Gå til innhold

hvordan fikse seg en ff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert veldig teit ut. Men jeg har vært singel en stund, (ca 2.5 år) og har en del seksuell frustrasjon som må ut. De få omgangene jeg har fått meg, har det vært ons med gutter jeg har vært litt intressert i, så har vi møttes etter byen og så skjønner dere resten.

I det siste har jeg rota litt med en fyr, men det er ikke noe som noen gang vil bli særiøst. Men han kunne sakene sine på soverommet. Jeg er litt sjenert av meg, hvordan kan jeg gå frem for å få han som en såkalt "fuckfriend" uten at jeg virker helt idiot?

Takk for svar, hilsen frustrert jente 23 :-)

Anonymous poster hash: cc3df...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hvis han bare avviser meg og syns jeg er teit? Haha.. eller tenker ikke gutter slik? Tenkte kanskje jeg kunne lure han over på film og ei pils til helga. Alt er så mye lettere med ei pils ^^

Anonymous poster hash: cc3df...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis han bare avviser meg og syns jeg er teit? Haha.. eller tenker ikke gutter slik? Tenkte kanskje jeg kunne lure han over på film og ei pils til helga. Alt er så mye lettere med ei pils ^^

Anonymous poster hash: cc3df...112

Nei, gutter tenker ikke slik. Stort sett alle er klar over hva et FF forhold er for noe, dessuten kan du jo uansett ikke være redd for sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel uansett være greit å vite så slipper du å gå og lure på om det kunne blitt et puleforhold på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Er bare åspør. Får du et nei så er det bare et nei og ikke verdens undergang.

Jeg spurteog fikk ja. Det er seks mnd siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Hva hvis han bare avviser meg og syns jeg er teit? Haha.. eller tenker ikke gutter slik? Tenkte kanskje jeg kunne lure han over på film og ei pils til helga. Alt er så mye lettere med ei pils ^^Anonymous poster hash: cc3df...112

Hvis du kun er ute etter et puleforhold uten komplikasjoner på sikt ville jeg droppa filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Hør om han vil møtes. Så sexer dere. Så sier du at du ikke er interessert i et seriøst forhold akkurat nå, men at det kan være hyggelig å fortsette å treffes. Så fortsetter dere å sexe.

Personlig synes jeg det er litt barnslig og merkelig å skulle avtale å være elskere. Som om man inngår en kontrakt. Men mulig det bare er meg.

Forresten, kan ikke alle slutte å bruke disse forferdelige ordene pulevenn og FF? Grøsser hver gang jeg leser det her inne. Hva er galt med elsker og elskerinne? Eller venn og venninne? Skjerpings.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings til deg sjøl og lær deg forskjellen mellom elsker(inne) og venn(inne). Generelle(platoniske) venner har ikke sex med hverandre. Går man over den grensen, er man venner med fordeler, elskere, eller pulevenner. Enkelt og greit. Skal man snakke pent om det kan man bruke uttrykket venner med fordeler eller friends with benefits.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør om han vil møtes. Så sexer dere. Så sier du at du ikke er interessert i et seriøst forhold akkurat nå, men at det kan være hyggelig å fortsette å treffes. Så fortsetter dere å sexe.

Personlig synes jeg det er litt barnslig og merkelig å skulle avtale å være elskere. Som om man inngår en kontrakt. Men mulig det bare er meg.

Forresten, kan ikke alle slutte å bruke disse forferdelige ordene pulevenn og FF? Grøsser hver gang jeg leser det her inne. Hva er galt med elsker og elskerinne? Eller venn og venninne? Skjerpings.

:)

Pulevenn er et forferdelig ord og så bruker du uttrykket "å sexe". Det trodde jeg bare var noe 9-åringen min sa fordi det var et uttrykk hun hadde plukket opp blant jevnaldrende...

Anonymous poster hash: f5dc9...fe2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Pulevenn er et forferdelig ord og så bruker du uttrykket "å sexe". Det trodde jeg bare var noe 9-åringen min sa fordi det var et uttrykk hun hadde plukket opp blant jevnaldrende...

