han ikke kommer inn. Akkurat som om kroppen min fortalte meg at jeg var usikker på hendelsen og nektet han tilgang :P hehe

Måtte bare ha mer sex, sånn at sex ikke ble så skummelt lengre. Men jeg er sikker på at dette var en kombinasjon med at jeg var litt trang.



Anonymous poster hash: 7761f...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden utvider seg ved gjentatt tøying, som andre slimhinner og glatt musklatur.



Anonymous poster hash: a2945...2c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg hadde også problemer da jeg var yngre med å få inn peniser. Du må bare lære deg å slappe HELT av og ikke knipe og stresse. Bruk masse spytt eller glidemiddel så det blir litt glattere, da er det enklere å få den inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den større enn de andre penisene du har hatt?



Anonymous poster hash: 40ccc...731
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...