Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Høres ut som en herlig påske :) Så sporty du var som gikk så langt på ski også. Jeg tok også noen turer, men mannen var hysterisk for at jeg skulle falle (og det gjorde jeg jo også, noe så inne i granskauen!) Tror det gikk bra da, for jeg tok i mot med kneet. Ouch :sjenert:

Skal snart på UL selv, blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hoi, stille fra meg :)

Har hatt litt for mye i hodet de siste ukene, og kranglet med svigermor om en kommentar som dukket opp igjen... Blabla. Lang historie kort; jeg har vært tøff og sa til min svigermor at jeg fortjente en unnskyldning ansikt til ansikt! Det er jeg stolt av. Orker ikke skrive mer om den saken, men det hele bunner i at hun ikke har snakket særlig pent om meg fordi jeg gikk på antidepprisiva for en stund tilbake. Noen mennesker er uten sympati for de som sliter psykisk.

Anyways :D Uke 15 her. Jeg synes det er en milepæl jeg :) Magen synes som en liten babymage nå, folk har allerede begynt å ta på den. Mulig jeg er rar, men synes det er skikkelig ubehagelig :P

Alt er egentlig fint, bortsett fra nakken. Står på ventelister hos div. fysioterapeuter. Min kjære stiller heldigvis opp i mellomtiden :)

På ultralyden i uke 12 var alt fint :) 3. mai skal vi på ordinær, og skal da få vite kjønnet. Hoho. Hoi hvor det går.

Fortsatt god dag til alle kommende mødre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 15 uker :duskedame:

Så tøft at du forlangte en unnskyldning fra din svigermor. :)

Håper du får time hos fysio snart, ikke kjekt med ødelagt nakke stakkars!

Oi, så tidlig du fikk ordniær. Spennende! Kristiansand du skal på?

Ha en fin dag du også **M** :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 15 uker :duskedame:

Så tøft at du forlangte en unnskyldning fra din svigermor. :)

Håper du får time hos fysio snart, ikke kjekt med ødelagt nakke stakkars!

Oi, så tidlig du fikk ordniær. Spennende! Kristiansand du skal på?

Ha en fin dag du også **M** :klem:

:) Nei

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Nei, jeg skal på Elverum :)

Unnskyld, jeg blandet deg med ei annen her inne :fnise:

Spennende med UL, gleder meg til å titte innom her når dere har vært inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag til nå, så er det 16 uker. Tiden flyr :)

Humøret skranter om dagen... Jeg er mye sliten, og mye nedfor. Blæ. Ønsker meg en skikkelig spahelg, kjenner jeg.

Også var det denne oppblåstheten da. Slitsomt. Hjelper ikke akkurat på humøret når alle sier "og verre skal det bli...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått hekta på jordbær og blåbær med vaniljekesam på. Det eeeer så godt! Også en annen litt sær ting, iskaffe. Holder meg til en om dagen, men fy så mye bedre dagen blir når jeg får vugget meg avgårde på butikken og kjøpt en.

Ja, jeg vugger allerede. Føler meg som en hval, jeg. Sikker på at de som ser meg der ute tenker at jeg har lagt på meg så mye og har dårlig kondis. Neida, jeg er bare gravid! Og har fibromyalgi. Sånn som gamle damer ljuger på seg for å få trygd. Og jeg er 23.

Blir nok lite fra meg frem til 2. mai nå. O store eksamensdagen. Jeg er sikker på at historieboka har ligget på spisestuebordet i over en måned nå, med samme side oppslått. Bare sånn at besøk her hjemme kan si "her går det i lesing ja! flink og effektiv du!"

Ja, de skulle bare ha visst. Blitt dritflink til å vaske støv og støvsuge. Og vaske vinduer. Og se på tv samtidig som jeg steller beina. Effektivt! For alt det der, er mye viktigere enn en eller annen skrev under på en erklæring i nittenpilogbue.

Dagens iskaffe nede. Da var det bare den lange mila fra godstolen til spisestuebordet.

Wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå smilte jeg godt her! :fnise: Ser deg for meg vaggende hjemover med iskaffen i hånda :ler:

Kjekt å gi andre inntrykk av at du er en dyktig student og at du i stedet for gjort masse annet! Haha :fnise: Ikke lenge til 2.mai, lykke til :)

Bær med vaniljekesam er supernam :) Og ganske sunt sammenliknet med mange som spiser flere liter is til dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, bekkenlåsning :( Også rett før eksamen a gitt. Kiropraktor i morgen tidlig, oh my

Jaja, hvorfor jeg vagger-mysteriet løst!

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidhjernen slår til igjen...... Jeg leser og leser og nærmest gråt foran samboeren og sa at dette går ikke! Blir aldri klar til torsdag! Så sjekker jeg eksamensdatoen eeeen gang til. Har ikke eksamen før 6 mai. Herregud.

