Gå til innhold

Når han tar meg i doggy... flaut pga. lyder som kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når vi har sex bakfra, altså doggy style så pleier det å komme rare lyder når han trekker penisen sin ut fra meg. Det kommer propelyder fra meg, altså fra skjeden. Hvorfor er det slik? Har prøvd å stramme musklene mens han trekker ut. Det hjalp ikke. Er det slik at jeg er for vid og stor nede, pga disse rare ulydene som kommer?



Anonymous poster hash: 84a4d...64a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakum. ;)

Jeg forstår ikke helt det med vakum? :laugh:

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har sex bakfra, altså doggy style så pleier det å komme rare lyder når han trekker penisen sin ut fra meg. Det kommer propelyder fra meg, altså fra skjeden. Hvorfor er det slik? Har prøvd å stramme musklene mens han trekker ut. Det hjalp ikke. Er det slik at jeg er for vid og stor nede, pga disse rare ulydene som kommer?

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Du er nok for stor ja, eller han er for liten. Kanskje knipeøvelser kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når penisen går fort ut og inn så kommer det luft inn i skjeden. Når han trekker penisen helt ut så vil luften også slippe ut av skjeden og det vil komme en prompelyd.

Veldig enkelt forklart.



Anonymous poster hash: 9f90c...7dc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare at han har presset luft inn, og når han tar den ut må lufta ut igjen. Helt vanlig, men ganske flaut(synes det selv).



Anonymous poster hash: 520eb...475
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke akkurat luft-tett der nede, det kommer jo luft inn, og luft kommer jo ut, er det som lager lyder. Det er noe de fleste opplever, men tror ikke jeg har opplevd en eneste mann som bryr seg. Han har sex, at det kommer rare lyder går inn det ene øret og ut det andre:P



Anonymous poster hash: 94df5...667
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for at det skal komme luft inn må det jo finnes et rom for det, vidhet. Han tar den jo ikke ut hver gang for så å ta den inn. Det høres jo fryktelig slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjer ofte med meg, skvatt litt første gangen, men verken han eller jeg bryr oss om det, det blir jo presset luft inn, naturlig at det skjer



Anonymous poster hash: 11825...c6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok for stor ja, eller han er for liten. Kanskje knipeøvelser kan hjelpe?

Kan jo umulig være for stor/vid. Jeg har kun hatt sex med han, altså i 6 år. Han var den som tok jomfrudommen og i de første 3 årene slei vi veeeldig med å få den inn pga. hans str. Først nå går det greit, bortsett fra de ulydene. :fnise: Jeg kniper også, tror nesten er verdensmester i å knipe. :fnise: TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for at det skal komme luft inn må det jo finnes et rom for det, vidhet. Han tar den jo ikke ut hver gang for så å ta den inn. Det høres jo fryktelig slitsomt ut.

Men jeg tror faktisk at han drar penisen nesten helt ut for så og dytte penisen hardt inn igjen, TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vagina blir slaskete etter hvert med mye sex i 6 år?



Anonymous poster hash: 9ba13...823
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tror faktisk at han drar penisen nesten helt ut for så og dytte penisen hardt inn igjen, TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Samleie har jo en viss rytme og fart. Hvis han tar den helt ut for å å ta den inn igjen blir jo farten og rytmen forsyrret?

Anonymous poster hash: 9ba13...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vagina blir slaskete etter hvert med mye sex i 6 år?

Anonymous poster hash: 9ba13...823

Haha.. nei uff.. håper virkelig ikke det, har jo fortsatt en deeel år igjen.. TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis skjeden er større enn penisen, eller penis ikke er stor nok til å fylle helt opp, vil det jo bli plass til overs som da fylles op med luft. Ikke noe farlig, helt vanlig! :)



Anonymous poster hash: 15f61...c62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samleie har jo en viss rytme og fart. Hvis han tar den helt ut for å å ta den inn igjen blir jo farten og rytmen forsyrret?

Anonymous poster hash: 9ba13...823

Jeg er ikke helt sikker for å være ærlig, men skal spørre han haha TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. nei uff.. håper virkelig ikke det, har jo fortsatt en deeel år igjen.. TS

Anonymous poster hash: 84a4d...64a

Beste råd til deg blir da: glem lydene. Alt skal vel ikke være så pent og pyntelig i senga. Mye snuskete som foregår der. Sex er ikke så renslig og pent. Det er bare å lese hva folk gjør her på kvinneguiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere i det hele tatt hva vakum er? Det er når luft blir fanget. Når dere mener hun er for vid, så betyr jo det at penis ikke fyller godt nok opp - hvordan skal luft bli fanget da, hvis det er slapt? Logikk?



Anonymous poster hash: ad97e...3fc
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En må ha stram fitte for å få til fittefis. Fittefis er gøy, pirrende og gir et deilig skittent hint til sex'en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...