Gå til innhold

Hva tenner du på som du aldri trodde du kom til å tenne på?


Flibidy Flæbidy

Anbefalte innlegg

Damer over 30.

Får vel si damer over 50, jeg da. :opplyser:

Nei, seriøst....

Jeg trodde aldri jeg skulle tenne på det å være streng, dominerende og disiplinerende.

Første gangen jeg kjente den spesielle varmen fra ei grunding rist/ paddlet rumpe, mot hofta mi da jeg trengte inn, vitende om at det hele var mitt verk... :rolleyes:Hoooh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel si damer over 50, jeg da. :opplyser:

Nei, seriøst....

Jeg trodde aldri jeg skulle tenne på det å være streng, dominerende og disiplinerende.

Første gangen jeg kjente den spesielle varmen fra ei grunding rist/ paddlet rumpe, mot hofta mi da jeg trengte inn, vitende om at det hele var mitt verk... :rolleyes:Hoooh...

Digg ikke sant :-)

Anonymous poster hash: e7fb0...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal komme med sikkert trådens kjedeligste svar; kvinnekropp i pent, rødt undertøy. Da jeg var yngre trodde jeg ikke undertøy ville gi meg noe, spesielt ikke rødt yndertøy. Men nå er en flott kvinnekropp i eksklusivt rødt undertøy skikkelig deilig.



Anonymous poster hash: 2d1e1...ebf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og "voldtekt", å bli tvunget med makt/ slått/ rispet med kniv.

Sykt, men jeg fantaserer om det.

Anonymous poster hash: c5716...a95

En ting å fantasere om det, å sette det ut i praksis er noe annet.

Folk som utfører slik på seg selv blir jo tilbudt psykiatrisk hjelp mot selvskading...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg toppe trådens påståtte kjedeligste svar med at nei, det er ingenting jeg tenner på som jeg ikke trodde jeg skulle tenne på. Tenner på det meste i moderate mengder, men nekter å utføre ting som kan defineres som ydmykelse. Bondage og kontroll derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville jo aldri gjort det mot meg selv. Jeg er egentlig "redd" for blod ;)

Men hvis noen skal tvinge meg (i fantasien), hender det at det blir truet med kniv. Og rispet forsiktig ;)

En ting å fantasere om det, å sette det ut i praksis er noe annet.

Folk som utfører slik på seg selv blir jo tilbudt psykiatrisk hjelp mot selvskading...

Anonymous poster hash: c5716...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jg blir helt tent av sånne kjedlige ting.

Typen tente på disse tisse greiene før, men det gav vi oss fort meg. Han sa han ønsket at jeg tisset på han en gang, men det har han slått fra seg. Så jeg tuller ofte med det da, og sier jeg skal gjøre det :P

Ellers så er han veldig glad i å ha noe i rumpen under sex, noe som han absolutt ikke skulle prøve før for det var jo "såå homo".



Anonymous poster hash: 2acfe...401
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondage, lett bdsm og eldre menn :ninja: Bli litt choket mens jeg blir tatt hardt er også populært (ble ganske overrasket av det da jeg oppdaget det :skratte: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Bondage, lett bdsm og eldre menn :ninja: Bli litt choket mens jeg blir tatt hardt er også populært (ble ganske overrasket av det da jeg oppdaget det :skratte: )

Word.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleier, er deilig å ha de på. Bruker det på dagen, og i byen så ofte jeg kan, og på natta såklart. Er en deilig følelse å gå med en stor bleie på seg.:)

Anonymous poster hash: aead4...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondage, lett bdsm og eldre menn :ninja: Bli litt choket mens jeg blir tatt hardt er også populært (ble ganske overrasket av det da jeg oppdaget det :skratte: )

Hvor gamle menn snakker du om? Og hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: e7fb0...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Synes dere det er overraskende å tenne på menn/kvinner på 30? Dere trodde seriøst dere skulle like 18-åringer resten av livet, eller..?

Kan vel ikke akkurat være noen bombe at man liker eldre og eldre personer etterhvert som man selv blir eldre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle menn snakker du om? Og hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: e7fb0...548

Opp til 40 :rolleyes: Jeg er i tidlig 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...