Gå til innhold

En ny lov som krever regelmessig samtykke under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tull. Det er ikke mer voldtekter der enn noen andre steder.

Det er bare at det har oppstått et rent massehysteri rundt det, pga. en rekke feministiske organisasjoner har publisert studier om "mørketall".

Vi har samme greia i Norge også, der enkelte feministiske organisasjoner fremdeles mener at flere titusener kvinner blir voldtatt i Norge hvert år.

Men i motsetning til Norge, der man relativt tidlig innså at dette bare var rent tullball, så har myten om "mørketallene" fått vokse fritt og ukontrollert i USA.

I følge enkelte av disse undersøkelsene blir så mange som 1/3 jenter voldtatt mens de går på college. Helt absurde tall. Det undersøkelsene ikke forteller, er at de som har utført dem selv har tatt på seg jobben med å definere hvem som er blitt voldtatt, uavhengig hva jentene selv synes. Blant annet har de regnet alle som har hatt sex i alkoholpåvirket tilstand som voldtatt.

Anonymous poster hash: 76f27...d19

Mener du at mørketall ikke eksisterer? Og mener du at alkoholkonsum gjør at man er fritatt dersom man voldtar? Jeg ble selv voldtatt som femtenåring. Hadde fått alt for mye sjenk (som så ung skulle det ikke så mye til), svimte av, og var kun våken fra eller til, nok til å få med meg det som skjedde, men for i ørska til å klare å gjøre noe med det. Er dette greit?

Jeg syns det er bra at begge parter skal kunne samtykke. Fjerner ekstremt mange mørketall, samt falske voldtektsanklager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn SKAL ta ansvar når de velger å ha uforpliktende sex med oss kvinner. Om vi ikke føler det var riktig eller om vi angrer og føler at de brukte oss, så MÅ man anmelde saken. Menn er mye sterkere enn oss og de kan lett voldta. Min regel er at ALLE menn er voldtektsforbrytere inntil motsatte er bevist..

Takk for at du illustrerer hvorfor det er viktig at feminister marginaliseres og holdes så langt unna makt som mulig.

Anonymous poster hash: 76f27...d19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Uaktsom voldtekt er allerede innført i lovbøkene her i landet.

Anonymous poster hash: 0d90d...020

Uaktsom voldekt er da ikke det samme som at man må spørre om tillatelse flere ganger under samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn SKAL ta ansvar når de velger å ha uforpliktende sex med oss kvinner. Om vi ikke føler det var riktig eller om vi angrer og føler at de brukte oss, så MÅ man anmelde saken. Menn er mye sterkere enn oss og de kan lett voldta. Min regel er at ALLE menn er voldtektsforbrytere inntil motsatte er bevist..

Krek som deg skulle ikke ha fått gå fri i samfunnet.

Anonymous poster hash: 0d90d...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uaktsom voldekt er da ikke det samme som at man må spørre om tillatelse flere ganger under samleie?

Det må man ikke i følge denne loven heller, det er bare noe TS har funnet på for å trolle. Det den sier er at man må si ja, det holder ikke å ikke si nei.

Anonymous poster hash: 23a3a...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...