Gå til innhold

Hvor finne moden dame 40-60 for treff?


KrissRoss

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Du er 31 ? Da er vel ikke ei 40 års gammel dame så mye eldre vel?

Nå er det jo helt legitimt at damer er sammen med yngre menn også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til KateW:

Tenker vel i utganspunktet at sin eks også likte litt eldre damer? Han hadde vel litt lyst på et "ligg" også? Tenker at du også må like litt yngre menn? Uansett så var ikke målet mitt eg forhold og heller ikke å "bare pule en gamlis" Når jeg bruker begrepet eldre så mener jeg ikke gammel, men eldre enn meg selv, er jo ikke akkurat en "kalv" heller.

Et gammelt(?) utrykk sier noe om modne bær har altere saft?

Endret av KrissRoss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 31 ? Da er vel ikke ei 40 års gammel dame så mye eldre vel?

Nå er det jo helt legitimt at damer er sammen med yngre menn også.

Som du leser av mine poster så ønsker jeg ikke være sammen med, "heller dele med".

Tenker det er helt innenfor. Bare hvor treffe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tuller jeg, er jo bare pølsefest der da.. ;)

Absolutt ikke. Kryr av kvinner som søker menn for lek :) Gaysir har blitt vanvittig sexfiksert, og alt fra par som søker mann/kvinne til trekanter, kåte eldre damer som vil ha yngre menn etc etc. Du finner det meste på gaysir!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Kryr av kvinner som søker menn for lek :) Gaysir har blitt vanvittig sexfiksert, og alt fra par som søker mann/kvinne til trekanter, kåte eldre damer som vil ha yngre menn etc etc. Du finner det meste på gaysir!

Takk for tips, må nesten sjekke ut jeg nå.. føltes bare feil, også når jeg googlet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Er ute etter en kvinne innenfor normalen, selvfølgelig uaktuelt med "fysisk forfall". Om det er litt kjøtt på beina gjør ingenting, det viktigste er at hun er blid og imøtekommende, villig og trygg på seg selv. Det er nødt å finnes et slikt kvinne-menneske? :)

"Fysisk forfall" starter hos gutter i slutten av tenårene og kvinner noen år etter. Du klare ikke å unngå naturens gang, hverken hos deg selv eller andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke folk svare på det han spør om da? Diskusjonen er ikke om det er creepy om man ønsker en eldre partner fordi de er eldre eller ei, men om aktuelle møteplasser. Moralisering kan man vel gjøre i andre tråder.

TS: Søk på nettet, på datingsider etc.



Anonymous poster hash: 80b8e...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du er 31 ? Da er vel ikke ei 40 års gammel dame så mye eldre vel?

Nå er det jo helt legitimt at damer er sammen med yngre menn også.

La oss nå si at TS, har hatt en tiltrekkning til "modne" kvinner siden han var i puberteten. Da vil 40 åringen fortsatt være like hot og "moden" selv om aldersforskjellen minsker mellom dem.

"Eldre kvinne" fantasien er veldig vanlig hos unge gutter og menn - og sitter gjerne i selv om man blir 20 -30 og 40 selv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hvorfor kan ikke folk svare på det han spør om da? Diskusjonen er ikke om det er creepy om man ønsker en eldre partner fordi de er eldre eller ei, men om aktuelle møteplasser. Moralisering kan man vel gjøre i andre tråder.

TS: Søk på nettet, på datingsider etc.

Anonymous poster hash: 80b8e...03a

Har ikke lest hele tråden men det er absolutt ikke noe creepy med å ønske sex med noen som er 10-20 eller whatever år eldre enn en selv. Syns selv at "eldre kvinner" er veldig tiltrekkende.

Har null peiling på datingsider for akkurat dette men tror det kan være lurt å prøve Cupido.no hvor det er mange godt voksne mennesker også. Og så tror jeg det er lurt å være så ærlig som mulig når man skriver annonsetekst eller skriver med andre. Er man oppegående, reflektert og ærlig angående hvem man er og hva man ønsker, så vil det bli lettere for mennesker å respondere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til KateW:

Tenker vel i utganspunktet at sin eks også likte litt eldre damer? Han hadde vel litt lyst på et "ligg" også? Tenker at du også må like litt yngre menn? Uansett så var ikke målet mitt eg forhold og heller ikke å "bare pule en gamlis" Når jeg bruker begrepet eldre så mener jeg ikke gammel, men eldre enn meg selv, er jo ikke akkurat en "kalv" heller.

Et gammelt(?) utrykk sier noe om modne bær har altere saft?

Vet du, i vårt tilfelle så tente vi på hverandre, uavhengig av alder. Faktisk. Vi hadde en vanvittig kjemi og tiltrekning. Det var ikke alderen som gjorde at vi falt for hverandre, tvert i mot var alderen likegyldig.

Ingen kvinner ønsker å bli minnet om hvor "gamle" de er, så når du setter en 40 åring og en 60 åring opp mot hverandre, så får mange kvinner piggene ut. Grunnen til at jeg sier det, er at når du henvender deg til kvinner du ønsker å ha et (?)-forhold til, så bør du

A) Henvende deg på en måte som ikke får henne til å føle seg gammel. (sier du til en 40åring at du tenner på 60-åringer, så vil hun tro at du mener at hun ser ut som hun er 60, og høyst sannsynlig drepe deg)

B) Ha bestemt deg for hva du vil med denne kvinnen. Du vil jo ikke ha sex, eller ha et forhold, fremgår det av ditt forrige innlegg. Ergo bør du polere ønskelista di litt.

Utover det så ville jeg brukt nettet, muligens Cupido, og vært helt ærlig på hva du ønsker (når du har bestemt deg for det) og IKKE fokusere på det med alder, men fylle ut at ønsket alder er eksempelvis 40+.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det mer aktuelt å skrive alder+ enn et aldersspenn?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klikker på Ts. Det er da en kjent sak at vi gutta tenner på utseendet. Er det sånn at man må skjule det?

Jeg er også sånn ca på TS alder, litt eldre. Hvis jeg sjekker opp en dame tidlig i 20 årene og sier at hun ser så fresh, ung og deilig ut, er det negativt? Må jeg si, øøøh, asså, jeg liker personligheten din.

Hvorfor er det noe annerledes for en som tenner på utseendet på 40-60åringer? Neiiii, altså jeg liker jenter som ser ut som om de er førti, men (ro, ro til fiskeskjær), det var ikke egentlig sex, men personligheten din jeg var på jakt etter, og du ser forresten ut som om du er tjue.

Faen dere damer er kompliserte. Hvis 30 årige jenter er keen på meg når jeg blir 60, skulle jeg ikke fått meg til å sutre over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...