Gå til innhold

"Tissebilder"


Fiorella

Anbefalte innlegg

Som den grisejenta jeg er var jeg innom nakenprat bare for nysgjerrighetens skyld..

Er jo så mange som legger ut bilder av seg selv der, herlighet! Mange fine bilder også da.. Men i nesten hver bildetråd var det folk som etterlyste "tissebilder", først skjønte jeg ingenting, men når jeg bladde nedover fikk jeg jo se...

Utrolig mange damer som legger ut bilder av at de sitter og TISSER!

Og mennene takker og bukker for deilige bilder!

Ehhh, er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Kan da ikke være vanlig å like det? Haha æsj, jeg syns det var helt motbydelig :P

Liker dere tissebilder?? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den grisejenta jeg er var jeg innom nakenprat bare for nysgjerrighetens skyld..

Er jo så mange som legger ut bilder av seg selv der, herlighet! Mange fine bilder også da.. Men i nesten hver bildetråd var det folk som etterlyste "tissebilder", først skjønte jeg ingenting, men når jeg bladde nedover fikk jeg jo se...

Utrolig mange damer som legger ut bilder av at de sitter og TISSER!

Og mennene takker og bukker for deilige bilder!

Ehhh, er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Kan da ikke være vanlig å like det? Haha æsj, jeg syns det var helt motbydelig :P

Liker dere tissebilder?? :fnise:

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å skjønne hva du snakker om:

Hva viser tissebildene? Tisser jentene på en parner? Sitter de på do så kan ikke ser noe? Eller er bildene av kvinners underliv mens tissespruten står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det mest sjokkerende. Har sett flust av tråder der menn vil kjøpe brukte sokker/truser og ymse annet..

Mannfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte vi sender tissebilder til hverandre :):fnise:

Ugh... Har dere en tissefetisj begge to? Tar dere ofte en golden shower?

Anonymous poster hash: fca5a...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ugh... Har dere en tissefetisj begge to? Tar dere ofte en golden shower?

Anonymous poster hash: fca5a...276

Siden du begynner innlegget med Ugh, så svarer jeg ikke på det spørsmålet :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Ofte vi sender tissebilder til hverandre :):fnise:

:ler: Det gjør jeg til mannen min også.

Mange rare selfies som oppstår mellom oss i stunder hvor man kanskje kjeder seg litt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

:ler: Det gjør jeg til mannen min også.

Mange rare selfies som oppstår mellom oss i stunder hvor man kanskje kjeder seg litt :fnise:

Godt å høre vi ikke er alene om det :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte vi sender tissebilder til hverandre :):fnise:

Nice, er det seksuelle bilder hvor du tar bilder av at tisset kommer ut?

Anonymous poster hash: 1c544...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke så vanlig, men vet at mange har denne fetisjen og jeg kjenner mange som har testet ut dette i stødige parforhold/ sexforhold. ligger en tråd her om det hvis du er interessert ; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=866006#entry15001516



Anonymous poster hash: 732e8...dbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe Sardintroll :fnise:

Skjønner at det ikke er noe for hvem som helst, men jeg synes golden showers kan tilføre sexlivet et ekstra krydder. Har gjort et et par ganger med en jeg holdt på med og vi begge likte det godt. Men folk må nå få like det de vil uten at andre trenger å ha en ovenfra og ned-holdning til alle de som liker noe som de selv ikke synes er noe å like.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en temmelig standard fetish, så det er jo ikke så rart. Men jeg har et inntrykk at enkelte fetisher dominerer hver sine sider, som om ingen tør å blande seg når den er "claimed". Som en amerikansk side jeg kjenner til - den er dedikert til truth or dare (voksenversjonen) for å presse egne/andres grenser. Men den dominerens totalt av mennesker med wedgie- og bleiefetish. Du ser noen få innslag av andre ting, som wet sex, mens andre store fetisher er totalt fraværende. En annen forumside er overfylt av bdsm-bilder (private) selv om den er dedikert til alle typer fetisher.

Så konklusjon er at dette har blitt til en wetsex side, hvor alle de samler seg og ikke nødvendigvis en generelt bilde av folks preferanser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

I min enfoldighet trodde jeg det var bilder av tissen. Så feil kan man ta.

Bra for deg, jeg skjønte dessverre det var snakk om urin! Urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Sardintroll :fnise:

Skjønner at det ikke er noe for hvem som helst, men jeg synes golden showers kan tilføre sexlivet et ekstra krydder. Har gjort et et par ganger med en jeg holdt på med og vi begge likte det godt. Men folk må nå få like det de vil uten at andre trenger å ha en ovenfra og ned-holdning til alle de som liker noe som de selv ikke synes er noe å like.

Satt på spissen: Tenker du det samme om de som tenner på barn eller dyr?

Jeg synes at folk må få lov til å synes at noe er ekkelt selv om andre liker det. Urin og avføring er ikke noe som jeg har lyst til å dele med andre. Hvorfor kan ikke jeg mene det? Det at man synes at noe er ekkelt vil ikke si at man har en ovenfra og ned-holdning.

Anonymous poster hash: fca5a...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...