Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg sov liite i natt (men ikke pga ungen, han hadde rekordnatt ;) ), og nå var jammen lillemann skikkelig kompis og slo til med en tretimersdupp inntil meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kom på kurshelg hos oss, jeg spanderer vin, lillemann spanderer sovetips på småttene! :nigo:

***

Aaah, den der nattposen. GULL VERDT! Han sovner dødslett, og sovner igjen av seg sjøl etter litt sparking og "eh"-ing. Det har aldri skjedd før, den minste antydning til våkning har betydd puppesmokktid. Dessuten kan pappaen legge ham nå, OG roe ham ned og få ham til å sovne uten grining når han våkner. Jeg tror jammen meg de der sutredagene var et utviklingssprang, for nå er han mr.easypeasyhimself. :nigo:

(Gjett om dette blir jinx'a, folkens. Blir hel-ve-te om et par minutter, tenker jeg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen jinx, ungen sov som en stein! :hjerte:

***

Nå sitter jeg på soverommet og ammer lillebror mens det er helt musestille på stua der L er ...

Kjenner jeg er spent på hva som foregår der inne. :fnise:

Jeg har booket barnepass for J i dag, så han får farmortid mens jeg og L drar og møter Teriyaki og O i fjæra. L gleder seg, og kaller allerede O bestevennen sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille rom med treåring i er ikke et godt tegn. :fnise: Snuppa har også veldig mange bestevenner, ofte en ny hver dag. Og av og til får jeg være bestevennen hennes :hjerte: Herregud, gruer meg til jeg ikke er favorittpersonen hennes lenger og hun begynner å himle med øynene hver gang hun ser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille rom med treåring i er ikke et godt tegn. :fnise: Snuppa har også veldig mange bestevenner, ofte en ny hver dag. Og av og til får jeg være bestevennen hennes :hjerte: Herregud, gruer meg til jeg ikke er favorittpersonen hennes lenger og hun begynner å himle med øynene hver gang hun ser meg!

Huff, ja..Husker jeg ble sur inni meg de få gangene mamma var syk og måtte bli hjemme fra jobb slik at jeg ikke fikk være alene hjemme et par timer før hun kom hjem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Farmor, når æ får baby bli jo mammami farmor og pappa farfar, og du bli oldemor og farfar bli oldefar, men du, ka bli oldemor og oldefar da?". Imponert over at han klarte å holde tunga rett i munnen. :P

Han hadde for øvrig ikke gjort noegalt, selv om det var musestille. Han begynner å bli stor og flink! :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...