Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Så bra :-) vi må klare det denne gangen altså! Det fortjener vi!!!:)

Trøtt er jeg hele tiden. Og egentlig litt lat. Blir veldig fort andpusten. Gjør ikke stort før jeg er helt hedeblesende. Ellers ømme pupper sulten og tissatrengt. Men

Ellers normalt. Skulle gjerne hatt litt kvalme da men ... Jo, håret har blitt totalt annerledes! Det samarbeider ikke!

Hvor langt er du på vei nå igjen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :-) vi må klare det denne gangen altså! Det fortjener vi!!!:)

Trøtt er jeg hele tiden. Og egentlig litt lat. Blir veldig fort andpusten. Gjør ikke stort før jeg er helt hedeblesende. Ellers ømme pupper sulten og tissatrengt. Men

Ellers normalt. Skulle gjerne hatt litt kvalme da men ... Jo, håret har blitt totalt annerledes! Det samarbeider ikke!

Hvor langt er du på vei nå igjen?:)

jaa det fortjener vi så absolutt!! Det håret ja.. Prøver å få det blondt igjen enda, ble svart ved siste farging -.- craaaappp!

Er 6+5 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det!! Huff Hehe da signerer du nok den hår greia ja. Svart er lissom rake motsetningen også da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syv uker i dag! :hoppe:

Sakte men sikkert. Kanskje det går denne gang? Begynner å få trua jeg :)

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt så begynner jeg å få en god følelse om at det går bra denne gangen :) begynner å glede meg til første kontroll og glede meg til å fortelle det til kjente og kjære :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bedre enn det og ingenting er en større glede!!!!! Du er lenger nå enn noen gang sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte lese igjennom boken din på nytt- fa fikk jeg jo også svar på spørsmålet mitt :) krysser fingrene for deg! Jammen er vi tøffe jenter!!! Mannfolka skulle bare visst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! ❤ satser på at det går nå! For deg å. Ja, de skulle bare visst hva vi går gjennom!

I natt har vi hatt overnattingsbesøk av min lillebror på 3 år. Han hadde mareritt i natt om lillesøsteren sin. Samboer løp inn og trøstet han. Og han var så flink at jeg begynte å gråte.. hormonell much? Han har blitt superflink med kidsa. Og det er noen villbasser av en søskenflokk jeg har.

I morges spratt samboer ut av senga i 7 tiden for å skifte bæsjeblei. Blid som bare det. Hørte både barnelatter og voksenlatter fra badet. Såå koselig. Så å få baby det har jeg trua på at vi får til. Gode mannen min. Må skryte litt av han også.

Nå står de to på kjøkkenet og lager mat og prater om fly og biler. Guttene mine ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg fikk skikkelig ståpels av å lese det. Det er de vakreste menneskene i ditt liv og selvfølgelig varmer slike ting om hjertet! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg fikk skikkelig ståpels av å lese det. Det er de vakreste menneskene i ditt liv og selvfølgelig varmer slike ting om hjertet! ❤️

ja de er så hærlige. God guttene ❤

Jeg lurer litt på denne kvalmen.. jeg har hele tiden forventet å være kjempekvalm og kaste opp alt jeg får i meg, reagere på alle slags lukter osv. Men slik ble det jo ikke. Men lurer på om kvalmen har kommet likevell bare at jeg har forventet å bli kjempedårlig og derfor ikke merker det så godt.

For jeg reagerer jo på diverse matvarer, føler meg uvell, ikke direkte kvalm men fyllesyk kanskje?.. reagerer jo på noen lukter. I dag for eksempel ble jeg veldig uvell av pølselukt. Skulle ha pølse til middag, men det klarte IKKE jeg. Spiste salat i stede. Slik har det vært i noen uker. Blir også svimmel og uvell når jeg er sulten. Føler meg fyllesyk liksom. Er det morgenkvalme? Altså kan det være så svakt?

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet en gang denne kvalmen og forstod det slik at all form for kvalme er kvalme! Og ingen er like!

Jeg er litt som deg - jeg er ikke generelt kvalm, men kan spise og bli kvalm etterpå! Også kan det være slik at det keg nettopp spiste - ja det kommer jeg ikke til å spise på en god stund! Det gjelder blant annet stekt egg! Kjenner jeg brekker meg av ø tenke på det. Og jeg var glad i det altså!! Så tror alt er normalt sånn sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Kvalmen har kommet. Ikke fått i meg noe annet en kjeks og litt saft i dag. Men det gjør ingenting! Godt med symptomene. Og kjennes ut som at puppene skal ramle av så vondt er det. Og tenker at kanskje det hadde vært like greit - at de ramla av nå :fnise:

Og jeg har orket å *trommevirvel* vaske leiligheten i dag og skiftet sengetøy. Jeg er tilogmed nydusja og smørt med babyolje OG tatt hårkur. Mmmmh :hjerte: Snart hoppe i seng. Natta og sov godt alle KGere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg en forferdelig drøm om at jeg skulle på do på natten. Når jeg gikk ble det en stripe blod etter meg på gulvet og på do datt det ut en baby - død. Æææsj, det var så ekkelt når jeg våknet! Måtte rett på do å se at alt var greit. Disse graviddrømmene altså :(

Og over til noe posistivt. Mamma vil at jeg skal arve en kurv som baby kan sove i. Den har alle mine søsken og jeg brukt. Mamma og onkel har brukten og tilogmed bestemor og noen av hemnes søsken har brukt den. Så koselig :hjerte: Det smelta hjerte mitt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå noe så herlig ! Liker veldig godt sånne arveting som kan brukes :) jeg har ( for lenge siden ) arvet en eske med babyklær fra oss alle barna i familien. Gleder meg til å kunne ta den frem!

Det er veldig rart hvordan vi drømmer! Tenker st det meste ligger i underbevisstheten , og her er det jo frykten din som kommer frem! Jammen godt det bare er en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blør jeg lysebrunt. Så kanskje det ikke går så bra likevell. Selvfølgelig. Har ikke jeg fått dosen liksom? I tillegg så er mannen borte og det et ikke greit å være alene nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kjære deg ........ Lysebrunt, hmmmm det betyr jo ikke gammelt blod men heller ikke friskt. Kan du ha rifts borti noe? Er det i disse dager du skal ha tr? Da kan man blø litt.

Jeg vet selv hvordan det føles men jeg sier allikevel, det behøver ikke bety noe galt. I allefall håper jeg inderlig at det ikke gjør det! 🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 7+5. Vet at det kan gå bra osv. Men erfaringene mine sier at det ikke går bra :/ skal ligge rett ut fra nå av. Hvis jeg blør mer så ringer jeg lege. Åhh huff.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet noe mer. Men er langt ifra trygg på at det går bra. Sendte en mail til legen og spurte om ultralyd, men har ikke fått svar enda.

Jeg vil ikke at det skal skje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...