Anonymous poster hash: f5dc9...fe2

Jeg liker uttrykket. Det er uskyldig og støter ingen. Kan ikke huske å ha brukt det før og vet ikke hvordan det kom til meg, men det kom og jeg ønsket det velkommen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker uttrykket. Det er uskyldig og støter ingen. Kan ikke huske å ha brukt det før og vet ikke hvordan det kom til meg, men det kom og jeg ønsket det velkommen.

:)

Uskyldig? Nei, det får deg til å høres tilbakestående ut.

Anonymous poster hash: 72a66...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Uskyldig? Nei, det får deg til å høres tilbakestående ut.

Anonymous poster hash: 72a66...4cf

Å nei, en anonym bruker på Kvinneguiden synes jeg høres tilbakestående ut. Livet mitt er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang du snakker med ham kan du jo spørre om han er i et forhold for tiden og spinne videre på det derfra?

Den som intet våger intet vinner vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en meld og spør om han vil komme og knulle, gjør det et par ganger og voila så er dere ff.... :fnise:

Endret av Frisørdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med fyren. Er jo bare å spørre han det.

Interessant. Dette er altså ok? Hadde det vært motsatt, hadde jenta sett på det som seksuell trakassering.

Anonymous poster hash: 6d7e9...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Interessant. Dette er altså ok? Hadde det vært motsatt, hadde jenta sett på det som seksuell trakassering.

Anonymous poster hash: 6d7e9...69f

De har jo hatt sex på et tidligere tidspunkt? Hvordan ville det vært trakassering å kun spørre om personen er interessert i et forhold som kun baserer seg på det de allerede har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har sexa før (haha). Så har han på en måte friendzona meg.. (wtf?) Men han sier bare jeg er en jente det er arti å henge med osv.

Idag var vi bare ute å kjørte, vi har en plass vi bare sitter i bilen å prater skit. Så kom vi innpå temaet knulleplasser. Dette var jo perfekte stedet.. så hadde mest lyst å si han sku skli av seg klærne men jeg turte ikke. Er så redd for å få ett nei.

Hilsen ts

Anonymous poster hash: cc3df...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Unnskyld min tilsynelatende uvitenhet nå, men det ligger jo i selve konseptet om 'fucking good friends' at de også er venner.

Venner og elskere, men ikke eier hverandre på noe vis. Enten fordi det ikke passer av forskjellige årsaker, eller fordi det passer dem bedre å ikke være i et etablert forhold med hverandre.

Om de ikke skulle kunne gjøre helt normale venneting som å gå ut og spise, gå en tur/kjøre en tur, ha det hyggelig sammen, - men kun ringes, storme inn, feie over hverandre og løpe fort ut av døren igjen...

Jeg lurer vel i mitt stille sinn på om ikke den forestillingen ikke helt stemmer overens med hvorledes mennsker som er 'fucking good friends' faktisk har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres sikkert veldig teit ut. Men jeg har vært singel en stund, (ca 2.5 år) og har en del seksuell frustrasjon som må ut. De få omgangene jeg har fått meg, har det vært ons med gutter jeg har vært litt intressert i, så har vi møttes etter byen og så skjønner dere resten.

I det siste har jeg rota litt med en fyr, men det er ikke noe som noen gang vil bli særiøst. Men han kunne sakene sine på soverommet. Jeg er litt sjenert av meg, hvordan kan jeg gå frem for å få han som en såkalt "fuckfriend" uten at jeg virker helt idiot?

Takk for svar, hilsen frustrert jente 23 :-)

Anonymous poster hash: cc3df...112

Kommer vel litt ann på om han har følelser for deg da?

Hvis det er tydelig at ingen av dere har følelser, så ville jeg bare spurt rett fram. Ta deg ei pils og kjør på ;) Hvis gutten er "normal" og finner deg attraktiv, er det svært merkelig om han sier nei.

Men hvis det derimot bare er du som har funnet ut at du ikke er interessert i han, men han har følelser for deg så er det en dårlig ide å være FF etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...