Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

:hoppe: Babygutt har lagt seg med hodet ned!!! Han ligger godt nedi bekkenet, så nå håper vi han blir liggende slik :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser: Så bra!!! Min lå med hodet nede hele tiden som jeg merket, men hadde det i bakhodet at han kanskje snudde seg feil vei men heldigvis ikke. Nå snur neppe din gutt seg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Oktober 😊

:ler: Så gjennom dagboka mi her nå, for å se hvordan ting var ved samme tidspunkt i forrige svangerskap. Da fant jeg tippelista på dato, og du tipper jammen meg 1. Oktober da også :ler::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar jammen på å være høygravid. Har vært i grei form, helt til plutselig lufta gikk ut av ballongen. Idag er jeg helt dau! Hver eneste lille ting jeg må gjør, om det er å spise eller gå på do, er skikkelig tiltak. Vanskelig å være slik når det er så mye man burde få gjort. Jeg må prøve å gjøre bittelitt før jeg skal hente i barnehagen. Ta oppvasken i det minste 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner, hormoner! Det kjennes ut som om følelsene mine ligger utenpå kroppen om dagen. Det er fullt!!

Alt fra lykke til sinne, forelskelse og sjalusi. Alle inntrykk virker vanvittig forsterket.

Det er faktisk ganske slitsomt.

Tenker på alle hormonene som skal frigjøres etter fødsel også. Et kaosvelde uten like!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er absolutt slitsomt. :klemmer:

Kan jo hende det ikke blir verre etter fødsel, bare at du blir mer lettrørt. Bedre det enn at man skal bli irritert og sånt i alle fall, for det er jo fryktelig slitsomt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er absolutt slitsomt. :klemmer:

Kan jo hende det ikke blir verre etter fødsel, bare at du blir mer lettrørt. Bedre det enn at man skal bli irritert og sånt i alle fall, for det er jo fryktelig slitsomt. :P

Det har du helt rett i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vondt i skambeinet, i tillegg til skikkelig nedtrykkspress. Jeg går som en pingvin!! :ler:

Usikker på om det er bekkenløsning eller modningstegn. Ubehagelig er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så vondt i skambeinet, i tillegg til skikkelig nedtrykkspress. Jeg går som en pingvin!! :ler:

Usikker på om det er bekkenløsning eller modningstegn. Ubehagelig er det ihvertfall!

Får håpe det er modningstegn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt to skikkelige tak i ryggen nå. Usikker på om det er "krampe" av no slag eller om det kan være rier. Magen har sunket drastisk de siste dagene, så er ikke utenkelig at det kan være noe på gang. Uke 39 akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke kommet flere tak. Så er nok bare en advarsel om hva jeg snart har i vente :ler: Men kan fortelle at det ikke var behagelig. Har fortsatt litt snodig følelse nederst i ryggen og magen, dog. Håper jeg skal slippe å gå med modningstegn og falske rier frem til fødsel, om fødselen drøyer i to uker til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fødte du sist i forhold til termin? :)

5 dager over termin. Så jeg er veldig forberedt på å gå over denne gangen også :jepp:

Men idag har jeg hatt mye murringer i mage og rygg i tillegg til de skikkelige taka i dag morges. Jeg er fortsatt innstilt på å gå over termin (tror jeg) :ler: Jeg håper bare virkelig at jeg slipper slike murringer i to uker til. Da tror jeg nok at jeg kan bli utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...