Gå til innhold

Stor forskjell på eregert penis og slapp penis:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er morsomme med store muskuløse menn med kjempe liten tiss, ler hver gang hehe.

Jeg må ha noe stort å se på, er herlig for øynene. :)

Ha ha... :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo så deilig å putte en myk liten en i munnen og kjenne den vokse seg stor . At den er liten slapp er HELT normalt :)

Wow.... det er så godt for mannen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Anonymous poster hash: f0429...36f

Ikke at den er 5-10 cm erigert men et sted mellom 5-10 når den ikke er erigert da-.-"

Anonymous poster hash: 6b29a...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er små når de er slappe blir størst når de er stive.



Anonymous poster hash: 766a6...1d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ekstra moro at den vokser mye. Hadde jo vært kjedelig, synes jeg, om hele forskjellen bestod av at den var litt stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste peniser er sånn. Ta det med ro, med mindre jenta er jomfru vet hun hvordan dette fungerer.



Anonymous poster hash: 52397...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Bryr meg overhodet ikke. Samboeren min er likedan. Han er ganske mye over snittet når han er hard, men heller beskjeden når han er slapp. Har aldri plaget meg det spor. Bare deilig å se den vokse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn har typen min også. Det er helt perfekt, synes jeg - liten og søt til vanlig og stor når det trengs. Bedre enn en lang snabel som bare er i veien.

Anonymous poster hash: f09ec...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også slik, men har aldrig følt dette som et problem med det motsatte kjønn. I dusjen med andre menn derimot, føles det forferdelig. Når organet bare blir til en liten "skrue" etter trening, hjelper det ikke at en selv vet at den blir til normal lengde og tykkelse når det trengs. Desuten er menn nådeløse i kommentarene. Og selfølgelig, jeg går ikke på nudiststrand med noe som krymper slikt, ville vært forferdelig flaut..



Anonymous poster hash: 4f690...6f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også slik, men har aldrig følt dette som et problem med det motsatte kjønn. I dusjen med andre menn derimot, føles det forferdelig. Når organet bare blir til en liten "skrue" etter trening, hjelper det ikke at en selv vet at den blir til normal lengde og tykkelse når det trengs. Desuten er menn nådeløse i kommentarene. Og selfølgelig, jeg går ikke på nudiststrand med noe som krymper slikt, ville vært forferdelig flaut..

Anonymous poster hash: 4f690...6f3

Hva sier de?

Anonymous poster hash: 21c38...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en penis slapp faktisk. Har hatt ONS tre ganger og de har alltid vært harde før vi kommer i gang, og jeg har ikke hatt kjæreste, men tror ikke jeg hadde brydd meg ;)



Anonymous poster hash: d3382...89e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det turn off for deg om en kvinnes brystvorter er helt myke vanligvis men blir stive når du slikker på dem?



Anonymous poster hash: 88f3b...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier de?

Anonymous poster hash: 21c38...ad8 [/acronym

Noen år siden da, men husker det gikk mest i en fleipende tone. Ikke direkte i dusjen, men f.eks på tur på byen. Om hva stakkars damer hadde i vente når jeg sjekket de opp etc.. Nok ikke alle mannfolk som vet hva en "grower" er heller.

Anonymous poster hash: 4f690...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen flere enn meg her inne som har ubehagelig liten penis når den er slapp?

Blir ca 14-15cm når den er eregert, men så er den så pinlig liten når den er slapp:(

Er det noen flere som har det, eller noen jenter som har vært borti det? Uff... får så sykt angst for å vise penisen i slapp tilstand!

Anonymous poster hash: 546ad...ae7

Har du nettopp hatt reisning, og er forundret over at den ble s liten igjen??? Jammen meg mye rart å spørre om og :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymous poster hash: a9c0a...a8e

Det Seinfeld-klipet der gav meg faktisk litt angst da jeg var ung. Før jeg så det, trodde jeg alle visste at størrelsen som liten og størrelsen som stor ikke hadde noe med hverandre å gjøre, men etterpå var jeg ikke så sikker på om jenter under tyve egentlig visste det. Nå er jeg heldigvis snart så gammel at damene nesten garantert vet det, og slipper å være redd for å "skremme" dem med min minislappis, om de skulle se den før den har begynt å vokse litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så søtt. Den forsvinner liksom når jobben er gjort.

Anonymous poster hash: 07fdc...f59

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: 7ef98...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel vært værre om den var like liten hard som slapp.



Anonymous poster hash: e6d38...fc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker ikke å gå rundt naken med slapp penis, for den er så bitteliten. Men det gjør jo ikke meg noen ting. Tror det er et tegn på god helse og potens når det er såpass stor forskjell som hos deg (og mange andre) ts. Mannen min har i hvert fall den mest imponerende, knallharde, kjappeste og pålitelige ereksjonen jeg har vært borti. God blodsirkulasjon.

Resultatet som teller vettu, ikke bekymre deg. :blomst:



Anonymous poster hash: 3e62a...d53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...