Også så redd som jeg var. Jaja.

Tenk at i morgen så får jeg se den lille <3 og ikke minst, om det er en prins eller prinsesse :) Greier ikke tenke på annet! Er så spent <3

På mandag var vi på babyshop og kjøpte bilstol og lekegrind. Jeg ville helst at mannen skulle sette opp lekegrinden i stua med en gang, men den ble satt i boden så lenge. Er jo "bare" 5 mnd igjen..... ;)

Ellers har jeg ligget rett ut etter å ha vært hos kiropraktor. Har ALDRI hatt så vondt i nakken som jeg hadde igår kveld. Forstår rett og slett ikke hvorfor....

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå kjenner jeg skuffelsen er stor... Mini lå selvfølgelig med beina i kors, krokbøyd med hodet gjemt. Hadde i tillegg navlestrengen mellom beina. Og jeg som gledet meg sånn til å få vite kjønnet.. Selvfølgelig er jeg mer enn glad for at alt var i orden, men jeg gledet meg sånn. Sov nesten ikke i natt :P

For å runde av det hele så ligger morkaken foran, så jeg ville nok heller ikke merke noen spark på en god stund!

Jippi! Blæ.

Lille sjenerte vennen vår <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiiii, så kjedelig at lille vil være en overraskelse! Men så fint at alt var bra! :) Når fikk du endelig termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneiiii, så kjedelig at lille vil være en overraskelse! Men så fint at alt var bra! :) Når fikk du endelig termin?

I know :( Fikk 13.10.13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig ja! Dere skal ikke ta en til ul senere? Feks 3D :)

Jeg kastet meg på macen og bestilte en ultralyd på unilabs til uka :P Greier liksom ikke slappe av. Er så sliten av å kalle babyen "det, den" Vil snart si jenta mi, eller gutten min :) Dere skjønner sikkert. Håper de ringer meg på mandag.

Rart. Trodde ikke jeg skulle bli lei meg på en måte, men det er skikkelig frustrerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi skal mest sannsynlig på 3D uansett, men iallefall hvis vi ikke får vite kjønnet ;) Jeg vet at jeg vil bli lei meg av å ikke vite, er ikke en tålmodig person så å vente til fødselen er over frister ikke. Vi skulle hatt en liten luke på magen så vi kunne tittet inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, vi skal mest sannsynlig på 3D uansett, men iallefall hvis vi ikke får vite kjønnet ;) Jeg vet at jeg vil bli lei meg av å ikke vite, er ikke en tålmodig person så å vente til fødselen er over frister ikke. Vi skulle hatt en liten luke på magen så vi kunne tittet inn ;)

Jeg krysser fingrene for at de ringer meg i morgen :) Begynner å bli utålmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt ;) Jeg har ennå 23 dager igjen å vente, huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg her igjen. Det er dagen før eksamen og jeg leser og leser og leser og leser.... og INGENTING sitter.

Uten å fortelle for mye, så er dette femte gangen jeg har meldt meg opp til eksamen. Å herregud, tenker dere sikkert nå. Men. Siden jeg fullførte to år yrkesfag i 2009, har jeg sloss mot livet.

Mamma har vært alvorlig syk, jeg har vært alvorlig syk med depresjon, jeg har mistet et barn, jeg har hatt et samlivsbrudd, mistet kjente og kjære... Er det bare meg eller har jeg lov til å si; livet suger noen ganger?

Har jeg lov til å tenke at nå tar jeg en ting av gangen og bruker den tiden jeg selv trenger?

Jeg er så drittlei av alles forventninger til min generasjon der ute. Alle skal ha topp karakterer, topp jobber, topp liv!

Vet dere hva? Jeg har en mann jeg elsker, jeg eier leilighet og bil, jeg har en helt grei jobb så lenge jeg trives, jeg er forlovet og har et friskt barn i magen <3

Sikkert ikke mange 23 åringer som kan skryte av det heller.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg klarte å slutte å bry meg om hva alle andre mener. Jeg tar ting i mitt eget tempo. Hvis ikke jeg er lykkelig, hvem lever jeg for da?

Dagens dype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner ute og går.... *kremt*

Etter omlag 20 telefoner hele Østlandet rundt, så har jeg nå fått time til en merkelig fyr på Lillehammer. Dr. Lorentzen. Oppe bare tre timer på kveldstid mandager.

Jaja. Googlet meg frem til at han var en ålreit fyr, så da gjenstår det bare å holde ungen våken og i bevegelse.

Har lest meg frem til at man kan drikke kald saft med sukker, cola, kaffe, spise sjokolade... Hmm.

Noen som har noen tips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...