Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Velkommen til min dagbok :duskedame:

Både samboeren min og jeg er 25, og syns igrunnen at nå passer det greit med barn. Det passer i alle fall ikke så dårlig som det har gjort hittil i livet :tongue:

Jeg sluttet på Cerazette i september, og fikk tilbake min normale syklus relativt raskt. Heldigvis.

PP1: :(
PP2: XU, operert i uke 8. :(
Prøvepause 1 syklus :)
PP3: SA 4+5 :(

PP4: Positivt! :gravid:

Foreløpig er Bolla forventet å komme i begynnelsen av desember, og vi gleder oss veldig :strix:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en lengre tids treningspause de siste månedene på grunn av begynnende beinhinnebetennelse, og har også blitt anbefalt å legge om til forfot når det gjelder løpesteget mitt. På torsdag fikk jeg nye løpesko i posten, og jeg tok en tur ut i skogen for å teste dem. Det gikk ganske så greit så lenge jeg var i marka, men med en gang jeg kom over på asfalt sa begge leggene stopp. Det kjentes som om det satt klinkekuler rett under huden på begge leggene, som beveget seg opp og ned langs skinnbeinet for hvert skritt. Skikkelig frustrerende at ikke jeg er bedre i det hele tatt, selv ikke etter seks ukers hvile :kjefte: I går hadde jeg vondt i leggene og føttene, og i dag har jeg også smerter videre oppover i lårene og i hoftene. :kjefte: Syns det er superteit at jeg skal få så vondt av noe som skal være så godt for meg!

Når det gjelder kostholdet funker lavkarbo veldig fint for meg :) Har gått fra 88.0 til 83.8 på seks uker, og det passer meg igrunnen glimrende. Satser på å nå delmål 1 (79.9 kg) innen 1. August, det bør la seg gjøre :jepp:

Håper alle som stikker innom her nyter lørdagskvelden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Wow, lavkarbo er virkelig tingen for deg! :) Flink du er!

Utrolig kjedelig med jogginga, kanskje du trenger noe fysioterapi eller lignende? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en ny følger! ;)

Er hovedmålet ditt vekttap, er det så? Hjelper jo på å få mer overskudd og komme i bedre form også da :)

No more beinhinnebetennelse, vær forsikt og ikke overtren da.. særlig nå i "starten".

og sov og hvil masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, lavkarbo er virkelig tingen for deg! :) Flink du er!

Utrolig kjedelig med jogginga, kanskje du trenger noe fysioterapi eller lignende? :klemmer:

Lavkarbo funker superbra for min del :duskedame: Dessuten merker jeg godt når jeg har spist for mye karbo, for da får jeg eksem :sjenert:

Fysioterapi ja, urk. Har veldig lite lyst til det :gjeiper:

Her vil jeg følge med om det er greit :)

Jeg heier på deg :duskedame:

Takk :duskedame:

Her har du en ny følger! ;)

Er hovedmålet ditt vekttap, er det så? Hjelper jo på å få mer overskudd og komme i bedre form også da :)

No more beinhinnebetennelse, vær forsikt og ikke overtren da.. særlig nå i "starten".

og sov og hvil masse ;)

:klemmer:

Hovedmål ja, hmm... Vekttap i første omgang, og kondisjonsbedring. Muskelvekst får komme etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommerferien over for denne gang, og jeg er tilbake på jobb :fnise: Var så heldig at jeg hadde fri fra jobb hele forrige uke, selv i helgen, så selv om jeg hadde skole fram til fredag hadde jeg jo litt sommerferie allikevel :duskedame: På lørdag vandret jeg i byen hele dagen, og søndagen ble tilbragt på sofaen med Pirates-maraton :nigo:

Nå er vakt 1 av 5 denne uka unnagjort, og jeg koser meg med lavkarbo-sjokoladekake :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut med en liten ferie :)

Det er forresten dårlig gjort å friste et sjokolademonster med sjokoladekake :fnise:

Ønsker deg en fortsatt fin kveld/natt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut med en liten ferie :)

Det er forresten dårlig gjort å friste et sjokolademonster med sjokoladekake :fnise:

Ønsker deg en fortsatt fin kveld/natt!

:)

Denne sjokoladekaka er såååå enkel og lage, og siden den er lavkarbo kan jeg spise den med god samvittighet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bunnotering på vekta i dag - 83.0 kg :duskedame: Det betyr at jeg har gått ned 5 kg! :nigo: Strålende fornøyd med det, spesielt siden :kjempesinna: nærmer seg med stormskritt (da pleier jeg vanligvis å gå opp en kilo eller to :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Her skal jeg henge med og se vekta bare tikke nedover... :-) 5 kg ned er supert!

Og hva er egentlig greia med den tanta.. ikke bare blir man hormonell og ustabil, men hun legger på et par kilo på vekta også.. skjer akkurat det samme med meg. Grøss, gruer meg til hun kommer tilbake..

Ha en strålende tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, kjempebra! Snart kommer du ned på 7-tallet også skal du se :duskedame:

Jeg gleder meg :duskedame:

Hei :goodbye:

Her skal jeg henge med og se vekta bare tikke nedover... :-) 5 kg ned er supert!

Og hva er egentlig greia med den tanta.. ikke bare blir man hormonell og ustabil, men hun legger på et par kilo på vekta også.. skjer akkurat det samme med meg. Grøss, gruer meg til hun kommer tilbake..

Ha en strålende tirsdag!

Håper de neste 5 går like greit som disse, for det føles som om de bare smelter av! :fnise:

Håper du har en flott tirsdag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallbra Aramee, det må være motiverende!

Da er det bare å fortsette i samme trøkket.. ;) Life is good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Jeg heier på deG! :duskedame:

Takk :klemmer:

Flink du er! Er det :babysmokk: på gang eller? ;)

:klemmer:

Nei, er nok ingen :babysmokk: på vei her gitt. Man må jo ha :humpe: på riktig tid for å kunne bli :gravid: og det har vi definitivt ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite trening denne uka også gitt :sjenert: Er ikke bare-bare å få pressa inn tid til alt som skal rekkes når jobber krever 120% denne uka heller. Men i dag dukka i alle fall :kjempesinna: opp, så da er det sikkert bare litt små syklusforstyrrelser på grunn av kostholdsomleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...